Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד שוטר חושב שהוא אלוהים..!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8386 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דייי ! חלאס ! כמה אפשר עם השוטרים האלה שחושבים שאם הם שוטרים אז מותר להם הכל ושהם צודקים תמיד ב 100% ! הם לא ! הם(רובם) סתם ראשי כרוב עם מדים של יודעים מה היא העבודה האמיתית שלהם !

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2684214,00.html

 

חבל...חבל...פשוט חבל.. :bad-word:

אומרים שהעולם בית משוגעים... וישראל מחלקה סגורה.

פורסם
תקנה 308 מסמיכה שוטר שהוא גם בוחן תנועה למסור הודעת אי-שימוש ברכב כאשר במצבו הנוכחי הוא עשוי לסכן את התנועה, או שנעשה בו שינוי קבוע.

אם כבר זו תקנה מעניינת.

האם זו התקנה שבגינה מורידים רכב "משופר" ו"מסוכן" מכבישי ארצנו הבטוחים?

 

אני רוצה גם וגם - גם שוטר וגם בוחן תנועה. :roll:

MCS 2008

פורסם
בבדיקה התגלה כי בנוסף לכל, המתנדב נוהג ברכב מסוג פיז'ו שאמור היה לרדת מהכביש ולעבור פירוק.

ה309 של ג'רמי? :wink:

(שימו לב לקריצה אל תתחילו לקפוץ עלי פה :) )

פורסם

אתמול בחיפה, ראיתי שלושה שוטרים, ליתר דיוק, אנשי בילוש, מחנים את המגאן השכורה שלהם בחניה של נכים, והולכים בכיף שלהם לדפוק מנה שווארמה. :mad:

:puzzled:
פורסם
אתמול בחיפה, ראיתי שלושה שוטרים, ליתר דיוק, אנשי בילוש, מחנים את המגאן השכורה שלהם בחניה של נכים, והולכים בכיף שלהם לדפוק מנה שווארמה. :mad:

 

צילמת? :roll:

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם
אתמול בחיפה, ראיתי שלושה שוטרים, ליתר דיוק, אנשי בילוש, מחנים את המגאן השכורה שלהם בחניה של נכים, והולכים בכיף שלהם לדפוק מנה שווארמה. :mad:

 

 

 

אפרופו אנשי בילוש "מדורניקים" , אלו האנשים הכי מטומטמים והכי

מייצגים את החוק בצורה מגעילה.

האנשים הללו מגיבים על כל דבר באלימות , ולוקחים את השיפוט ליידים בעצם.

אצלנו אין להם לא דין ולא דיין , הם ירצו להחנות את המאזדה החבוטה שלהם

הם ישמיו אותה באמצע המדרכה , ואוי ואווי אם מישהו יגיד שהם מפריעים

הם פשוט יעקבו אותו למעצר !!! כן כן ( סיפור אמיתי..)

 

פשוט דיקטטורה... ונקנח בסיפור אמיתי

לפני שנה פלוס מינוס , ישבתי עם ידידה בגן ליד הבית , בשעה מאוחרת בערך ב 2

לפתע עצרה מאזדה "מסווית" ( ממש קשה לזהות אותם...)

יצאו ממנה 4 גורילות , והתחילו לשאול מה אתם עושים פה..

עניתי יושבים , הוא מתחיל לשאול למה?

עניתי לו שזה לא עניינו , הוא התחיל לאיים שהוא ירביץ לי ויעצור אותי ... וכבר בא להרים

ידיים... עניתי לו אנחנו יושבים פה ומדברים , אז הוא עונה טוב תלכו ,

עניתי לו , המקום הוא מקום ציבורי .. בלה בלה בלה , והוא בשלו

עד כדי איום שהוא עוצר אותי אם אני לא זז...

בסוף הלכתי , אני לא צריך עניין עם הבני זונות הללו שאני מקווה שבנסיעה במאזדה

החבוטה בלי חגורה יתרסק רכבם לתוך משאית חונה , ראשים בשמשה , מראה יפה...

 

:mad:

×
×
  • תוכן חדש...