-
הודעות
114 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Voland
-
ultras_monkeys - איפה הפחח הזה שאתה מדבר עליו? אני גם בדרך לצביע כוללת של הרכב. לגופו של עניין - אם הרכב חדש והתאונה קשה יש מצב שמחליפים לך חלקים (לי בתאונה דומה החליפו 2 דלתות וכנף) ואז המוסך יכול להיות תקוע עד לקסלת החלקים. פשוט תשאלי אותם מה קורה ולמה, במקום נורמלי תקבלי תשובה ואף אחד לא יעלב
-
בתור מתדלק לשעבר בפז: פזומט עובד בשיטה הבאה (לפי דעתי גם כל השאר אבל את זה אני לא יודע) - במקום שהמתדלק יפעיל עם השלט שלו (יש לשל מתדלק שלט ממוספ לפתיחת משאבה) את המשאבה הטבעת עושה זאת. אז יש לך כמה שניות (20, אולי יותר), שבהן אין זרימת דלק במשאבה, להעביר את הצינור התדלוק לרכב השני. אבל.. התעסקות עם חברות ליסינג לא תמיד טובה לבריותך
-
הבעיה שאם רצה לדווח היה מדווח וזהו, אך ברור לכולם שמטרת המוסך לא היתה לדואג לבטיחות בעל הרכב ונוסעיו ולא ולקיום החוק - אלא לרווח אישי. זאת גם הסיבה שבהחלט יש לקחת ברצינות כל דבר שנאמר בנושא תקלות בטיחות אך גם יש בהחלט מקום לבדיקה של אמינות המידע שנמסר לך. שכן שרושרים רבים בפורום בנושאים של "נאמר לי להחליף מערכת... בעלות של 4000 ש"ח ואז התברר שמדובר בתקלה של... העולה 100 ש"ח ". ואגב, לפי הכתבה בynet מסתבר שלא מבטלים את רשיון הרכב אלא צריך משרד התחבורה לאתר את הרכב, זאת כנראה כדי לבדוק האם המוסך לא "טעה" "במקרה" בדיוחו. מניסיון, הפרשי מחיר של צמיגים (בריג'סטוון) בין מוסך מורשה לבין לא מורשה אך מתמחה בצמיגים ( aka "פנצ'ריה"?) מגיעה ל 40%, אז אל תתבייש להחליף במקום אחר. אני במקומך לא היתי חוזר לשם, גם לא לאחר החלפת צמיגים כי ברור שאם כל ה"אחרויות לדיוח" המוסך סה"כ ניסה להרויח קצת יותר ממה שיתה מוכן לשלם. ולא, זאת לא בעיה ביכולת ההסברה של המוסך.
-
לצורך כך צריך לפנות לשמאי רכב...
-
כפי שהבנתי פנית למוסך המורשה של החברה (לא יודע איזה אופנוע יש לך, אז נניח לצורך נוחיות שמדובר בסוזוקי). היות והמוסך מורשה אז אכן יש לו מחוייבות מסויימת, אך בפועל היא אינה כלפי הלרוח, משרד התחבורה או כל גוף אחר, לא. המחוייבות שלו היא כלפי החברה אותה מייצג, כאן הנחנו סוזוקי. מניסיון עם 2 (!) יצרניות רכב לא קטנות (ניסן וטויוטה) בארץ הסיכוי לעזרה יהיה קטן, אבל... תשלח מייל לסוזוקי ביפן! למרבה ההפתעה זו השיטה היעילה ביותר (ע"פ ניסיון שלי) הם פונים לבירור כאן בארץ או מפנים אותך למישהו שאכן יעזור וכאשר מתברר שהם מעורבים: א. פתאום "כן אפשר", אכן "צריך להחליף ללא תשלום", "כן, זה כלול באחריות" וכו' ב. אם התופעה חוזרת על עצמה באותו מקום, המוסך אף אלול לאבד את התוספת "מורשה" הנחפצת, אך זה בתאוריה - עוד לא יצא לי להכיר אישית מוסך כזה, רק שמעתי על כאילו שאינני מכיר. ג. הם היחידים שבעזרתם תוכל "לנער" את המוסך מבלי להיות מעורב בהמון בירוקרטיה ובזבוז זמן. שוב, כל הכתוב כאן על בסיס ניסיו אישי
-
תבריגים\ניפלים מאלומיניום, היכן ניתן לרכוש?
Voland פרסם הודעה בנושא של RACEPAK בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אומים, ברגים ומוטות הברגה תוכל להסיג ב"בית הבורג": רח' צ'לנוב פינת לוינסקי, ת"א. -
כל הכבוד! בעבר היתי במצב של עד: ראיתי מישהו חותך רכב ויוצא לצעוק עליו "אני אראה לך מה זה להתעקב בצומת! אני שוטר! אתה תוכל אותה!...." אז ניגשתי ונתתי את מספר הטלפון שלי לבחור אותו ה"שוטר כביכול" חתך ואמרתי לו שאם צריך אבוא להעיד. גם לא שמעתי מהם וגם ראיתי את ה"שוטר" סותם ומתקפל במהירות. שוב, כל הכבוד
-
היות והמצב בו אני נמצא יכול לקרות (או קרה) לעוד אנשים, אז אני אמשיך לעדכן את המתרחש - אולי זה יעזור למישהו: אז ככה - היום הלכתי למשטרת תנועה (ברחוב קיבוץ גלויות, הבניין החדש) והסברתי לשוטרת ב"פניות נהגים" שאינני קיבלתי את הדו"ח ושבדקתי לפני וכו'. התשובה שקיבלתי: 1. זה שהיית במילואים לא פוטר מאפשרות לקבל את הדו"ח (צפוי והגיוני) 2. הבדיקה שערכו לי לפני שנתיים היתה במערכת ישנה בא הדו"ח אכן לא מופיע (כמה לא צפוי - הש"ג אשם) 3. אם אני מתעקש שלא קיבלתי את הדו"ח אז עלי לפנות למחלקת הונאה ולהגיש תלונה שמישהו מתחזה אלי הלכתי למחלקת הונאה.... הסברתי את ההתרחש ואז נאמר לי (מספר פעמים) שאם אגיש את התלונה והסתבר ששיקרתי אז יוגש נגדי כתב אישום. בכל זאת התעקשתי להגיש תלונה. במהלך הגשת התלונה נשאלתי האם נגנב לי פעם תעודה מזהה ואז נזכרתי שלפני המון(!) זמן אכן נגנב הארנק ואפילו לפני משהו כמו 4 שנים קיבלתי דו"ח חניה שהצלחתי להוכיח שלא היה שלי (למרות שפרטי הרכב-קטנוע היו נכונים). נראה לי שלא נרשם בתלונה נושא דו"ח החניה. נאמר לי לחתום על דף נפרד 10 פעמים וקיבלתי אישור על הגשת תלונה. ועכשיו כל התהליך נגדי הוקפא (צריך עוד לשלוח מכתב לגביית קנסות) עד שתסתיים החקירה. האמת, אם אכן מישהו מתחזה אלי (עם התעודות מהארנק הגנוב) ולא מדובר במשהו אחר, אז יש מצב שאני בבעיה הרבה יותר חמורה ... נראה מה קורה עם זה... האיתכן ימצאו את המתחזה/הגנב?! קשה לי להאמין... אמשיך לעדכן, הישמרו מגנבים ושוטרים!
-
תודה, זה מה שאני מקווה. כי אם היה נשלח היתי יודע (הכתובת אליה קיבלתי עכשיו היא של הורי - והם פדנטים בעניינים כאילו, זו הסיבה שאני בטוח שלא קיבלתי שום דבר לפני זה). אתה יודע לאן אני צריך לגשת ע"מ לקבל את המידע לגבי הדו"ח? יש כמה כתובות באתר המשטרה וכמובן בטלפון אף אחד לא עונה....
-
את זה אי יודע. אבל שוב: לפני שנתיים הדו"ח לא היה מעודכן בכלל במערכת! העברה כביכול בוצע בת"א ולא היתי קרוב לכאן בכלל! עשיתי באותו זמן מילואים איפושהו ליד חברון, כך ששדרות רוטשילד היו קצת רחוקים ממני.... כאשר מעדכנין דו"ח במערכת המשטרתית יש תאריך עידכון? יש רישום איפשהו של האם נשלחו אלי מכתבים או לא??
-
לא קיבלתי מעולם את הדוח! לא בגלל שלא לקחתי אותו אלא כי אף פעם לא קיבלתי אותו! בתקופה הזאת היתי במילואים בבקעה (בטח יגידו לי שזה לא משנה, אבל בכל זאת, היתי קצת רחוק מת"א ששם כביכול קיבלתי את הדוח). הקטע היותר ביזארי הוא שלפני שנתיים הלכתי למשטרה לבדוק האם יש לי דוחות ונאמר לי שאין והדוח שאותו דורשים ממני לשלם עכשיו הוא מלפני 3(!) שנים, כלומר היתי יודע כשבדקתי לפני שנתיים. אז שוב: מה אפשר לעשות? אני לא רוצה לשלם על עברה שלא עשיתי ויתרה מכך - לא הגיוני לדרוש דין וחשבון 3 שנים לאחר ביצוע העברה. זאת פעם ראשונה שאני שומע על דו"ח בתאריך הזה ובמקום שצויין, למה לא קיבלתי עד עכשיו שום התרעה? הרי ברור שאם הכל היה כרגיל הדוח של 250ש"ח היה צובר כפלי קנס הרבה מעבר ל 200 ש"ח. זה עוד דבר שמצביע על כך שמשהו פה מסריח...
-
מתצטרף לנושא: היום קיבלתי מכתב מבית משפט (!) שבו רשום שקיבלתי דו"ח בתאריך 12.4.2005 שזה לפני יותר מ3 שנים (וכמובן יש תוספת פיגור של איזה 200 ש"ח). הקטע שבזמן זה היתי במילואים ובנוסף לפני כשנתיים בדקתי במשטרה האם יש לי דוחות (היה לי איזה סיפר לא נעים ולא ברור) ונאמר לי שלא אך סירבו לתת אישור על כך. הפרטים הרשומים בדו"ח נכונים אבל אין לי ספק שאין שום דו"ח שאני חתום עליו מהתאריך הזה. גם נראה לי הגיוני שהיתי מקבל כפל קנס וכדומה הרבה לפני זה, לא? השאלה מה אני עושה עכשיו? ניתן לבטל את הדו"ח? יש אפשרות לראות מתי עודכן במערכת?
-
מניסיון: 1. למשטרה יכול לקחת כמה חודשים עד שיענו לך (גם בסירוב) 2. אם יסרבו לבטל בד"כ ישלחו דו"ח חדש, ואז שוב יש לך 90 יום לשלם. 3ץ חשוב לשלוח את כל המכתבים בדואר רשום ולשמור את הקבלות - כך לא יכולים לטעון שלא שלחת כלום, בנוסף ניתן לבדוק דרך האתר של הדואר האם מכתבך (הרשום) הגיע ליעדו או לא.
-
WD40 צריך לעזור... על איזה אוטו מדובר?
-
צבע וציפוי לרכב בצבע מטאלי + ישור קוו ניסאן סאני
Voland פרסם הודעה בנושא של Voland בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ויש מישהו מומלץ ליישור קוו בתחום הטכני? (טיפולים וכו') ואם כבר מדברים על הנושא - יש מוסך מומלץ לניסן בצפון? (אם כבר לטפל אז אולי לא רק קוסמטי) שני ניסנים בשני קצוות הארץ - לך תדאג לכולם -
לני לא מכיר את גרסת הספורט שאתה מדבר עליה, אבל אם הוא מיוצר ע"י החברה ביצור סדרתי (וזה לא שינוי שחלק מאנשים עושים לבד) אז: 1. התמבון אמור להתאים לדגם שלך כי לגרסאות שונות של אותו דגם (ואותה שנה) יש בד"כ תאימות בין החלקים 2. אם אתה מחפש את התמבון המדובר והוא אכן מיוצר בצורה בדרתית אז חפש ב פירוקים - לרוב זה יהיה יותר זול מרוב האופציות האחרות נ.ב. אם יש לך, פרסם תמונה של תמבון של הספורט, כי אני לא ממש רואה הבדל... (בדקתי ב yad2)
-
צבע וציפוי לרכב בצבע מטאלי + ישור קוו ניסאן סאני
Voland פרסם הודעה בנושא של Voland בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה לכולם לא חשבתי לצלם את הרכב (גג) לפני הצבע - אחלה רעיון שוב תודה -
צבע וציפוי לרכב בצבע מטאלי + ישור קוו ניסאן סאני
Voland פרסם הודעה בנושא של Voland בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מיכאל תודה על התגובה, אבל כנראה לא הבנת את מה שכתבתי: מדובר ב 2 מכוניות שונות: 1 - סאני 93' בדרום מחפש לה מוסך 2- אלמרה 01' בצפון עם בעיות צבע אשמח לשמוע תגובות של בעלי מקצוע שבינינו שבוע טוב -
קודם כל: שני הנושאים המדוברים כבר עלו בפורום ועשיתי חיפוש, אבל: או שלא מצאתי את מה שחיפשתי או שזה לא היה מספיק/מספק. לפי דעתי יש עוד מה להוסיף בעניין ועל כן אני מעלה זאת כאן 1. "ישור קוו" לניסן סאני - אחד מחברי רכש לאחרונה ניסן סאני 93' ואני שולח אותו "ליישור קוו", הבעיה שהוא גר בבער שבע ועובד בקרית-גת ואני לא מכיר שום עסק באזור הזה. גם בפורום לא מצאתי המלצה על עסק באזור הזה, לפחות לא מפי מי שנראה מבין בתחום. 2. בעיות צבע בניסן אלמרה 01' - הרכב בצבע ירוק מטאלי, יש עליו שריטות, סימני צבע של דלתות, כנף עם מכה ועוד מקומות שדורשים פחחות ותיקוני צבע. הבעיה העיקרית היא הבגאז' והגג - על שניהם יש פיצוצי צבע/לקה ונקודות ראשונות של חלודה(!!!!!!) וכאן הבעיה - אני מנסה להימנע מצביעת הגג כי זה עלול לפגוע בערך הרכב במכירה(לך תוכיח אחרי זה שלא התהפכת) ומצד שני... חלודה(!!!!!!) הייתי אצל דורשיין שעליו המליץ רפי לין באחת הפעמים כאן בפורום ולא קיבלתי תשובה חד משמעית מה עדיף – ציפוי של דורשיין(הם גם עושים תיקוני צבע, אבל ממש קטנים) או צבע. אגב, אם מישהו מכיר בעלי מקצוע טובים בעניין המדובר באזור הצפון(חיפה, קריות, נצרת) אני אשמח לשמוע מודה לכל העונים
-
תודה לכולם!
-
חיפשתי בפורום ולא מצאתי - מה הלחץ שצריך להיות בצמיגים של ניסאן סאני 93'? אין לי את הספר רכב ולא את המדבקה. בבקשה, תענו רק מי שבאמת יודע - זה די משמעותי, לא? תודה לכל העונים
-
שאלה כמה יותר יקר?
-
אני צריך כלי עבודה, רצ'ט וכו', באיכות טובה (אלה שיש לי לא עומדים בעומס). איפה יש חנויות עם מחירים סבירים וכלים באיכות טובה? חיפשתי בפורום אבל מצאתי רק חנות או שתים שדובר עליהן ותמיד בהקשר לכלי ספציפי
-
תחפשו בפירוקים יש לא מעט רכבים כאילה על הכבישים ולכן גם בפירוקים תמצאו אוטו שלא נפגע בצד של המפסק ותפרקו אותו - בפירוקים אפשר ב 200 ש"ח לקחת כמה חלקים, תבדוק מה עוד אתה רוצה לרכב ותיקח הכל ביחד, יצא יותר זול
-
QUOTE=mumu]היי לכולם. עשיתי חיפוש אבל לא מצאתי את כל התשובות ולכן אני פותח את הנושא. קניתי 106 XSI מנוע 1.6 ואני רוצה לעשות לה יישור קו. 1) קיבלתי המלצה לקנות פילטר שמן, פילטר דלק, שמן לתיבת הילוכים ונוזל קירור רק מקוריים. אם אתם מסכימים? ואם כן איפה אני יכול לקנות את הדברים הנ''ל באזור חיפה (הכוונה בזול)? 2) מבקש גם המלצה לחנות (באזור חיפה) לקנות בה שמן מנוע, פלאגים, ערכה לניקוי פילטר אויר פתוח, כלים,וואקס. 3)דרך הגב איזה ווקס מומלץ? (הצבע של האוטו הוא בורדו מטאלי) 4) רצועת תזמון: לקנות מקורית או לא, אם לא - של איזה חברה לקנות? מקום ספציפי בחיפה שכדאי לעשות אצלם או שכל מוסך? זה הרבה דברים ביחד - סימן שאני עדיין לא מבין כלום ולכן מבקש ייעוץ. תודה מראש.בטוח לא בכל מוסך!!! מוסך לא מקצועי יכול לגרום המון נזק עם רצועת טיימינג אני במקור מהצפון אבל לא יודע להמליץ לך לגבי מוסך - תשאל חברה שגרים בחיפה לגבי חלפים - תבדוק באינטרנט (בטוח גם בפורום יש אנשים שיוכלו לעזור) או בספר רכב מה המוצרים המומלצים לאוטו שלך ותחפש בחנויות של ערבים, זה אולי לא פוליטקלי קורקט אבל דווקה אצלהם בדרך כלל יותר זול, חשוב לבדוק שהאריזה סגורה ושרשום עליה בדיוק את מה שאתה צריך - אל תשתכנע להמלצות של המוכר - מטרתו למכור! בהצלחה
