-
הודעות
114 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Voland
-
גל אור נמצא ברח' שונצינו? אם כן, אז הייתי היום והמחסנאי לא מצא משהו מתאים
-
VF31CKDX850561678
-
לא בדקתי בלובינסקי כי עד היום לא היה לו אף חלק שחיפשתי. אין לי את המק"ט (איך אפשר למצוא אותו?) תמונות מצורפות
-
שלום לכולם, הרכב, כפי שמופיע בכותרת, פיז'ו 106 XR '94. רליי (ממסר) שאחראי על הפעלה של ונטה על הרדיאטור בשלבי גסיסה אחרונים . לפי מיטב הבנתי הרליי בעל 2 מהירויות. לצערי לג'אן אין את החלק במלאי ולא ברור מתי יגיע. הייתי בכמה חנויות באזור המסגר, אבל לא מצאתי חלופי (לכל מה שהוצע לי יש גישור נוסף ברליי שמפעיל את הונטה קבוע). יש עוד מישהו, חוץ מג'אן, שמוכר חלקים לרכב הנ"ל? אני מאוד מקווה לא להיתקע בסופ"ש בלי רליי תקין תודה מראש לעונים!
-
שלום רב, הרכב הוא פיג'ו XR106 1.4 הזרקה, שנת 94'. ברכב מותקן שעון חום (אפטרמרקט) נפרד שחובר לחיישן המקורי. לאחרונה, במיוחד בימים החמים שמתי לב כי חום המנוע, שבד"כ עומד על כ90 מעלות עולה ל95-98. ההנחה שלי הייתה שזה נובע ממזג אוויר חם. חשוב לציין שלא הייתי שומע את הונטה עובדת כשהייתי מכבה את הרכב. לפני כיומיים כשהגעתי לעבודה לאחר שכיביתי את הרכב הונטה המשיכה לעבוד וכשיצאתי מעבודה הנעתי רגיל ונסעתי הביתה. אתמול כשהגעתי הביתה שוב הונטה המשיכה לעבוד וכנראה נכנסה לעבודה במהלך הנסיע כי שמתי לב שחום המנוע עמד על כ80-85 בדרך הביתה. כשירדתי יותר מאוחר (כ-3 שעות מאוחר יותר) שמעתי שהונטה עדיין עובדת. המצבר כמובן לא אפשר להניע. הנעתי עם כבלים ועשיתי סיבוב בשכונה כדי לראות האם משהו ישתנה - שום דבר לא השתנה, עדיין הונטה המשיכה לעבודה גם לאחר כיבוי המנוע. ניתקתי את ה"-" כדי לשמור על המצבר. בבוקר כשחיברתי את המצבר הונטה ישר נכנסה לעבודה. כאשר הגעתי לעבודה הבעיה נפתרה מעצמה - הונטה לא המשיכה לעבוד לאחר כיבוי הרכב. כפי שאני מבין ישנן 3 תקלות אפשריות: טרמוסטט מזייף קצר בחיבור הונטה ריליי מזייף ע"פ ספר של היינס יש דגמים שהונטה לא מחוברת דרך ריליי ויש כאילו שכן. יש משהו כמו 5 אופציות שונות של חיבורי ונטה - איך אני יודע איזה דיאגרמה מתאימה לי? איך ניתן לאבחן מה גורם לתקלה, עדיף לפני שמתחילים לקנות חלקים. המון תודה לעונים!
-
מתאם שליטה מההגה - יונדאי גטס 2007
Voland פרסם הודעה בנושא של Voland בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אלעד תודה! עדיין לא קניתי מערכת (בעיקר כי לא ידעתי מה לקנות כדי לשמר את השליטה מההגה) - אז כנראה שאקנה פיוניר, למרות העלות של המתאם (כ250 ש"ח ברשת) שוב תודה -
מתאם שליטה מההגה - יונדאי גטס 2007
Voland פרסם הודעה בנושא של Voland בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הקפצה יותר מ100 צפיות ואף אחד לא יודע מה הפתרון? נראה לי שמצאתי (כהרגלי ) סוגיה עם פתרון מסובך/יקר... -
נראה לי שהכי זול ופשוט יהיה להזמין מ-ebay. למשל: http://www.ebay.com/itm/ROOF-SHARK-FIN-AERIAL-ANTENNA-BASE-FOR-98-04-JETTA-BORA-MK4-GOLF-POLO-PASSAT-B5-/261433801443?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3AVolkswagen%7CModel%3AJetta&hash=item3cdeab3ae3&vxp=mtr
-
שלום, ברשותי יונדאי גטס 2007 עם שליטה מההגה על המערכת המקורית. אני מעוניין להחליף את המערכת ולשמור על השליטה מההגה. מחיפושים בפורום לא מצאתי מהו המתאם הנדרש לעניין זה (אצל PAC גטס לא מופיע, ככל הנראה כי הרכב לא נמכר בארה"ב). אשמח אם מישהו יכול להמליץ לי על המתאם הנכון או כל עזרה אחרת בנושא. תודה מראש לעוזרים
-
מבקש ייעוץ לבחירת רכב ליסינג - i30CW/Forte/Focus
Voland פרסם הודעה בנושא של Voland בתוך ייעוץ ברכישת רכב
המון תודה! אני מבין שאין ברירה - 3 נסיעות מבחן מחכות לי בקוצר רוח -
מבקש ייעוץ לבחירת רכב ליסינג - i30CW/Forte/Focus
Voland פרסם הודעה בנושא של Voland בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה רבה לגבי האבזור - אין לי אפשרות לבחור, זאת חברה גדולה ולכן יש רק 3 אפשרויות וזהו. לפי מה שאני מבין מהתגובה שלך שאני בעצם נשאר בין הבחירה של פוקוס-פורטה. האם יש העדפה לאחת מהן לפי מה כתבתי קודם? -
שלום לכולם, במקום העבודה שלי הוצעו לי 3 רכבים לבחירה - i30CW/Forte/Focus. אני קראתי לא מעט בפורום ורשת בכלל על המכוניות האלו אבל עדיין מתקשה להגיע להחלטה. אז קודם כל אופי שימוש צפוי ברכב בסדר החשיבות: אני נוסע הרבה, בכל רכבי הארץ במסגרת העבודה - נוחות חשובה לי בזמני הפרטי אני נוסע לצפון/דרום ולכן נחמד כשיש מקום בבגאז', עם זאת, במסגרת העבודה אין לי צורך בבגאז' גדול אנחנו משפחה ללא ילדים, (כרגע) ברור שהליסינג ל-3 שנים, אבל נכון להיום זה רק שנינו וחברים שמצטרפים לנסיעות ברור שאלו רחוקים להיות רכבי "ביצוע", אבל אשמח אם הרכב לא יהיה עגלה לגמרי ולגבי מה שאני הבנתי עד היום לגבי "הרומן" הצפוי ביני לבין הרכבים הנ"ל: פוקוס - נהגתי תקופה ברכב בחברה הקודמת (דגם 2010 ותחילת 2011) - נכון להיום אפילו לא מוכן לקבל אותו כרכב חילופי, מאוד לא נוח, מינימליסטי באבזור ברמה של אבסורד (היום אני עם קורולה SUN וטוב לי לכן אני לא ממש מפונק), מבחינת הנסיעה פשוט זוועה אבל! הבנתי שאין קשר בין הפוקוס החדשה למה שהכרתי, אז ככה שאני כנראה לא מכיר את הרכב. או שאני טועה ואין שינוי? i30CW - ברור לי שיש לו את הבגאז' הכי גדול, אם כי הוא בעיקר עמוק, ושיש אפשרות להוביל איתו איזה ארון אם צריך כי האכב 5 דלתות (ארוך יחסית). בנוסף, הסאן רוף זה נחמד וסה"כ מנהיגה שיצאה לי לנהוג ברכב כמה פעמים היה בסדר גמור. מצד שני הכל מרגיש קצת... כמעט איכותי. גם בידוד הרעש לא משהו וגם הגיר כאן רק 4 הילוכים... אבל יש כושר הובלה פורטה - ... טוב, כאן יש לי 0 ניסיון אישי וגם לא מכיר מישהו שיש לו את הרכב... אבל על פניו ממה שאני קורא כאן וברשת מדובר על רכב מאוד איכותי לקטגוריה, כולל נפח איחסון לא רע בכלל לסדאן, גם 7 שנות אחריות מבחינתי מצביעות על משהו איכותי. לסיכום - אם לא הייתי תוהה האם הפוקוס הוא נבלה מוכרת או הברקה חדשה של פורד הייתי נשאר כנראה לתהות האם אני באמת צריך את הבגאז' של i30CW יחד עם הסאן רוף או שנלך על רכב טיפה מתקדם יותר וכנראה מפנק יותר - פורטה.אבל יש את הפוקוס החדשה... מאוד אשמח לדעתכם בנושא ותודה לכל העונים
-
זה בדיוק מה שחשבתי בהתחלה- אבל אני לא מריח את הדלק מהמשאבה, אלא יותר מכיוון הבגאז' מאוד מוזר, ואני לא יודע מה לעשות. יכול להיות שהריח הוא רק כשהמיכל מלא כי הדלק נוזל בזמן נסיעה דרך החיבור? נראה לילא הגיוני... האדים אמורים לצאת כל הזמן. אולי אפשר לאטום את המשאבה חיצונית, כדי לודא שמקור הריח באמת משם? מישהו מכיר אטם\מדבקה כדי לאטום את המשאבה?
-
ערב טוב לחברי הפורום הנכבדים, שוב אני פונה אליכם לעזרה. אז ככה, הרכב חדש אצלי,פחות משבוע. לאחר תדלוק מיכל מלא הופיע ריח של דלק בתוך הרכב. אחרי שהרכב עמד לילה הריח נעלם, אבל חזר אחרי כיומיים (בכל הזמן הזה נסעתי אולי 30 ק"מ). מקור הריח,לפי האף שלי, הוא באזור הבגאז', קיפלתי את הכיסאות ולא הצלחתי להריח את הדלק מהמשאבה, גם כאשר המנוע פעל. נראה (מריח) כאילו הריח בא מאזור גלגל הספייר - אבל לא מצאתי בזה שום הגיון ולא סימני דלק ברורים באזור הזה. כניסת הדלק למיכל היא מחוץ לרכב, אז לא נרא לי ששם הבעיה. אני די אובד עצות עכשיו, ממש אשמח לעצותיכם או להמלצה למוסך טוב באזור הגוש דן שיוכל לעזור בנושא זה. אגב,יש עוד אחד בפורום עם אותה בעיה, שככל הנראה לא פתר אותה עד עכשיו: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2668859
-
קיה פרייד 97' אוטומטית - בדיקה לפני קניה (כולם פה צריכים יעוץ)
Voland פרסם הודעה בנושא של Voland בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מישהו? -
שלום לכולם, לקחתי את הרכב (קיה פרייד 97', אוט') לבדיקה. בעל הרכב טיפל ברכב לפי ידיעתו (כלומר, טיפולים בזמן ומה שהמוסך אמר לתקן - תיקן). בבדיקה קיבלתי רדז'קטים על כיוון שסתומים, תושבות מנוע (נדרשת החלפה) וגיר (לו לא ניתן אחריות). הבדיקה מצורפת, אשמח לדעתכם, יש לציין שמבחינתי אם אקנה את הרכב בזול ובעוד שנה אצתרך לתקן אותו (או לחלקים) יכול להיות גם אופציה.
-
אז זהו, עכשיו אני גר במרכז (במקור מהצפון) ובשנים אחרונות מתנייד על טוסטוס+רכב מעבודה - אז אין לי מישהו שאני סומך עליו, לכן ביקשתי המלצה.
-
בשעה טובה נמצאו כמה מועמדים (מועמדות? )- אשמח להמלצה למכון בדיקה לפני קניה או אולי למוסך שיעשה את העבודה?
-
אפשר להתפשר על ידני - אבל כמה ניתן להתפשר על קילומטרז' (במיוחד בצרפתיות)?
-
קודם כל - תודה רבה. באמת כדאי צרפתיות? אני דווקא מכיר אותן כרכבים לא אמינים, תקנו אותי אם אני טועה... עד כמה אני צריך להתפשר על קילומטרז'? + ההתפשרות הזאת לא תביא אותי לרכב "מפנק" אבל גמור?
-
מישהו?
-
לא מנסה - מחפש את הרוע במיעוטו ולכן אני כאן, מצמצם נזקים אשמח להתייחסות לנושא רכב שהיה (מזמן) השכרה נ.ב. מה דעתכם לגבי פונטו?
-
שלום לחברי הפורום, אני מחפש לקנות רכב, לחברה שלי, והתקציב לא עשיר מדי - עד 8K. הנסיעות יהיו בעיקר בתוך העיר (כ 15-20ק"מ ביום) ופעמיים-שלוש בחודש ת"א-חיפה. מה הכרחי ברכב: אמינות וזמינות חלפים קילומטרז' - עד 140K גיר - כמובן רצוי אוטומט, אבל אם זה יהיה החסרון היחיד ברכב, אז היא תסתדר עם ידני מזגן - כל מטרת הקניה לחסוך הליכה ברגל ושימוש בתחבורה ציבורית הגה כח - מאוד רצוי עד כדי הכרחי, למרות שאני מכיר בנות שמסתדרות בלעדיו מראה - כל עוד הצבע לא יורד מחלקי מתכת, הכל פתיר יהיה נחמד אם יהיו ח"ח ו"פינוקים" אחרים, אבל לא נראה לי שיש סיכוי... לאור כל הנ"ל הגעתי למסקנה שאלו המכוניות האפשריות, אבל חסר לי נתונים - כאן אני מבקש את עזרתכם: קיה פרייד - יש הכל, שנתונים יחסית מתקדמים (97' ומעלה), אבל... קיה (?) + האם יש משמעות אם הרכב היה בהשכרה לפני 10 שנים, בתנאי שטופל כראוי אחרי זה? סוויפט - יש אוטומטיות בשנתונים ישנים, אבל בגלל השעון ק"מ לא יודעים אם עבר 110K או 510K + לא ראיתי עם הגה כח - אין או שעדיין לא מצאתי? שרייד - כמו הסוויפט, אוטומטיות בשנתונים ישנים, בלי ה"כ - שוב, אין או שעדיין לא מצאתי? פיאסטה - רק ידני, שנתונים של 96' ומעלה,עדיין לא הלכתי לראות - תוכלו לתת פרטים לגבי ה"כ, ח"ח ושאר ירקות? פיאט - לא מכיר, רואה שהוא נכנס לתקציב, אשמח לדעתכם בעניין הרכב. אם יש עוד דגמים העונים לאילוצים - תמליצו. תודה מראש לכולם.
-
בוקר טוב וחג שמח אני מחפש מתקין באזור א.ת. החדש של רשל"צ (בת-ים/חולון האזורים שליד גם מתאים... אולי גם ת"א, אם אין כאן O_O...) - כל מה שאני צריך זה לחבר את החוטים של הרמקולים הקדמיים למערכת עצמה (לרמקולים אני מחבר לבד), כי מי שהתקין את המערכת לא חיבר אותם. אם מישהו יכול לשלוח לי את הדיאגרמת חיווט של Pioneer deh-p6950ib זה גם יעזור - אז אני יכול להתקין לבד אשמח אם תוכלו לעזור לי נ.ב. חיפשתי בפורום אבל לא מצאתי מהאזור הזה
-
1+ אכן עו"ד יכולים לשנות משמעותית. אבל זה הרישיון שלך...
