Jump to content

Voland

  • הודעות

    114
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Voland

  1. אחלה, תודה עוד שאלה: אולי אתה יודע איפה בת"א ניתן להחנות אוטו ישן (זה שאני משפץ) בלי שיגררו אותו? כי כאן גוררים גם רכבים שעומדים יותר מדי זמן באותו מקום.
  2. אני לא נבהל מאנגלית - אני סטודנט להדסה ולכן לומד בעיקר מספרים באנגלית - אבל הבעיה זה המונחים. יש אפשרות לצלם ממך את המילון?
  3. תודה ארנון, אתה יודע איפה ניתן להשיג את הספרים בעברית? ראיתי בפורום שדרך צומת הספרים אי אפשר ובאתר של Haynes כתוב שיש גם ספרים בעברית
  4. קודם כל רוצה להודות ליוסו על הספרים שהביא לי (הספרים הם ספרי רכב מקוריים שמקבלים אותם עם קניית הרכב - מהם קיבלתי תמונה לאיזה רמות אני רוצה להביא את האוטו), אבל אני עדיין מחפש ספרות טכנית - המדברת על פירוק/הרכבה של כל מכלולי הרכב. אודה מאוד אם מישהו יוכל לעזור לי בעניין
  5. אולי אתה יכול לפרט מה בדיוק בודקים באוטו?
  6. אני הולך להפשיר רכב משנת 1982 (אודי 80), אמרו לי שאני צריך לעבור מעבדה לפני שאני עושה לו טסט. מישהו יכול לספר על התהליך? להמליץ בנוסע?
  7. לגבי צביעת האוטו: כמו שאמרו כאן קודם אין מצב לצבוע בצבע אחר (לא לבן) גם טוב וגם בזול, מה שאתה יכול לעשות כדי לשפר את המראה זה לעשות ציור על האוטו או להדביק מדבקה (יש מדבקות שמכסות חלק נכבד מהרכב), כך לא תתצרך להחליף צבע וגם תוכל לא להישאר עם רכב לבן שגרתי.
  8. תודה רבה על תשובות ולגבי אוקטן 91 - עד היום יש בירושלים תחנה שכביכול מוכרת 91
  9. מה צריך לעשות כדי שמעבר מדלק 91 ל 96 יעשה ללא נזק לאוטו. מדובר על אודי 80 דגם 82' שלא נסעה אף פעם על דלק 96 (הרכב מוקפא 7 שנים ועכשיו אני מחזיר אותו לכביש)
  10. אם אנשים היו חוגרים מאחור אז היה לך תיק לרדת על בחירת אנשים אבל זה לא המקרה, אז שירדו מזה. ולגבי החרמות: אם יתחילו עם זה אז זה יהיה כדי להרוויח עוד כסף (שיחרור האוטו כמו בת"א על חניה) ועל עברות שקל לתפוס=מהירות.
  11. כאשר אתה מעמיס את האוטו מעבר למשקל יעודי זה יכול לפגוע במתלים (אצלך זה בטח מתלים אחוריים), אבל בד"כ מדובר בתהליך שלוקח זמן ולגבי החוק/ביטוח: השוטר ידפוק דוח ואם הוא מנייק גם ימנע ממך להמשיך לנסוע עם 6 אנשים, הביטוח במקרה של תאונה יכול להתנער אפילו מתביעת ביטוח חובה, כי אינך מקיים את תנאי הביטוח - נדיר אבל קורה
  12. אני מתחיל לשפץ (או יותר נכון להחזיר לחיים) אודי 80 שנת 82. בשנת 1987 הוחלף המנוע המקורי (1300סמ"ק) למנוע של 1600סמ"ק. הרכב "מוקפה" מזה 7 שנים ומאז לא הניעו אותו. לקחתי על עצמי את האתגר אבל אני מתקשה למצוא ספרות, רוב הספרות מדברת על '86 והלאה. בבקשה תעזרו לי, וגם תגידו: אספנות זה 25 או 30 שנה?
×
×
  • תוכן חדש...