כאשר אתה מעמיס את האוטו מעבר למשקל יעודי זה יכול לפגוע במתלים (אצלך זה בטח מתלים אחוריים), אבל בד"כ מדובר בתהליך שלוקח זמן
ולגבי החוק/ביטוח: השוטר ידפוק דוח ואם הוא מנייק גם ימנע ממך להמשיך לנסוע עם 6 אנשים, הביטוח במקרה של תאונה יכול להתנער אפילו מתביעת ביטוח חובה, כי אינך מקיים את תנאי הביטוח - נדיר אבל קורה