Jump to content

WonderDin

  • הודעות

    125
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי WonderDin

  1. אני לא מבין למה לא מטפלים בבעיות כאלה,מיילא זה היה חוסך להם כסף,אבל עכשיו (ובעתיד) ההפסדים יהיו הרבה יותר גדולים ועם אקסטרא כאב ראש וחיי אדם שנלקחו.
  2. שאלה טיפה דיבילית אבל:ניסית כמה שקעי USB? גם מאחורה וגם מקדימה?
  3. יוצר שחיקה מוגברת לצמיג באזור שבו הוא מתחכך באספלט,מעבר לזה אני לא חושב שזה עושה משהו.
  4. מה זה הפנסים המוזרים האלה(הרבה ריבועים)? פנסי לייזר?פנסי לד?
  5. אוקיי תודה על התגובות,עזרתם לי מאוד,כנראה היום אלך לקנות בשזר.
  6. אבל לפי מה שya_pl ,הוא אומר שמחליפים את כל הכלי. גם כשהייתי בריקושט מישהו שלח לדרמן וייב ל"שיפוץ כללי" או משהו כזה והחזירו לו אולר חדש עם מדבקה של "מחודש".
  7. אבל הצמיגים שלך לא מוליכים חשמל (במידה והם צמיגים סטנדרטים),ככה שלא תיצור קצר. אבל זה סתם בזבוז זמן לבנות מתקן כזה לשימוש של פעם בשנה,אכן עדיף לך מסילה נטושה.
  8. תודה רבה על התגובות,אני אלך על הריבר. ברווז ידעתי שהתגובה שלך לא תאכזב אותי m.l גם התגובה שלך תרמה תודה רק משהו אחד לא כלכך הבנתי,מה כתבת שלא מכוסה באחריות? שהקאטר הקבוע לא חד(וייב) או שהלהבים המתחלפים של הקאטר לא חדים\נשברים (ריבר)? (הקוו התחתון סתם כדי לעשות סדר בעיניים) אגב,אני יודע שאני אצא הכי ישראלי שיש,אבל אני שואל בכנות,אם אתם אומרים שעל כל תיקון הכי קטן נותנים במסגרת האחריות כלי חדש ,למה צריך לשמור כלכך על הכלי? (אני לא מתכוון מבחינת לשמור-לא לשבור אלה לשמור-לשמן ולנקות וכו')
  9. האמת שגם הסיידקיק נראה טוב לצרכים שלי,אבל...הוא נראה ממש פשוט,יש לו פחות כלים ו-וויזואלית הוא נראה חלש משמעותית מהוייב והריבר. באמת תודה על התגובות-נראה לי אלך על הריבר,מקווה שלא אתאכזב
  10. גם בדרך חזור תיזהר,ראיתי הרבה ילדים-נערים שבגלל שהאייקיו שלהם כלכך נמוך יש להם דיליי בזמנים,אז גם 5-10 דקות אחרי יציאת הצום הם זורקים אבנים עד שלמישהו נופל האסימון שנגמר הצום.
  11. תודה רבה רבה על התגובה המפורטת והמושקעת! באמת הגמישות של הידיות זה יתרון ולא חסרון? זה הרגיש גמיש במובן הרע,במובן שמפחיד ללחוץ לחזק כי זה יתעקם\ישבר. אף פעם לא היה לי מולטי טול ואני לא יודע כמה אני אשתמש בו בכלל ששווה לי ללכת על כלי מאסיבי וגדול יותר,אבל במחשבה קדימה בקצת שאשתמש בו אני חושב ש80 אחוז מהשימוש יהיו עם הפלייר\קאטר ,19 אחוז זה הסכינים לעיתים נדירות והאחוז הנוסף לכל השאר. לפי מה שכתבת אתה בעצם אומר שכל מה שהקאטר\פלייר של הוייב עושה גם הריבר יעשה? ומה עם הסכינים? מעבר לזה שבריבר הם קצת פחות נוחים איך הם מבחינת חוזק\עמידות\חסינות לכההות? הבעיה העיקרית שלי היא אני,אני לא אוהב שום דבר עליי מעבר לכיסים,אפילו עם שעון אני לא הולך,רק מה שנכנס לי לכיס אני יכול לסבול,ככה שאני יודע מראש שאם אני אלך על הוייב אחרי שבוע שבועיים הוא יעצבן אותי ואזרוק אותו בתיק במקום להצמיד אותו אליי-רק מפחד שהפחות גודל והמשקל של הריבר משמע עמידות פחותה משמעותית (בעיקר באזור הקאטר\פלייר). שאלה אחרונה כי אני רואה שיש לך ניסיון עם האחריות שלהם: אם הלהבים של הקאטר נשברים בריבר,יש עליהם אחריות? כי בעקרון אלה להבים מתחלפים שאפשר להחליף לבד. ואם הם מחליפים,צריך לשלוח את כל הכלי עם הלהבים השבורים או שאפשר לפרק את הלהבים ולשלוח רק את הלהבים השבורים? לגבי המקום קניה,ראיתי שבשזר המחירים מעולים,אומנם קצת יותר יקרים מאיביי ב70-80 שקל אבל מצד שני אפשר להיות רגוע שזה מקורי ולא צריך להתעסק עם משלוחים ועם "זה לא הגיע לי" וכו'. למרות שבדרך כלל אני בעד קניות מאיביי הפעם אפשר לוותר מבחינתי.
  12. לחברים שלי גם בקרבי גנבו דברים,אנשים חארות יש בכל מקום,טלפונים לדרמנים הכל,כל מה שאפשר לקחת\למכור... עזוב טלפונים,גנבו לחבר שלי את הדלת של החדר בבסיס! (שזה לא כלכך גניבה,זה אפילו דיי משעשע כי אחרכך מתחילה מלחמת גנבות של דלתות).
  13. אני מחביא דברים מעולה בתיק אבל כן,תודה על הטיפ,להרבה מהחברים שלי גנבו טלפונים חופשי בטירונות,אם כי אני הנדסאי והטירונות שלי היא טירונות של ילדות קטנות,נראה לי שאהיה בחדר יותר ממה שאהיה בחוץ,אבל בכל זאת אזהר עם זה\לא אקח דברים יקרים איתי. עדכון: הייתי בריקושט ושיחקתי עם השניים כמו איזה טמבל חצי שעה בערך, מצד אחד אכן הסכינים של הוייב נראים יותר מאסיבים ונוחים, הריבר אכן קל וקטן משמעותית וזה פשוט כיף, כשהריבר סגור זה נראה לי המולטי טול הכי נוח שיש,הוא פשוט גוש מעוגל וחלק,לעומת הוייב שהוא מרובע,עם פינות חדות יחסית ופשוט לא נוח. מה שהכי ביאס אותי בריבר זה שכשהסכין שלופה וסוגרים את האולר,הצד החד של הסכין לא בצד הקיצוני של האולר(מקווה שהצלחתי להסביר את זה נכון). הקאטר\פלייר של הריבר הרגיש לי קצת יותר טוב,אם כי סתם לחצתי עליו ולא באמת ניסיתי לחתוך משהו,כי בכל זאת זו חנות. כשסתם לחצתי חזק על הידיות של הפלייר של הריבר לא קרה כלום,זה הרגיש חזק כמו אבן,לעומת זו כשלחצתי על הידיות של הוייב חזק,הן הרגישו קצת גמישות והגיבו ללחיצה שלי-מוזר. ועדיין...לא יודע במה מהם לבחור אוהב את הסכינים של הוייב,לא אוהב את השאר, אוהב את הגודל,המשקל והקאטר של הריבר,לא אוהב את המקום של הסכינים.
  14. מצטרף להמלצה על Wolfenstein - The New Order, משחק מעולה! לגבי ג'נרלס,דבר ראשון כן אתה יכול להוריד ולהריץ אותו,דבר שני אתה יכול לנסות גם להוריד Red Alert 3 שזה בסגנון אבל טיפה יותר חדיש. COD GHOSTS אכן משחק מעולה אבל לדעתי זה המשחק יריות הכי קצר ששיחקתי בחיי,ביום אחד סיימתי אותו ולא בחרישה או משהו. גם ביושוק אינפיניטי שווה מאוד,ממליץ (למרות שביקשת בלי מפלצות-חייזרים,הוא שווה את זה!). לגבי מרוצים: תנסה את GRID Autosport,אחלה משחק לדעתי.
  15. אני יודע,אבל הריבר קל וקטן יותר,בגלל זה אני כלכך "דלוק" עליו. אני לא מאמין שאני אהיה משתמש כבד,וגם אם כן 90 אחוז מהזמן יהיו על הפלייר\קאטר. הדרך חשיבה שלי עכשיו היא שאני הרבה יותר מהזמן אסחוב אותו סתם מאשר אשתמש בו,ותוסיף לזה שאין סיכוי שאני אכניס אותו לקייס על החגורה אלה תמיד אלך איתו סתם בכיס-זה בונוס הגודל והמשקל... אני רק לא יודע עד כמה אמין הוא,עד כמה חזק הפלייר והקאטר והסכין וזה מה ש"מפחיד" אותי. לפי מה שהבנתי מדפדוף בשרשורים ישנים הבנתי שברווז חיי את הנושא יום יום (ומוכר כאלה לא?) בגלל זה ממש מעניינת אותי התגובה שלו בנושא. תודה על הייעוץ רן! אם לא אקבל ביקורת טובה על הריבר ממישהו עם ניסיון ארוך איתו כנראה שאקנה את הוייב.
  16. אוקיי תודה רבה על העצות, צ'אנס אחרון-אין פה מישהו עם הריבר? מכיר\שיחק וכו'?
  17. איך אף אחד לא רואה את זה? זה העתק מדוייק של האוודי R8! תסתכלו אפילו על הג'אנטים,יש לR8 גאנטים כמעט זהים!
  18. אוקיי הבנתי, וסתם שאלה על האחריות: אם אני בטעות שובר את הסכין או שלאט לאט הקאטר נשחק וכבר בקושי חותך או שאני שובר את הלהבים של הקאטר,האחריות מכסה את זה נכון? יחליפו לי את הסכין \ את כל הראש של הפלייר וקאטר? כנל לגבי המברג הפצפון שיש בוייב(המברג שמתאים לשעונים\משקפיים וכו'),הוא נראה שברירי מאוד,במידה ואני שוחק \מעקם\שובר אותו,פשוט יקחו את החתיכה הזו (היא נשלפת) ויתנו לי חדשה?
  19. איך הWAVE בתור חתיכת ברזל שזרוקה בכיס? זה נוח או שזה גדול וכבד מידיי? הבנתי שהריבר מרגיש מעולה זרוק בכיס. כי זו תהיה הצורת ניוד העיקרית שלי,אני לא אוהב פאוצים וכל מיני קייסים על החגורה. מצד אחד אני ממש רוצה את הריבר,גם בגלל הגודל והמשקל והכלים שממש אהבתי,מצד שני אני מרגיש שWAVE זו הבחירה האיכותית יותר לא יודע למה הקאטר-של מי מהם יותר טוב? מבחינת אמינות,קושי בחתיכת דברים רציניים,גילוף חוטי חשמל וחתיכת חוטי חשמל וכו' אני משום מה מחכה לתגובה של ברווז אני יודע שהוא ייתן לי את הפוש האחרון בהחלטה שלי.
  20. מה עם האתר הזה?מכירים? המחירים מעולים (אם כי עדיף לעשות רכישה בכמה דולרים ולא רכישה של רכיבים בודדים בגלל מחיר המשלוח) http://www.taydaelectronics.com/ הזמנתי משם פעם אחת רכישה דיי גדולה (ב12 דולר בערך) של דברים בסיסים כמו נגדים קבלים טרנזיסטורים מסך 2 שורות לארדואינו לדים קבלים וכו' והכל הגיע ארוז יפה בשקיות עם מדבקות עם פירוט של המוצר.
  21. בטעות הגבתי פעמיים,מצטער,אפשר למחוק
  22. מתגייס לחיל חימוש כהנדסאי אלקטורניקה-אעשה משהו במקצוע. השאלה אם האקסטרא גודל והמשקל של הWAVE באמת שווים את זה והוא עדיף מהREBAR. בעקרון אני ממש מרוצה מהכלים בריבר והוא נראה לי מושלם מבחינתי,אני רק מחפש ביקורות נורמאליות עליו כמו איך הוא מזדקן או איך הקאטר שלו. אגב קאטר מתחלף,זה לא חיסרון? זה נראה פחות עמיד להתעללות ובמידה וזה נשבר או נשחק זה בעצם על אחריות המשתמש והוא זה שקונה סכינים להחלפה במקום לשלוח לתיקון במסגרת האחריות לא? ולharanza: אני דיי נעול על לדרמן בגלל האיכות והאחריות.
  23. אכן הצארג' TTI נראה פיצוץ וגם המשקל אחלה,אבל הוא עולה פי 3 בערך מהריבר ופי 2 מהוייב
  24. WonderDin

    תחליף ראוי לDropbox

    טוב תסלחו לי לא שמעתי על הסיפורים האלה,באמת מפחיד... אם כך,איך אפשר לקבוע רמת אמינות אם לא על פי גודל של חברה?
  25. WonderDin

    תחליף ראוי לDropbox

    הבעיה היא שזה רק לשנתיים. אני משתמש בתוספת 50GB הזו בזכות הגלאקסי 4 שלי,ומפחד מהיום שאחרי,שהחבילה תגמר לי ואצטרך לחפש שירות ענן איכותי אחר כמו הדרופבוקס. עקרונית,אני נוטה להאמין שהדרייב זה המקום הכי אמין (אחרי דרופבוקס) משום שהדרייב שייך לגוגל,ולא יעזור כלום-גוגל זו החברה הכי יציבה היום והסיכוי שמחר בבוקר תקום בלי הקבצים שלך הוא אפס. הממשק למחשב באינטרנט-שמיש,הממשק למחשב כשמורידים את התוכנה שלהם-אחלה,הממשק לטלפונים-לדעתי לא טוב בכלל בגלל העדר האופציה לסנכרן את כל התמונות שאתה מצלם כמו בדרופבוקס.
×
×
  • תוכן חדש...