Jump to content

מתן נחום

  • הודעות

    284
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מתן נחום

  1. הסאן רופ שלי נשאר פתוח ומסרב להסגר.. בעבר היתה לו בעיה ב-רילה(או איך שקוראים לזה) מה ניתן לעשות היום עד שאתקן את זה? או מה אתם חושבים שהבעייה? תודה מראש מתן
  2. אני נראה לי ילך על סימוטה רייסינג... תודה לכולם.. מתן
  3. סבבה איזה חברה מומלץ? תודה מראש מתן
  4. שלום לכולם.. אחרי טיפול היום לאלפא שלי שאלתי את הבן אדם כמה יעלה להרכיב אצלו פילטר... אמר לי 350+עבודה+מתאם.. לא נראה מוזר המחיר? ועוד משהו-עדיף להרכיב את זה אצלו שהוא מתמחה באלפא או במקום לשיפורי רכב תודה מראש מתן
  5. יש ב-700 +- פנל של Blaupunkt הרבה יותר מומלץ מתן
  6. אני תמיד חשבתי שפיוניר שולטים אך לאחר שרשור זה מסתבר שטעיתי,ובגדול!! מתן
  7. קניתי כבר חדש... תודה בכל זאת מתן
  8. קניתי פנל של בלאופונקט דגם BPV-755וואלה אני מרוצה אחלה דבר.. תודה לכולם! מתן
  9. תודה רבה גבר... מתן
  10. מה עם הדגם BPV-655 ? יש למישהו את התכונות שלו?
  11. מתצוגה-לא הותקן ברכב איך הדגם אחי?
  12. מישהו יכול להגיד לי עם הדגם הנ"ל שווה 400 ש"ח ? ומומלץ בכלל.? תודה רבה מתן
  13. מחפש רדיו דיסק של בלאופונקט מצב חדש בלבד! ה"פ מתן
  14. וואלה תודה.. עוד תגובה? מתן
  15. שלום! לאחר האוטו החדש צריך לבוא גם פנל מה עדיף? בלאופונקט או פיוניר? תקציב-סביבות 800 תודה מראש מתן
  16. ללא ספק אלפא רומיאו 146
  17. תודה על המידע
  18. סבבה.. יש מצב אתה מביא לי לינק ישר למה הסתבכתי קצת תודה מראש מתן
  19. שקופות.. תודה לעונים מתן
  20. מישהו?
  21. שלום לכולם מישהו יכול להגיד לי מאיפה אפשר ליבא בקליות לאלפא 146 במחיר זול ככל האפשר? תודה מראש מתן
  22. מזדה mx3 טויוטה סיליקה
  23. שלום.. מחפש רדיו דיסק של אחת משתי החברות הבאות: pioneer או jvc הצעות בפרטי תודה רבה מתן
  24. תודה רבה! אני אעלה תמונות בהקדם... מתן
×
×
  • תוכן חדש...