הסאן רופ שלי נשאר פתוח ומסרב להסגר..
בעבר היתה לו בעיה ב-רילה(או איך שקוראים לזה) מה ניתן לעשות היום עד שאתקן את זה?
או מה אתם חושבים שהבעייה?
תודה מראש
מתן
שלום לכולם..
אחרי טיפול היום לאלפא שלי שאלתי את הבן אדם כמה יעלה להרכיב אצלו פילטר...
אמר לי 350+עבודה+מתאם..
לא נראה מוזר המחיר?
ועוד משהו-עדיף להרכיב את זה אצלו שהוא מתמחה באלפא או במקום לשיפורי רכב
תודה מראש
מתן