Jump to content

מתן נחום

  • הודעות

    284
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מתן נחום

  1. יכול להיות שהשאירו לך את התריס מזגן על מצב פתוח ןלכן אתה מריח את הריחות מהרכבים שלפניך מתן
  2. 9 שנים, אלפא 146
  3. החתך 60 אני כמעט בטוח.. עכשיו אני שוב אומר-אין על המידות שרשומות לך ברישיון הן הכי מומלצות גדול זה לאו דוקא טוב יותר מתן
  4. הכי מומלץ זה מה שרשום ברישיון של הרכב... לדעתי המידה שלך היא 15' 190\60 תקנו אותי אם אני טועה במידות מתן
  5. תודה רבה הבנתי אבל אני לא מעוניין בסטנדרטי יש למישהו משהו חלופי להציע? מתן
  6. לצערי זה לא פרטית סגורה אבל פרטית
  7. סבבה תודה
  8. תומר-הסתכלתי באתר שיעצת לי ולא אהבתי את הספויילר של ה-TI יש למישהו איזה ספויילר להציע לי? אני אוהב אותו אך לאחר התגובות נראה לי אני אלך על משהו אחר... מתן
  9. שלום הייתי מעוניין במקום בוא ניתן לקנות+להתקין ספויילר לאלפא שלי ישנה תמונה יש לכם מקום להמליץ? תודה מראש מתן
  10. יכול להיות שהריילי שלך הלך... מתן
  11. תודה לכולם רק נחכה עכשיו לתגובה שלו.. באמת תודה מתן
  12. הזמנתי בקליות שקופות לאלפא 146 שלי מאנגליה... זה עולה לי 150 לירות סטרלינג ואני רוצה שהוא ירשום שזה עולה 50 דולר כולל משלוח תודה מתן
  13. אני רוצה לשלוח לו הודעה לו שירשום שהמוצר פחות מ-50 דולר והוא לא מבין את האנגלית שלי.. מישהו יכול לעזור לו בקטע הזה? תודה מראש מתן
  14. לא נראה לי שיש רעשים במהירות גבוהה... בכל זאת לבדוק? מתן
  15. תודה רבה אני אבדוק את הנושא.. לדעתי זה גם הבלמים מתן
  16. צמיגים חדשים... 3000 ק"מ על האוטו ממה יכול להיתו הריח הרכב הוא אלפא 146 תודה לעונים מתן
  17. אני מחפש אגזוז לחץ לאוטו שלי.. יש למישהו מקום טוב להציע לי? בקשר לאגזוז שיהיה רעש יפה ומיוחד ושירגיש את הרעש... יעבור טסט ושיהיה חוקי זה חובה חברה מוכרת בלבד תודה מתן
  18. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=48021
  19. מתן נחום

    עזרה!!

    עם כזאת כותרת וכזה סגנון דיבור כלפי חברי הפורום ממש יעזרו לך פה... תעזור לעצמך בכל שתתאפס אף אחד כאן לא עובד בשבילך מתן
  20. אני יכול לדעתכם לסוע ככה?
  21. תודה על התגובות... אך לצערי אני שומע רעשים גם רק בסיבוב הסוויץ' אפילו ללא התנעה ובנוסף אני מריח ריח של שרוף! מזה יכול להיות? מתן
  22. אלפא 146 מנוע 1600 שנת 96.. לאחרונה החלפתי מאייד פנימי של המזגן (3800 ש"ח!) לדעתכם הבעיה משם? תודה מתן
  23. אני במקומך אם היו נותנים לי לבחור בין ה-Q סיסטם(2500) לסלספיד(2000) הייתי בוחר בסלספיד... למרות ש-2500 זה נפח יותר גדול הסלספיד מרגישה יותר קלילה ויותר מוצלחת אלפא לא מתאימה לכל אחד אז רק אחרי שתעשה נסיעת מבחן תראהאם אתה מתאים לה מתן
  24. שלום לכולם! היום בבוקר שנסעתי לעבודה התחלתי לשמוע רעשים של נקישות מכיוון הדשבורד שאני מפעיל את המזגן ומכבה אותו.. למישהו יש מושג מזה יכול להיות? תודה וגמר חתימה טובה לכולם! מתן
  25. מתן נחום

    מדבקות לאוטו

    אוטוספורט E & A
×
×
  • תוכן חדש...