Jump to content

101_shalom

  • הודעות

    158
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי 101_shalom

  1. רוב הסיכויים הפוטנציומטר שמודד את הגובה דלק נהרס בחלק מהרכבים הוא בנוי במשאבת דלק ובחלק ניתן לפרק ולהרכיב בכל מקרה צריך לפרק את המשאבת דלק ולראות מה הלאה
  2. תודה על התגובות המהירות אני יבדוק גם את הלחץ של המשאבת דלק... אמור להיות 4 בר נכון?
  3. שבת שלום לכולם! החיישן מתחבר עם לצינור וואקום לסעפת יניקה - ממש אחרי סוף המצערת - . אני צריך להחליף את החיישן מכיוון שכשהצינור מחובר לסעפת המנוע אחרי כמה דקות והרכב לא יכול לסוע יותר מ10 קמש עם גמגומים. כשאני מנתק את הצינור אני יכול ליסוע והמנוע לא נכבה אך הרכב מאוד חלש. למישהו יש מוסג איך נקרא החיישן הזה ומה העלות שלו פחות או יותר? תודה מראש -בתמונה השניה הצינור וואקום של החיישן מתחבר לפתח שמנותק
  4. תכלס hwgeek צודק . הסיבה נראה לי שהם יקרים ולא מוקרים תן לזה כמה שנים שהמוצר יחדור לשוק ויהיה יותר זול כרגע הרוב גם לא שמעו על המצברים האלה.
  5. לא ממש לא הגיוני... אבל אולי למישהו יהיה פה רעיון. המערכת קירור לא אמורה להשפיע על התפקוד של המנוע אלא אם כן שמו לך ונטה של משאית שמכבידה על האלטרנטור
  6. רעידות במהירות גבוהה זה איזון גלגלים. סטיית הגה זה כיוון פרונט תחזר למי שעשה לך ובקש ממנו שיסדר לך. לגבי הנקישות יכול להיות שזה תושבות מנוע\גיר
  7. יכול להיות מאוד מיסבי גלגלים והסיבה שאתה לא שומע את הרעש ברוורס יכולה להיות בגלל שהגיר מרעיש יותר מהמיסב
  8. תשתמש בפלגים שהיצרן אומר יש מפרט מסודר לכל רכב. ומס האלקטרודות גורם לניצוץ שונה ולשריפה שונה בצילינדר אם תשים פלג לא מתאים לרכב והשריפה לא תהיה יעילה המנוע יזייף
  9. קודם כל אם הרכב לא מתחמם והכל תקין אז מה הבעיה? למה ליגוע? ב. מה זה בדיוק "לקרר אותו יותר" המנוע אמור לעבוד בטמפ' מסוימת (90 מעלות) יותר קר והוא אוכל יותר מידי דלק ופחות יעיל יותר חם והוא עלול להינזק ג. כדי לדעת אם הראדיטור תקין תוודא שאין נזילות , ואז תוודא שהראדיטור כולו חם באותה המידה -אם צד אחד קר זה אומר שיש סתימה בראדיטור ד.כדי להחליף ראדיטור לא צריך להחליף ונטה
  10. תמתח אותו יותר טוב... הרעש נוצר בגלל שהרצועה לא מתוחה טוב ואז היא מחליקה.
  11. הסטרטר סיים את חייו....
  12. אמרת לבד מה הבעיה.... רוב הסיכויים שזה היוניט של המאוורר כי המנוע של המאוורר תקין (עובד כשאתה מפעיל מזגן) תחליף יוניט
  13. אם זה קורה לך רק כשהדלק כמעט ונגמר אז רוב הסיכויים שזו המשאבת דלק. אם זה קורה לך בלי קשר לכמות הדלק שיש במיכל תתחיל בסריקת תקלות מנוע וניקוי מצערת.
  14. זה לא קשור לגז כי הוא מקרר זה קשור להזרמת אוויר זה או מאורר כמו זה שמעלי אמר או המפוח לך לחשמלאי רכב שיבדוק לך אותם
  15. תבדוק במוסך נזילות בכל מקרה החשד הבא זה באמת יכול להיות פקק או משאבת מים נוזלת
  16. בד"כ נקישה בהגה לא מצריכה החלפה של כל המסרק. לרוב זה זרוע הגה או תפוח הגה שהלך ודי זול להחליף , יש אפשרות שההגה לא מעוגן מספיק חזק ואז יש לך נקישות , אפשרות נוספת זה לחזק את ההגה (יש בורג מיוחד על המסרק) שפותר את זה . לך לטסט אם תיכשל אל תמהר הפעם להחליף מסרק לך לכמה מוסכים!
  17. אם הדוושה התקשתה לך אחרי כמה לחיצות על הברקס (ובהתחלה היא היתה מאוד רכה) זה אומר שיש לך אוויר במערכת וצריך לרוקן אותו לא עניין יקר אבל בהחלט מסוכן ולא בטיחותי ליסוע כך.
  18. דוחף צינור לתא דלק נותן נשיפה חזקה (משתדל לא לבלוע דלק) ומרוקן את הדלק למיכל או... פותח את הבורג ריקון בתחתית המיכל ומרוקן את הדלק
  19. זה יכול להיות מהרבה סיבות משאבת דלק לדוגמא או כויל או חיישן חמצן וכו" צריך לבדוק את הרכב במוסך קשה לדעת ככה בכל מקרה יש לך נורת תקלת מנוע? מתי החלפת פעם אחרונה פלגים או חוטי הצתה ומאיזה סוג?
  20. בשביל בדיקת קניה עם אחריות אתה צריך מכון לבדיקות רכב ולא מוסך תשאל בפורום "ייעוץ ברכישת רכב" לגבי מכוני בדיקה באזור שלך
  21. במקרה זה דווקא מאוד פשוט מוציאים קרטר וישר מולך נמצא הפילטר (קופסת פלסטיק שחורה) בד"כ יש עליה חיישן שאתה מנתק לפעמים תופס אותה בורג 10 ולעמים מוציאים אותה במשיכה ושמים את החדשה. ואם אתה שואל איפה הקרטר גיר.... אז אולי כדאי באמת שתלך למוסך? בכל מקרה תרים את הרכב (שים אותו על בוק!) יש לך את הקרטר של המנוע איפה שכל הרצועות ואת הקרטר של הגיר בצד השני (תדע שזה גיר כי הצריות מחוברות אליו) פתח את הקרטר (יש שם בערך 20 ברגי 10 קטנים) תחליף פילטר נקה את המשטח של הקרטר תחליף אטם ותרכיב. בהצלחה!
  22. אם אתה רוצה רכב אוטומט לדעתי כדאי שתתרחק כי הגירים שלהם על הפנים.
  23. 101_shalom

    אלטרנטור

    לפי דעתי לא כדאי לך להזמין מאיביי אתה יש אחד בפתח תקווה שאני מכיר משפץ אלטרנטורים מעולה! אני ישיג לך את המספר שלו אני ירשום לך. ובקשר לשיפוץ הבעיה שבארץ השיפוץ לא משהו זה כי רוב אלה שמשפצים מעדיפים "לחסוך" בחלקים כי גם ככה עד שתקרה לך תקלה האחריות תפוג. אתה צריך לוודא שבשיפוץ אלטרנטור יחליפו לך 1)מיסב 2)פחמים 3)ווסת מתח אם שלושת אלה יוחלפו אין סיבה שתקרה לך תקלה באלטרנטור ב3\4 שנים הקרובות בשקט
  24. לך לפנצרייה שיעשו לך איזון גלגלים תופעה של רעידות במהירות גבוהה זה אף פעם לא כיוון פרונט
  25. לא כל רב מודד הוא עם פיוז שלי בלי פיוז רשום עליו untuze ועובדה שהוא מציג יותר מ10 . ולא משנה זה כבר תוקן. רק שעכשיו בסרק הטורים של הרכב לא יציבים :/
×
×
  • תוכן חדש...