Jump to content

shmilojeep

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של shmilojeep

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. בבקשה עזרה אנשים!!! מישהו מכיר את התופעה או יודע מה זה יכול להיות???
  2. האוטו מגמגם בכל הילוך בטורים נמוכים וגבוהים. הוא אחרי ראש מנוע (הגמגומים היו גם לפני). בנוסף הוא מעלה טורים לבד במהלך הנסיעה. אני יודע שהכי חכם זה לצבוע בכחול ולזרוק לים אבל בכל זאת מישהו יודע אולי מה הבעיה שלו? תודה!
×
×
  • תוכן חדש...