Jump to content

lior134

  • הודעות

    1,567
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי lior134

  1. מחפש לוח שעונים של גולף או פולו עד 99 גם לא תקין כמו בכותרת אני מחפש לוח שעונים של פולו גולף איביזה קורדובה גם לא תקין אני צריך את המחטים. לא משנה באיזה צבע הם תמונה לדוגמא:
  2. לפונטו HGT אין טורבו
  3. אתה לא צריך איזון גלגלים אתה צריך כיוון פרונט זה מתחיל בד"כ ב 200 ומעלה
  4. יש שם כמה תותבים אם תעלה תמונה אני ישלח לך מקט של מה ששבור
  5. הקפצה יש גם חיישן MAF מאותו אוטו ב 200 גמיש
  6. מכון לאגזוזים יעשה את הריתוך זה לא אמור לעלות יותר מ 150 200 בהגזמה
  7. אפשר לקנות רק את הפלנג מים
  8. אפשר לרתך
  9. מצערת לפולקסווגן גולף 1600 AKL נקנתה לרכב שלי ולא התאימה מחיר 350 שקל הרכב שממנו ירדה עשה תאונה מאחורה המצערת עברה בערך 140 אלף יצירת קשר בהודעה פרטית
  10. יש נשם שמן תחתון במנוע הזה יכול להיות שהוא סתום או שהוא נוזל תבדוק אותו
  11. יונדאי אלנטרה 2007 ב 150 אלף משבר צינור שהולך מהרדיאטור לגיר וכל השמן יצא הצינור הוחלף ומולא נוזל חדש הגיר כרגע ב 180 אלף ללא תקלות בכלל
  12. אני ממליץ לך לשים קלאץ של זקס או LUK שניהם מעולים לרכבים האלה קניתי LUK לאיביזה עם מנוע כמו שלך ב 600+-
  13. הקלאץ במנוע הזה הוא קלאץ הפוך השמש יושבת לכיוון המנוע הוא מורכב משמש ודיסקית חיכוך את המיסב לא חייב להחליף אפשר להחליף אותו גם בלי לפרק גיר
  14. תתחיל בניקוי מצערת תפרק אותה ותנקה אותה טוב עם ספריי קרבורטורים וזה אמור לסדר לך את הסלד לשאר הבעיות תלך לחשמלאי
  15. תעקוב אחרי זה בבקרים אם המפלס לא יורד הבעיה נפתרה
  16. יש לי את התוכנה אם אתה רוצה אני יוכל לשלוח לך אותה בהודעה פרטית
  17. החיישן צריך להיות על הגיר
  18. אם זה מנוע ה 100 כס מדגם AFT/AKS המשאבה יושבת בנפרד למטה ומניעה אותה רצועת אביזרים אם זה ה75 כס היא מחוברת לטיימינג
  19. קונה פנסי אנגל אייז לאיביזה 96-00 יצירת קשר בהודעה פרטית
  20. אולי הפקק של המיכל משחרר יותר מידי לחץ
×
×
  • תוכן חדש...