Jump to content

lior134

  • הודעות

    1,567
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי lior134

  1. יכול להיות שיעלם ויכול להיות שלא תבדוק איפה יש מים אני ממליץ להוציא את הפילטר אוויר ולבדוק עם יש מים על החוטי הצתה הבית של הפלטר יוצא עם כמה ברגי פיליפס תנתק את הנם לפני הפירוק מצד שמאל של הפילטר
  2. אין בארץ קונסולות כאלה שלמות הם נשברות בגלל השמש אתה צריך לשים את האוטו על ליפט ולבדוק את מצב הבולמים קפיצים וכל הגומיות שיש
  3. אם אתה מתכוון לקונסולה באמצע אפשר רק לחפש ב ebay.de וצריך למצוא מישהו שמוכן לשלוח תרשום polo 6n Mittelkonsole גם קונסולה של איביזה קורדובה יתאימו פשוט תחליף את הפולו 6N באיביזה או קורדובה בחיפוש אם אתה רוצה חדשה צמפיון ימכרו של פולו 1100 נראה לי + מעמ ושל איביזה ב900 + מעמ הקונסולות זהות אבל לשל הפולו שחור מבריק לא מט
  4. זה מה שלוקחים לשעה במוסכים בדרך כלל אולי אצלך זה שונה אבל תלך למישהו תבקש הצעת מחיר עם חלקים
  5. אני לא מכיר מוסכים באזור אבל 500 לעבודה זה מלא אני לא מאמין שזה יגיע לזה יש אולי שעת עבודה זה בדרך כלל 300-250 עדיף ללכת למוסך שמתמחה בפולקסווגן
  6. אני ינסה להבין ברמות 1/2/3 המדחס נכנס אבל המפוח לא המפוח נכנס ב 4 אבל המדחס מפסיק? אם כן תבדוק נגד מהירוית של המזגן... הנגד עצמו לא הולך בדרך כלל בל יש עליו פיוז תרמי שכן אוי איזה חנות אלקטרוניקה תוכל להחליף עם זה המצב אם אתה רוצה לנסות בנתיים להשתמש במזגן תנסה לשים בין 3 ל 4
  7. בטח שיש תמיכה בשנתון לא לדבר על זה שהרכיבים האלה נמצאים בשימוש גם במכוניות יותר חדשות של פולקסווגן.. אני לא יודע כמה עבודה זה יעלה לך אבל לא נראה לי שלוקח הרבה זמן להחליף את זה אם תרשום מאיפה אתה בארץ יתנו לך המלצות כשאתה מגיע לצמפיון תן להם את המספר רכב ותן להם למצוא את המקטים לבד רק תצביע על איזה חלק אתה צריך ככה שאם זה לא יהיה מתאים לרכב זה יהיה בעיה שלהם לא שלך
  8. עדיף לקפוץ לצמפיון
  9. חלק מספר 21 http://www.ebay.com/itm/New-Shift-Mechanism-Eccentric-Adjustment-For-VW-Golf-Jetta-Vento-Seat-191711073A-/181371472797?hash=item2a3a950b9d&vxp=mtr מק"ט 191711073A עולה בצמפיון בערך 50 שקל עדיף לא להתעסק עם חלקים תליפיים בידית היא יכולה להפוך להיות קשה ההחלפה של החלק הזה קלה מאוד יש רק צורך לפרק את הידית לפתוח את הבורג ולמשוך למעלה.... שים לב שהצורה של החלק היא לא בדיוק עיגול אז תסמן לפני פירוק ותחזיר את החדש לאותו מקום
  10. חיברתי למיכל עיבוי של פונטו הקיט מגיע עם ברגים האזעקה בדה כצפוי כשהתפוצץ רדיאטור חימום....
  11. http://www.ebay.com/itm/Low-Coolant-Level-Alarm-12V-Buzzer-LED-/121532123147?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item1c4be1080b קניתי כזה לפני חצי שנה עובד מעולה
  12. היה במשפחה פולו 96 עם מנוע 1.4 אני יכול להגיד לך שהגיר נכנס בקלות יותר מגולף של אותם שנים ואיביזה עם מנועי 1.6 בכל מקרה עם אתה מצליח להכניס לרוורס בעדינות בלי לדחוף יש מין פלטה מפלסטיק שכנראה שבורה אתה לא תראה אותה בדיאגרמה היא מגיע קומפלט עם הבית קישור לאיביי : http://www.ebay.com/itm/VW-GOLF-MK2-MK3-GEAR-SHIFT-LEVER-REVERSE-GUIDE-PIECE-191711146C-A739-/201238031733?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item2edab8ad75 אם אתה מזמין ממנו תשאל עם זה מתאים לפולו...
  13. לתוכנה קוראים ETKA עם אתה מנקה את גריז שים אחר כך גריז אחר הגישה אמורה להית מלמטה....
  14. תבדוק שוב את החיישן שעל הדיסטרביוטר המגע שלהם לפעמים רופף תנסה לשים אזיקון תראה אם זה מסתדר
  15. יש לזה תוכנה באיביי איתי שלא מוכרים את חלק 16 לבד מוכרים אותו כסט ביחד עם 14 http://www.ebay.com/itm/Repair-Kit-gear-lever-FEBI-for-SEAT-CORDOBA-6K1-6K2-CORDOBA-/171567294372?pt=LH_DefaultDomain_3&fits=Model%3APolo&hash=item27f23527a4
  16. הרווח הזה נראה לי תקין כשתכניב לרוורס תראה שהחלק הזה יורד למטה... זה המק"ט של 16 : 1H0711253 אני ממליץ על חלק מקורי זכור לי שהוא עולה בצמפיון בערך 60 שקל מק"ט לחלק 14 : 6N0711251
  17. זה תמונה של כל התותבים אני דיברתי על מספר 16
  18. יש אצלך כמה תותבים צריך לבדוק איזה מהם גמור כדי לדעת איזה להחליף בדרך כלל זה התותב שהידית יושבת עליו אם אני לא טועה הגישה עליו היא מתחת לאוטו
  19. לפי דעתי הם התכוונו לתושבת מנוע שנמצאת ליד הטיימינג
  20. תבדוק אם מגיע זרם למשאבה עם נורת ביקורת אם כן אז המשאבת דלק התקלקלה אם לא תעבור על הפיוזים ועל הריליי של הדלק אם קיים
  21. לא יודע עם פחחים ידעו לפי מספר שלדה אבל.... לך לצמפיון למחסן חלפים עם מספר רכב ושלדה הם ימצאו את המק"ט שאתה צריך ויוכלו להגיד לך עם זה מתאים לעוד דגמים... אני השתמשתי באותה תוכה כמו שלהם רק שאני לא יכול בוודאות לדעת שזה מתאים לאוטו שלך
  22. תוריד את התמונה שצילמתי אתה תראה שרשום 6 cylinder ואז רשום גם diesel engine לך יש מנוע דיזל אז כנראה שהם השתמשו בפח חזית של 6 צילינדר ולא 4 זה לפי מה שהמקט מהחברה מראה אבל תילך לפירוקיה ותראה עם באמת יש שוני בין 4 צילינדר ל6 לדיזל אולי השינוי קטן ותוכל להתאים פח חזית של 4 צילינדר שבטח יותר נפוץ בפירוקיות תסתכל בתמונה אתה תראה שהמק"טים שונים
  23. אז עם אני מביא את האוטו ל 60 מעלות ופותח את הבוקסה 8 העודפים יצאו?
×
×
  • תוכן חדש...