Jump to content

nisim91

  • הודעות

    455
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי nisim91

  1. עט עם הקדשה ככה הוא יזכור אותך עד שיגמר לו הדיו , או איזה בקבוק יין.
  2. nisim91

    טסט וכסאות. נערך

    נראה לי שזה שינוי מרכב כי אתה משנה אותו נגיד מ8 מקומות ל5 אלא אם כן בטסט תרכיב את הכסאות מחדש.
  3. יהיה לו קצת קשה לפרק אותי. חשבתי שיש עם זה בעיה כמו שיש רישיון מיוחד לנהוג על משאית דלק אז אולי יש רישיון מיוחד לגרירת/העמסת אופנוע. ואני הכי חבר אבל יש משפט חברים עד הכסף {אני לא יסכן את הרישיון שזה העסק שלי בגלל שאן לו ביטוח גרירה}. הייתי אומר לו לעלות לאוטובוס עם האופנוע :-)
  4. תודה רבה וערב טוב.
  5. הוא מקלל אותי מאתמול בגלל שלא הסכמתי לקחת אותו הוא הלך ברגל עם האופנוע ממחלף בר אילן לקצת אחרי צומת גהה, הגיע אחרי שעתיים בערך.
  6. אז כמו שכתוב בכותרת יש לי רכב מסחרי סיטרואן ג'מפי ואתמול חבר שלי נתקע בכביש גהה השאלה שלי האם מותר לי להכניס את האופנוע לרכב ולקחת אותו למוסך או שצריך איזה רישיון מיוחד. תודה מראש ניסים.
  7. אתה יכול לחפש בפורום כבר דיברו על זה. ציטוט ממה שBlaCk ChaoS כתב פה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=472747. אין לך שום הטבה חוץ מפטור מתיאוריה. אחרי 3 שנים רשיון B רק אז אתה פטור משיעורים ורק צריך לעשות מבחן שליטה. אתה יכול להוציא רשיון A1, משמע הגבלה ל400 סמ"ק או יותר נכון 33 כוח סוס. אם אין לך רשיון A2 ל125 סמ"ק אתה נדרש לעשות לA1 על פי חוק 15 שיעורים וטסט. בהצלחה!
  8. אתה טועה עשיתי טסט לפני חודש וחצי בערך ובעיקרון נגמר לי הטסט ב25/7, אני אוהב לעשות טסט ישר שאני מקבל את הטופס הולך משלם ואז יום/יומיים אחרי עושה טסט ככה לא שוכחים ולא מגיעים למצב שפותח השרשור הגיע.
  9. נראה לי שפשוט תסגור איתו שיבוא איתך למוסך ותסגרו בניכם, רוב האנשים שאני מכיר עם אופנוע נוסעים בלי ביטוח {זה שהוא אמר שהטופס של הביטוח לא עליו אז יש מצב שאן לו ביטוח בכלל} וגם מי שאני מכיר הוא נוסע רק עם חובה אז יש לך אפשרות לקחת כסף כמה שהוא ייתן {ותגיד תודה} או שפשוט הוא יכול להגיד שסטית עליו ואז הוא יתבע אותך על איזה משהו כבר.
  10. תעשה על ידני עם עדיפות לסולר ככה יהיה לך פחות בעיה עם זינוק בעליה.
  11. שכן שלי עשה לי ברכב איזה כפתור שמנתק את המנוע {לא בדיוק הבנתי מה זה עושה} ואם אתה מוריד את הכפתור יש סטרטר אבל הוא לא מניע. אם תרצה אני יוכל לשאול אותו מה בדיוק התפקיד של הכפתור.
  12. איך הוא יכול לעצור אותי? הייתי על 80 לפני הפחתה שזה אומר 75 מקסימום זה דו"ח 250 בלי נקודות לא? בדיוק ברמזור לפני אמרתי נמשוך את ההילוך לנקות את הפיח והם נעמדו לי שם בצד בד"כ יש שם כל חמישי בדיקת אלכוהול.
  13. על כמה מותר לנסוע בז'בוטינסקי ליד הבורסה מי שמכיר? עכשיו עברתי שם ועמדו עם לייזר ואיך שעברתי הוא הוריד את המכשיר. תודה מראש ומקווה שיעלם להם הדו"ח או שהלייזר יזייף.
  14. שלום, אני גם בקשתי לפני חודש בערך אשמח לדעת אם להמשיך לחכות בישיבה? :lol: תודה מראש.
  15. nisim91

    בגאז' פתוח 24/7

    אן מנעול בבגא'ז?!
  16. תודה רבה דרור אני אתקשר אליהם עכשיו לראות מה אני חייב להם.
  17. למה שלא תערב את הביטוח? לפי איך שזה נשמע הוא אשם, היא עקפה מהשמאלי ומישהו נכנס לה לנתיב.
  18. אני מוסיף שאלה שלא קשורה. הפקידה בביטוח לאומי אמרה לי שאני לא צריך לשלם להם כי אני רשום כעובד פחות מ4 שעות בשבוע זה נכון או שבנתיים מצטבר לי חוב שם? {לפי מה שהבנתי מחבר אן בן אדם שלא משלם לביטוח לאומי} תודה מראש.
  19. תתקנו אותי אם אני טועה בבקשה, אני גם עוסק פטור והבנתי בגלל שזה עוסק פטור אז אן החזרי מע"מ.
  20. nisim91

    השכרת רכב לנהג צעיר

    כל החברות זה מגיל 21+ אבל אתה יכול לנסות אצל פרץ השכרת רכב בבני ברק אצלו יש מצב שיש לפחות מ21.
  21. המצלמה ממוקמת צמוד לתחנת דלק פז שעל רחוב ז'בוטינסקי מאחורי שלט המחירים של התחנה ועץ.
  22. זה מהמצלמות החדשות שמצלמות בערך 10 קמ"ש מעל המותר. אני מאמין שב60 היא כבר מצלמת. החביאו אותה מאחורי התמרור של התחנת דלק והעץ.
  23. פועלת ומישהו פה העלה פעם סרטון שמראה שהיא מצלמת איזה סוזוקי שעוברת באדום.
  24. nisim91

    על מה משלמים בטסט לרכב

    חבל שלא מכניסים את זה לאגרת רישוי ושאחרי זה משרד התחבורה יסתדר עם מכון הטסטים כי יש כאלו שלא יודעים את זה ואן להם תמיד כסף מזומן עליהם.
×
×
  • תוכן חדש...