אתה יכול לחפש בפורום כבר דיברו על זה.
ציטוט ממה שBlaCk ChaoS כתב פה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=472747.
אין לך שום הטבה חוץ מפטור מתיאוריה.
אחרי 3 שנים רשיון B רק אז אתה פטור משיעורים ורק צריך לעשות מבחן שליטה.
אתה יכול להוציא רשיון A1, משמע הגבלה ל400 סמ"ק או יותר נכון 33 כוח סוס.
אם אין לך רשיון A2 ל125 סמ"ק אתה נדרש לעשות לA1 על פי חוק 15 שיעורים וטסט.
בהצלחה!