מצטער שרק עכשיו התעוררתי...
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11
דני, מישל ...
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11
היתכן ותהיה פה הסטוריה?
אנחנו צריכים לנקום את ראלי טורקיה ואין מקום יותר טוב מפינלנד...
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11
מה שנקרא "בחצר האחורית שלהם".
מכל מה שקרה עד עכשיו ניתן להבין שיש לנו עתיד יפה בראלי עם כל הנהגים הצעירים והמוכשרים: לטבלה, אבה, מיקלסון וכו'
אבל כרגע הם "מפנים את הדרך" למאסטרו האחד והיחיד , מה שנקרא "צעירים, זוזו הצידה".
טננבאום, יש לך מזל שאני מת עליך (דרך אגב, שמתם לב שהוא כבר לא צנון כמו פעם?)
יהיה מעניין עד סוף העונה
לסלי