-
הודעות
153 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי megapuzik
-
התקציב שלי עלה...ל 20000 חייב המלצה על אוטו...
megapuzik פרסם הודעה בנושא של Astro15 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
למה שלא תלך לכיוון הקטנות יותר? אחזקה זולה יותר(דלק\טיפולים) ולדעתי מתאימות הרבה יותר לצעיר מאשר רכב משפחתי יש לך אחלה צרפתיות מפנקות במחיר הזה. -
הרמן, תודה רבה. אני מצפה לתמונות
-
כמה קטן? לך תראה אחת תשב תראה כמה קטן. לא לכל האנשים נוח\לא נוח באותם הרכבים. אתה יכול להגיע למפגש בשישי עם הרמן שם הוא ישמח לעזור בנקודה, או שפשוט תלך לראות רכב אחד למכירה. יש דורות, מ 97 זה דור II, עדיף ללכת עליו. גיא אני לא יכול להגיע למפגשים, זה רחוק לי (זמן נסיעה של שעה וחצי לא אפשרי לצערי) ואני מוכן להשבע שלא ראיתי באיזור שלי 106 למיניהם (ראיתי ראלי אחת..), בטח שלא למכירה. ברגע שאני אראה אחת, אני אחקור המון. ותודה. מה ההבדל בין דור ראשון לשני?
-
תודה, אני כמעט סגור על 106.. יש הבדלים\שינויים בין השנים? ז"א, האם 106 שנת 96 תהיה דומה לשנת 98? יש לה דורות כמו לראלי? האם היא קטנה משמעותית מהקליאו (מבחינת מרווח פנים, היא נראית קטנה יותר )? עד כמה קשה למצוא אחת במצב טוב? הרמן, האוטו שלך נראה מצויין, יש לך גם תמונות פנים שלו? תודה רבה
-
אני לא מחפש משהו יותר טוב, אני נורא מרוצה ממה שיש לי עכשיו. הרעיון שלי הוא להתקדם קצת בשנים, ולקנות אוטו משנת 96 תהיה התקדמות לא רעה בשבילי (4 שנים התקדמות בתוספת של 20K). הבנתי שה306\106 דומה לקליאו אז חשבתי אולי קצת לשנות כיוון.. בכל מקרה, אשמח לשמוע הבדלים בין ה106 ל306, אחרי מחשבה שנייה, ה106 נראית לי ריאלית יותר. מנוע 1400, נכנסים בה 5 אנשים(גם אם הם נדחסים) -> מספיק טוב בשבילי, לא רואה סיבה לקניית ה306, אלה אם כן ההבדלים באחזקה ממש זניחים (מה שלא נראה לי). בכל מקרה, תודה.
-
היי, בפעם השנייה, לחצתי על "שלח" פעם אחת, לפורום לקח איזה 3 דקות להגיב ואז זה פירסם את ההודעה פעמיים. אם זה עוזר, 2 ההודעות נכתבו בסביבות 4 לפנות בוקר (יש קרון טאב שרץ על השרת או משהו בשעות האלה? כי יש מצבים שהוא נורא זוחל בשעות האלה).
-
אהלן, קיבלתי כמה אלפים ועלה לי רעיון למכור את הקליאו (שנת 92, למי שמעוניין בפרטי) ולקנות משהו דומה בשנים מתקדמות יותר. חשבתי על קליאו חדשה יותר אבל האריות (פיג'ו למיניהם) נראות לי מתחרות מספיק ראויות או שאולי יש בכלל מכוניות אחרות שאני יכול להסתכל עליהים? מה שאני מחפש ולא מוכן להתפשר: ידני - אני נהג חדש ועדיין "לומד", אני חושב שידני היא אופציה יותר טובה בשבילי. זה יותר כיף. "מוציא יותר" מהאוטו. נוחות - הקליאו נורא נוחה, גם באיכות המושבים וגם בנסיעה, לא רוצה "לרדת ברמה" (פיאסטה ופיאט אונו, שנראות לי מתחרות בקטגוריה ונהגתי\נסעתי עליהין, לדעתי, הרבה יותר נחותות בתחום הנוחות לכן הן יורדות מהפרק) מנוע 1400 לפחות - אני נוסע הרבה בחיפה, אני צריך משהו שיעלה טוב את העליות שם, הקליאו, ביצעה זאת מצויין גם כשהאוטו מלא באנשים (אני צעיר ונוסע המון עם חברים), לא רוצה משהו יותר קטן ממנוע 1400, מוכן לשקול נפחים גדולים יותר אבל מפחד שזה יבוא על גבי צריכת דלק (שוב, אני צעיר, אין הרבה כסף "לזרוק" על דלק לכן אני מחפש בהתאם לדרישות את הכי חסכוני) טיפולים - לא מפחד ממוסך ולא רוצה שיא אמינות על חשבון נוחות (יפניות..), אוטו שמטפלים בו בזמן לא עושה בעיות מיוחדות. שנים - 94-98 תוספות - חלונות חשמל קידמיים לפחות חובה,עדיף אוטו עם מיקום מאפרה נוח ח(המאפרה בקליאו זה סיוט), כל השאר לא קריטי (בלי הגה כח אני יכול להסתדר בכיף. ABS יכול להיות נחמד ומכל השאר לא ממש אכפת לי) ומזגן חובה כמובן הנאה מנהיגה - עוד לא הגעתי לשלב שאני יכול לחשוב על דברים כאלה, בטח בגלל שלא נהגתי על הרבה מכוניות ואין לי הרבה זמן נסיון בנהיגה (אני נוהג כמה חודשים), ובשבילי הקליאו דיי כיפית (קטנה, 1400, ידנית), אבל ממה שהבנתי ה306 נורא מהנה לנהיגה האופציה שנראית לי הכי נורמלית היא ה306, הייתי במחירון ושנת 96 xr עולה 33K, זאת הגירסא שבאה עם מנוע 1400. XR מאותה שנה עם מנוע 1600 עולה 33K. מה ההבדלים בתצרוכת הדלק, ביצועים וטיפולים? ראיתי במחירון גם את ה106, שנת 2000 מנוע 1400עולה 35 ושנת 98 עולה 28. מה ההבדלים (חוץ מהגודל) בין הדגמים? האם שווה לוותר על הרעיון של 306 לטובת 106 בשביל לחסוך כמה אלפים ולעלות בשנה? בקשר לתקציב, אני לא חושב שאני רוצה לעבור את ה35.. אפשר לגרד את ה40 וקצת יותר, אבל אני לא רואה טעם. ועוד משהו קטן, האם פנים האוטו נראה דומה בין הגירסאות הרגילות לספורטיביות ב306? כי בגוגל מצאתי תמונות פנים רק של הספורטיביות.. תודה מראש וסליחה על המגילה. פעם ראשונה שאני קונה אוטו
-
יש המשך לסרטים האלה או שהם נגמרים ב1 ו2?
-
רנו 5 מסוף שנות ה80 נכנסת לתקציב.
-
עדיין אין בו את הקסם שיש במוטורלה.. *נכתב על ידי הבן אדם היחיד בארץ שקונה מוטורלה
-
תודה, זה בטח סתם צירוף מקרים מוזר.
-
אהלן, היום בסביבות 1 בלילה, נסעתי בחיפה (ליד מוזיאון הרכבות, בירידה מגשר פז לכיוון העיר התחתית) ויצא לי לעמוד ברמזור. הכביש היה ריק והייתי האוטו היחיד שעמד ברמזור ובדיוק ברגע שעצרתי חלפו בנתיב ליד במהירות שלדעתי לא ירדה מ80 קמ"ש 4 ניידות ובדיוק ברגע שהם חלפו, הרמזור התחלף לירוק. אולי זה היה צירוף מקרים אבל מה שהיה מוזר זה שהרמזור לא החליף לכתום קודם אלה ישר לירוק, וכך גם הרמזור של הפנייה לאותו כביש. אני נוסע שם דיי הרבה ולא נראה לי שהוא מקולקל או משהו. אם זאת מערכת של המשטרה, זה ממש לא בטיחותי כי כאשר להם יש ירוק, לנתיב שבו נכנסים לכביש ישר מופיע אדום, בלי הבהוב של הירוק וזה יכול לגרום לתאונה דיי רצינית בכביש הזה.. יש כזאת "מערכת" או שזה צירוף מקרים מוזר
-
אהלן, אני מבוטח אצל 2 חברות שונות, באוטו אני נוסע עם התעודה של הביטוח חובה והפוליסה של הצד ג בבית. זה חוקי או שיש גם איזושהי תעודה כמו לביטוח חובה שצריכים לנסוע איתה רק לצד ג?
-
התלבטות:רנו קליאו , פג'ו 306/106 פורד פיאסטה יונדאי אקסנט עד 25k?
megapuzik פרסם הודעה בנושא של prodigy בתוך ייעוץ ברכישת רכב
יש לי קליאו 92, לא יודע עד כמה זה רלוונטי כי בתקציב שלך הקליאו משנתונים גבוהים יותר ועם הזרקה, אך כל עוד תטפל ברכב ולא תזניח אותו, הוא יראה אחלה אמינות ויספק לך הרבה יותר נוחות מהמתחרות. -
קליאו ספורט שילוב של רוב הדברים שאני מחפש באוטו.
-
תודה על ההצעות (ההצעה של ההגה נראית מעניינת ) אני אעביר לחבר.
-
פיוז עולה שקלים בודדים, אפשר לקנות סטוקים ולהכניס כל הזמן חדש. אבל זה רעיון טוב אפשר עוד רעיונות?
-
אהלן, חבר שלי מחפש פתרון יצירתי נגד אחיו הגדול, יש ביניהם ריב והוא צריך איכשהו לגרום לפיאט אונו שלו להגיע למצב השבתה (בכדי שאחיו לא יוכל להניע\לנסוע עם האוטו). הוא צריך "פתרון" יצירתי שכל פעם הוא לא נוסע, הוא מפרק\מוריד איזה חלק. הגיוני כל פעם לפרק\להרכיב את המצבר, זה יפגע במשהו? יש רעיונות אחרים? סליחה מראש על הנושא המוזר וסליחה אם זה לא בפורום המתאים.
-
במזגן בקליאו שלי, יש 2 מצבי עבודה, normal וmax. היום בחיפה, 3 אנשים באוטו (כולל נהג), בעליות, כאשר המזגן במצב "נורמל", בקושי הצלחתי לעלות עליות קלות(בלי מזגן, האוטו מזנק בעליות בכיף). אחרי זה, בכביש המהיר, במצב max האוטו בקושי הגיב לדוושה (הגיב כאילו יש לי מקרר בבגאז'). ולא משנה באיזה מצב פועל המזגן, הוא עדיין לא מקרר מספיק דיי עצוב..
-
נוח - אין כל קשר בין נוחות לשרייד(כנראה שישבנך ועצמותיך עשויים מחומר אחר). הגיר האוטו' בשרייד 1.0 גרוע ביותר, ב-1.3 הוא סביר. בכל מקרה בתקציב כזה רצוי ללכת על גיר ידני. עמית כן כן,האוטו אכן נוח( כמובן שאני מדבר בהשוואה למכוניות יפניות מסוף שנות ה-80 ותחילת שנות ה-90). בבעלותי שרייד דגם 93 1300 אוטומט. הגיר האוטומטי לא רע בכלל למרות שהוא 3 הילוכיםת הרכב אמין ונוח. חלקי חילוף קצת יקרים בהשוואה לרכב כזה אבל אפשר להיות אם זה מפני שהרכב אמין . רכב ממש מומלץ ,בתקציב שלך אפשר לקנות שרייד 93 1300 ידנית. מצד שני, אתה יכול להשוות אותו לקליאו או ל205 והאוטו ממש לא נוח.
-
גם אצלי יש שריקה מהבלמים והם דיי חדשים (הורכבו לפני כחודש). במוסך שאני מטפל בזה, הזמינו איזה חלק (לא זוכר את שמו) שהם הולכים להחליף. אני אברר בקרוב (הזמינו את החלק לפני יומיים, אמור להגיע מתישהו שבוע הבא)
-
[205 פוראבר 95'] בלימה לקויה - סיכום תקלה
megapuzik פרסם הודעה בנושא של Lythos בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הרכב בולם כמו שצריך, מרגישים את זה מצויין. הבעיה היא שהדוושה לא נוחה וצריך לסחוט אותה יותר מבעבר. תודה -
רנו קליאו נורא נוחה יחסית למכוניות דומות, כדאי שתבדוק.
-
[205 פוראבר 95'] בלימה לקויה - סיכום תקלה
megapuzik פרסם הודעה בנושא של Lythos בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
היי, לפני כחודש הרגשתי שהדוושה של הבלם מגיבה בצורה שונה, צריך ללחוץ "חזק" יותר בכדי שהרכב יבלום כמו שצריך. הלכתי למוסך ושם הם החליפו בלמים אחוריים+משאבות בלמים אחוריים (עקב נזילות)+נוזל בלמים. מאז יש שיפור, אבל עדיין זה צריך ללחוץ טיפה יותר בכדי לבלום כמו שצריך (כאשר פעם לחיצה עדינה הייתה בולמת טוב). הרכב המדובר הוא רנו קליאו 92, ייתכן שאני צריך גם ניקוי\ניקוז טוטאלי? אם כן, יש מוסך מומלץ באיזור חיפה-קריות שיעשה את זה?
