Jump to content

megapuzik

  • הודעות

    153
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי megapuzik

  1. עוד שאלה קטנטנה: בגלל שהרדיו דיסק של בלאופונקט זול במעט מהרדיו דיסק המקורי שרציתי, יש לי אפשרות לקנות את הקומפוננט הבא: http://www.netactive.co.il/product.php?item=1886&cat=172 שממה שאני רואה ההבדל היחיד בינו לבין הקומפוננט המקורי שאני רוצה הוא 50 RMS במקום 30, נראה גם שהם אפילו מאותה סדרה. הרדיו דיסק בכלל יוכל לספר לרמקולים מעל ל30 RMS? כזכור, אני לא משתמש במגבר. כדאי או לא כדאי לקנות את הקומפוננט הטיפה יותר יקר?
  2. תודה רבה, אני כנראה אזמין את הבלאופונקט. יש עוד דעות\הצעות?
  3. קודם כל תודה לכולם על העזרה! עכשיו, מצאתי את הרדיו דיסק הזה: http://www.netactive.co.il/product.php?item=1939&cat=121 ממה שראיתי בגרמניה, החברה דיי מוכרת. הרדיו דיסק הוא 55*4, מה אתם אומרים עליו? יתאים יותר לקומפוננט?
  4. זה כל כך משמעותי שאני חייב לחפש רדיו דיסק עם 50 במקום 45?פשוט הרדיו דיסק הזה מסתדר לי טוב עם המחיר (אלה אם כן יש למישהו המלצה לרדיו דיסק אחר מחברה מוכרת באותו מחיר). יקר לי, אני לא יכול לעבור את ה850 ש"ח בכל הקשור לרדיו דיסק (וזה אמור להיות כולל משלוח מאתר אינטרנט!), בקושי ארגנתי את ה1500, עוד 200 שקל זאת קריעה בשבילי תודה
  5. נשמע מעניין, אני אצור קשר עם סלקום, תודה רבה
  6. האוזנייה נראית כפתרון הכי רלוונטי והכי נוח(עד כמה שאפשר), תודה רבה לכולם!
  7. אהלן. בימים הקרובים אני מתכנן רכישה של מערכת לרכב. התקציב שעומד ברשותי הוא כ1500 ש"ח, מה שאני צריך זה רדיו דיסק וכמה רמקולים איכותיים (2 מקדימה יספיקו לי). עכשיו, חשבתי שבמקום שאני 2 רמקולים רגילים, אני אקנה קומפוננט. זה "ירוץ" טוב בלי מגבר? קומפוננט בכלל מתחבר לרדיו דיסק ללא מגבר? זה הרדיו דיסק שאני רוצה: http://www.netactive.co.il/product.php?item=1352&cat=121&ref=zap וזה הקומפוננט: http://www.netactive.co.il/product.php?item=1887&cat=172 מה אתם אומרים, מומלץ\אפשרי\כדאי? תודה מראש!
  8. הדיבורית היעודית למכשיר נורא יקרה, אם הייתי יכול להרשות לעצמי אותה, הייתי מבקש ישלחו לי מגרמניה. שאלתי על הצעות חלופיות. ואני לא מסתדר עם נוקיה למיניהם. תודה. קימות היום דיבריות אישיות ממש נוחות, שמגיעות עם רצועה לצואר, קנת כזאת, תלה את הפלאפון על הצוואר ... וסע עם זה ! לדעתי הפתרון הכי הגיוני שיש!, בהתחלה אולי זה קצת יציק לך... אבל תתרגל ! בהצלחה!, ניר. מה זה דיבורית אישית? תודה!
  9. הדיבורית היעודית למכשיר נורא יקרה, אם הייתי יכול להרשות לעצמי אותה, הייתי מבקש ישלחו לי מגרמניה. שאלתי על הצעות חלופיות. ואני לא מסתדר עם נוקיה למיניהם. תודה.
  10. יש לי מכשיר מסוג מוטורולה t720 בסלקום( http://www.cellcom.co.il/cellcom/doa_iis.dll/Serve/item/Hebrew/1.8.1.3.5.html ). כשהייתי בגרמניה, ראיתי דיבוריות יעודיות של hello moto במחירים מטורפים של 300 יורו (דיבורית שונה מ"הרגיל", עם המון פיצ'רים). חיפשתי בארץ דיבורית פשוטה ולא מצאתי כלום! יש אולי איזה פתרון אחר? משהו אוניברסלי שיתאים? הדבר היחיד שאני רואה שאפשר לעשות זה להתקין טלפון אבל זה יקר ומזמין פורצים. תודה מראש.
  11. אצלכם הכל נראה כל כך טוב ורק אני התאהבתי בידידה טובה לכל המאוהבים, שיהיה לכם בהצלחה
  12. אני ראיתי, נוסעת בקריות אם הייתה לאדע סמארט אחת באיזור הקריות וחיפה זה עוד היה טוב. הלאדע ההספציפית נצפתה בחיפה. אם אני לא טועה האיש שנוהג בלאדה חיי בקריות ( ראיתי את הרכב שם הרבה מאוד פעמים הבחור גר רחוב לידי, בקרית מוצקין. פעם הוא כמעט דרס חבר שלי
  13. אני ראיתי, נוסעת בקריות
  14. אין לי מושג איך זה הגיע לשם, כתבתי לראשונה באוף טופיק
  15. אתמול נסעתי מאחורי הונדה סיביק ליסינג של איזה צעיר, כשהוא בלם, האור ברקס היה מהאגזוז! מה שיותר גרוע, זה שבאותו כיוון של האגזוז, בפנס, לא היה אור ברקס (כנראה הוציא את המנורה ושם באגזוז). עד מתי הכיעור? דבר כזה חוקי בכלל?
  16. megapuzik

    רנו 5

    שים לב, חבר שלי קנה רנו5 שנת 87 ב3500, כך ש3 לשנת 91 זה נורא מוזר. האוטו עבר תאונות? האוטו אצל חבר שלי כחודשיים, כרגע חוץ מספידומטר שהתקלקל (אחרי שהחבר ניסה לנקות אותו) ופעם אחת שהאוטו לא הניע בגלל שלולית נורא עמוקה(התניעה יום למחרת בהתנעה ראשונה, כרגיל) אין שום בעיות. אם אני לא טועה, במחיר שלך אתה יכול גם לבדוק סובארו ג'אסטי ופיאט אונו. בהצלחה.
  17. megapuzik

    נשבר הבולם

    רק שאלה קטנה, איזה בולמים שמת (איזה חברה) וכמה הם עלו ? איציק מצטרף לשאלה + מרחיב אותה. מה ההבדל בין בולמים "רגילים" לבולמים "ספורטיבים"? האם ההבדל יורגש באוטו לא ספורטיבי(קליאו 92)? ח"ח על העבודה.
  18. תהנה מהם כמוני אלעד. זה קורה גם אצלי, ויש לי קליאו רגילה, לא RSI. למוסכניק לא היה מושג מה זה, הוא אמר "זה לא מפריע, אל תדאג"
  19. היו לנו בקליאו (92, ידנית) בעיות עם ההתנעה. אם לא נסעו בו הרבה זמן ובאו להתניע, אז האוטו היה נדלק ומיד נכבה ואם היינו לוחצים טיפה גז, היה קופץ. הלכנו למוסך, שם עשו משהו עם מערכת הפליטה ועד עכשיו אין שום בעיה.
  20. ליד הבית שלי יש לאדה(!) עם אלף ואחת חתיכות פלסטיק עליה בצורת חצאיות, ספויילרים וכו', כמובן שבחור שהאוטו שלו לא שכח לכתוב עליה 1.8 gt turbo בגדול. אני אצלם בהזדמנות.
  21. זה רק אני או שהאינטגרלה הצהובה זה האוטו הכי מדהים במפגש? למישהו יש תמונות של האוטו מבפנים?
  22. תבדוק את לוח השידורים של יורוספורט.
  23. אהלן, הידע שלי במערכות סאונד לרכב שואף ל0 (בדיוק כמו הידע המכני שלי ), אני מחפש "מערכת" לאוטו עד תקציב של 1500. כל מה שאני צריך זה מערכת רדיו-דיסק(שתקרא צרובים, לא צריך MP3) ו4 רמקולים, 2 מקדימה ו2 מאחורה. אני צריך משהו פשוט שישימיע לי מוזיקה באיכות סבירה (לא צריך משהו "שיפוצץ" בסאונד את האוטו ואת האוזניים של כל מי שבסביבה). אפשרי למצוא משהו כזה בתקציב שלי? אם כן, אז יש עדיפות לחברות כמו pioneer,sony וכו', העיקר חברה ששמעו עליה ולא איזה חברה עלומת שם. כמו כן גם המלצות למקומות לקנייה (אם לא באינטרנט, אז שיהיה באיזור חיפה והקריות[ושלא יהיה גנוב\יד שנייה]). תודה מראש
  24. megapuzik

    [סקר] צליל המכונית

    הקליאו שלי! הצליל של המנוע שנכבה ישר לאחר ההתנעה
  25. מה עם רנו קליאו?
×
×
  • תוכן חדש...