אהלן,
מאז שהאוטו אצלנו, הנורה במאפרה הייתה שרופה.
היום, אחרי כחודשיים שלא ראיתי לאן אני מאפר והשארתי כמויות אדירות של אפר ליד המאפרה ולא בתוכה, החלטתי לשים שם מנורה חדשה.
קניתי מנורה של 12V (זה מה שצריך, לפחות כך כתוב בספוט שלה) וזה לא ממש מאיר את חלל המאפרה, יש שיפור כמובן, אני רואה נקודה כתומה (הכיסוי פלסטיק בצבע כתום) ולפי זה אני מנווט את פעולת האיפור למקום הנכון אך אני מצפה לראות את כל חלל המאפרה מואר ולא סתם נקודה(ואולי בעצם, ז'אן הצרפתי שהנדס את הרכב, רצה בכך שתהיה רק נקודה כתומה...).
קרה גם לכם בקליאו? יש לי אפשרויות אחרות?
(מדובר בקליאו 92 דגם RN)
חשבתי על להפסיק לעשן, אבל אני כבר מעדיף לאפר על הרצפה