Jump to content

megapuzik

  • הודעות

    153
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי megapuzik

  1. תודה, מוזר שיש בעיה במערכת הדלק כי האוטו היה במוסך שלושה ימים ובדקו שם הכל(כנראה לא הכל..). אחת התגובות שם מזכירה "פלאג מזייף", לי יש פלאג שנשרף, הגיוני שזה בגלל זה?
  2. אהלן, במהלך הנסיעה, הנורה של המצבר נדלקת לשנייה והאוטו ישר נכבה זה קורה בפעמים לא מוגדרות. אני יכול לנסוע שעה וזה לא יקרה ואז בנסיעה של חצי שעה זה יקרה פעמיים. לפני כשבועיים הוחלף באוטו מצבר חדש ותוקן האלטרנטור אצל חשמלאי רכב, כמו כן לפני כשבוע עבר האוטו טיפול כולל במוסך של ישור קו. לפני כשלושה ימים נשרף לי פיוז ואין לי אור בלוח שעונים ובכפתורים של המזגן\חימום, הפיוז עדיין לא הוחלף, יכול להיות שזה קשור? תודה מראש לעונים.
  3. אני דווקא מציא רעיון חדש, ליין בקנה מידה עולמי שיצעיד את ישראל לראש מצעד המדינות המתוירות למטרות מין. יום השביעיות ביום זה, כל המסכנים שהיו צריכי להזמין את החברה/אישה שלהם לקפה, לראות אותה עושה פרצופים רומנטיים של "הוא חושב שבגלל הקפה אני אתן לו היום בלילה" להגיע הביתה ולשמוע "יש לי גיטרה בחצוצרות" (השחלות האלה), אבל בא נתמקד בשביעיות. קיצור, כל המאוהבים יתרמו את החברות שחיות חיי שגרה מינית, למאגר מצומצם של רווקים איכותיים. כל אחד יקבל שבעה מיוחמות, וביחד נעלה את מצב הרוח הלאומי. נו, יש מצב? 7777777777 תן לי לנחש, אתה מגדיר את עצמך כרווק איכותי?
  4. נראה לי אני אלך באמת על אחד מבתי הקפה בכרמל-מוריה... אגב, למי אכפת, אחלה הזדמנות לשגל (לאותם הזוגות הצעירים שלא גרים ביחד ולא יכולים לעשות את זה כל יום) . נהוג לקנות מתנות לבת הזוג?
  5. מחר(?) יום\חג(?) האהבה, לאן לוקחים את החברה? בית קפה נשמע סביר? זה לא קצת מאוס? נהוג לקנות מתנות או שלקחת אותה לבילוי זה "מספיק מתנה"{בעיות תקציב, מה לעשות...}? רוב הסיכויים שבית קפה it is, יש לכם המלצות על מקום נחמד באיזור חיפה-קריות? מה אתם עושים?
  6. תודה רבה!
  7. אהלן, אני צריך לקליאו שלי כמה חלקי פנים נורא קטנים (מגן שמש ליד הנהג, תושבת פלסטיק לבורג שמחזיק את המגן שמש, מנורה{זאת שנמצאת בין המגני שמש}). אני חושב שלהזמין חלקים חדשים כאלה זה מיותר (אם בכלל אפשרי, זאת קליאו מ92) ואני בטוח שיש כמה קליאו שעברו תאונה שזרוקות בפירוקיות והחלקים האלה זמינים שם... איך זה עובד כל הרעיון של הפירוקיות? אני נכנס למגרש ומתחיל לבדוק מה יש על האוטו? בעל הפירוקיה מפרק את החלקים או שאני? כמה זה אמור לעלות? איפה יש פירוקיות "טובות" באיזור חיפה-קריות? תודה מראש.
  8. לדעתי, כבישים עירוניים מרכזיים (איפה שיש מרכזי סחר), באיזור שלי לפחות זה סיפור שונה לגמרי. אני תמיד נוסע בשמאלי מהסיבה הפשוטה שבימני כל הזמן מכוניות עוצרות עם איתות "מצוקה" כדי שיוכלו לקנות סיגריות וכו'
  9. megapuzik

    תמונות בפוטושופ...

    מי רוצה אוטו מנהלים עם כזה ספויילר גדול ומכוער? לדעתי, הרסת מכונית שנראית מדהים
  10. The big brother is watching you
  11. באיזור שלי, יש 2 תחנות דלק שאני תמיד ממלא בהן, האחת סונול, והשנייה דלק, כאשר אני מרגיש הבדל לא קטן לטובת דלק. (אני ממלא 96 והעצלנות היא זו שמונעת ממני למלא בדלק כל הזמן, סונול יותר קרובה).
  12. לאופל אסטרה של חבר של אבא יש "בריכה" אחרי כל גשם ברצפה של הנהג. הוא הלך למכון פחחות והם גילו שהנזילה נוצרת בגלל פתחי הניקוז מול השמשה הקידמית(היה שם משהו סתום). שווה לבדוק.
  13. ענק!!! הנה בנאדם שצריך לקבל צל"ש על "היתחשבות בדברים הקטנים" ועוד יש לו צרפתייה,לא תגידו שאין לו מה לתקן!!! http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=27918 מצחיק דווקא שאני לא מתלונן על האמינות של האוטו אבל המאפרה מזוויע אותי. אם כבר צרפתים עושים אוטו יחסית אמין, המאפרה שלו על הפנים למישהו יש תשובה לשאלה שלי עם הדלק? (האם חימום משפיע על צריכת הדלק)
  14. עד כמה שזה באמת נשמע מצחיק, אני חושב שאני אצבע את המאפרה בלבן זה בהחלט יכער את הדש, אבל אני אצבע רק מבפנים ואסגור כל פעם שאני לא מעשן. תודה על הרעיון
  15. חימום באוטו משפיע על צריכת הדלק? בקליאו שלי, יש את הסוויץ' של החימום(שזה גם בין השאר, המפשיר אדים) עם כמה רמות של חוזקה ויש את הסוויץ' של המזגן. ממה שהבנתי "החימום", זה בעצם אוויר מהמנוע כך שזה לא אמור לזלול דלק, לא?
  16. לא.. נראה כי נורת ה12 וולט ששם פשוט לא חזקה מספיק בכדי להאיר את חלל המאפרה.
  17. עדכון: בדקתי את החלק פלסטיק והוא נקי כך שכנראה זאת לא הבעיה. למישהו יש עוד הצעות או שזה פשוט ככה(יש כאן בעלי קליאו מאותה שנה?)? תודה.
  18. אני אנסה לנקות את הפלסטיק הכתום הזה היום, תודה. ולחבר טוב יש רנו 5 ואצלו במאפרה (שבלי קשר, ממוקמת במקום הרבה יותר נוח) הכל מואר ויפה ובגלל זה התפלאתי שאצלי לא מואר בכלל.
  19. מה ההבדל בין 4" ל4X6" ? ואם כבר קליאו 92 הרמקולים האלה יכנסו? הם שווים משהו? http://www.dorelcar.com/scripts/Shop.dll?language=Heb&shop=422&kind=ViewShop&idprod=25_1&random=367101779673248 ומה עם אלה? למה ההפרש במחיר גדול כל כך? אולי עדיף לשלם פחות על הלנזר? http://www.lanzar.co.il/details.asp?id=461&lead_id=&look= תודה
  20. כרגע אני לקראת תקופת הסיום של כל הטיפולים (ריצות בין מוסכים לחמשלאים וכו'?) וזאת באמת הבעיה העיקרית (אה, וגם הלכה לי הנורה בשעון).
  21. אהלן, מאז שהאוטו אצלנו, הנורה במאפרה הייתה שרופה. היום, אחרי כחודשיים שלא ראיתי לאן אני מאפר והשארתי כמויות אדירות של אפר ליד המאפרה ולא בתוכה, החלטתי לשים שם מנורה חדשה. קניתי מנורה של 12V (זה מה שצריך, לפחות כך כתוב בספוט שלה) וזה לא ממש מאיר את חלל המאפרה, יש שיפור כמובן, אני רואה נקודה כתומה (הכיסוי פלסטיק בצבע כתום) ולפי זה אני מנווט את פעולת האיפור למקום הנכון אך אני מצפה לראות את כל חלל המאפרה מואר ולא סתם נקודה(ואולי בעצם, ז'אן הצרפתי שהנדס את הרכב, רצה בכך שתהיה רק נקודה כתומה...). קרה גם לכם בקליאו? יש לי אפשרויות אחרות? (מדובר בקליאו 92 דגם RN) חשבתי על להפסיק לעשן, אבל אני כבר מעדיף לאפר על הרצפה
  22. חשמלאי מצויין בצפון שהיה לי ולכל החברים+החברים של המשפחה נסיון מצויין איתו, "חיים חשמלאות רכב" (או משהו כזה). טלפון אני לא זוכר, אבל המיקום שלו הוא פחות או יותר כזה: אם אתה בא מצומת קרית אתא לכיוון הום סנטר בפנייה האחרונה לפני צומת ההום סנטר, קח ימינה וישר מצד שמאל תראה שלט ענק של המוסך (השלט של מצברי שנפ בצבע ירוק מזוויע). אני מכיר אישית הרבה אנשים שהיו אצלו (אני ביניהם) ולא שמעתי תלונות.
  23. בכביש 58, בחיפה ליד הטכני יש בור ע-נ-ק-י, אתמול אחות של חבר שלי קיבלה שם פנצ'ר וכאשר הגענו לעזור לה, ראינו לפחות 8 מכוניות שקיבלו שם פנצ'ר ושאר הפתעות מאותו בור. (זה כביש של 80)
  24. מה יכול להיות ספורטיבי בבקליות שקופות?
×
×
  • תוכן חדש...