Jump to content

megapuzik

  • הודעות

    153
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי megapuzik

  1. הקליאו שלי משנת 92, מתקדמת לעבר ה120K ועדיין נוסעת
  2. תודה! עוד המלצות?
  3. אהלן, ביום ראשון-שני אני זורק את האוטו למוסך. האוטו עובד מצויין, אבל אני מעדיף לישון עם ראש שקט. מדובר ברנו קליאו שנת 92, מנוע 1400, ידנית. חשבתי שבמקום שהמוסכניק יבדוק לבד, אני אזרוק לו כמה דברים שבין השאר, יטפל גם בהם: כיוון שסתומים ניקוי וכיוון קרבורטור בדיקת בלמים ובולמי זעזועים שמנים וכו' אם למישהו יש הצעות לדברים נוספים לבדיקה אשמח לשמוע, תודה מראש.
  4. יש לי VARTA בקליאו כבר שנתיים. במשך השנתיים(יותר נכון בחודש האחרון ) שחכתי לכבות את האורות והייתי צריך כבלים בכדי להתניע. כרגע, אחרי בדיקה אצל חשמלאי המצבר כמו חדש.
  5. הולך לסרט עם מישהי שאני אוהב בטירוף ויש לה חבר (רגע, זה לא פורום "בעיות של הלב"? )
  6. 2 פאדיחות. הראשונה: לפני כשנתיים, ביום הראשון שלי בתיכון החדש (כיתה י') הלכתי לחפש את השירותים שהיו ממוקמים 2 מטר מחוץ לכיתה. חבר שלי שגם הלך לשירותים, יצא ממש 10 שניות לפני וכאשר יצא, עם התקפת שעמום נועזת החליט לסגור את הדלת כאשר אני עדיין בפנים. לצערי, אחרי שהוא סגר את הדלת, לא יכולתי לפתוח אותה, היא ננעלה. חבר שלי שעומד מחוץ לשירותים נקרע מצחוק, אני צועק לו שיקרא לשרת שיפתח את הדלת והוא ממשיך לצחוק ודווקא קורא לעוד אנשים שיצחקו עלי. הדלת של השירותים הייתה בנויה מ2 חלונות זכוכית עבות, לא נשארתי חייב ואחרי דקה שנמאס לי להיות תקוע פשוט שברתי בבעיטה את אחד החלונות של הדלת (דווקא החלון העליון) ויצאתי למראה של 10 אנשים שנקרעים עלי מצחוק (אחלה דרך להתחיל את התיכון). השנייה. דווקא קרתה לא מזמן. הייתי עם מישהי בתוך האוטו, דברים התגלגלו ויצא שהיא עושה לי "עבודת יד". עכשיו, זאת לא הייתה "עבודת יד" ספציפית, אלה יותר כ(וסליחה מראש על התיאורים המפגרים) "שיפשוף איבר המין בחוזקה רבה, כאשר המכנס עדיין עלי ואנחנו באמצע נשיקה לוהטת". עכשיו, באמת שניסיתי להזיז לה את היד לפני שאני "מתפרץ", אבל יד אחת שלי הייתה תקועה בחזה שלה והיד השנייה כל הזמן הזיזה את השיער מהפנים שלה בכדי שלא יפריע לי לנשק אותה. לא הצלחתי להזיז את היד שלה בזמן, והתפוצצתי. מוזר שדווקא אחרי שהתפוצצתי, המוח שלי חזר לעבוד והזזתי את היד שלה מהאיזור למזלי, היא לא גילתה. (מסקנת ביניים : תמיד כדאי ללבוש ג'ינס ותחתוני בוקסר). באמצע "חום" נוראי שהיה בינינו, כאשר אני מפודח מעצמי ולא יודע מה לעשות, היא אומרת שכדאי שנעבור למושב האחורי. מרוב בושה שהייתה לי אני עדיין זוכר איך היא אומרת לי(בפליאה נוראית) "אתה?! לא רוצה לעבור למושב האחורי?!" כמובן שבסוף זה הסתדר ועברנו למושב האחורי. (מסקנה סופית, כשזה קורה לכם, מהר תתרצו שאתם חייבים ללכת להשתין, תבדקו טוב טוב שלא רואים כל מיני כתמים מבחוץ {אין מה לדאוג שאחרי זה במהלך האקט היא תרגיש רטיבות מסויימת, זה מתייבש מהר} ותודו לאלוהים\אללה\ישו\קלינטנון{או מי שלא יהיה האל שלכם} שלבשתם ג'ינס באותו יום)
  7. אהלן, אני דימה, בן 17 וחצי מקרית מוצקין. נוהג על רנו קליאו שנת 92 שאני מתחלק בה עם אמא (האוטו רשום על שמי ואמא לפעמים נוסעת איתו לעבודה, שזה 10 דקות הליכה מהביתה ). האוטו, מבחוץ, ממש לא מטופל, צבע מתקלף, שריטות\דפיקות וכו' אבל המצב המכני שלו מצויין (רק על זה אני שומר). היו לי אפשרויות להתקדם ברכב עם תקציב של לפחות פי 2 מהקליאו, אבל החלטתי להשאר עם אוטו כזה עד אחרי צבא. אין כמו להתחיל את "חוויות" הנהיגה עם אוטו ישן
  8. מישהו יודע משהו על המנורות העגולות שלוחצים עליהים והן מתחילות להאיר? פעם פירסמו אותן בערוץ הקניות... עד כמה זה שימושי לרכב? איפה אפשר לקנות?
  9. תודה על התגובות.
  10. אהלן, מכיוון שאני ואמא מתחלקים באותו אוטו, אנחנו כל הזמן צריכים להעביר את הרשיון+תעודת ביטוח מיד ליד כשנוהגים. החוק מרשה להסתובב עם צילום של תעודת הביטוח\רשיון רכב? זה יכול לחסוך לי הרבה כאב ראש כאשר אמא מעירה אותי ומבקשת את הטפסים(מה לעשות שכשאני חוזר מבילוי, הדבר האחרון שאני חושב עליו זה להשאיר לאמא את הטפסים). תודה מראש.
  11. שווה לחזור בתשובה ולהיות צדיק גדול, ככה נראה גן עדן.
  12. מה הקשר ערס? לא כל אחד מחפש "פוזה", יש כאלה שבאמת אוהבים את כל הקטע של "שיפורים חיצוניים". למשל, אצלי באוטו יש המון שיפורי יופי. הצבע בגג ובמכסה מנוע מתקלף, יש לי דפיקה ענקית בלדת האחורית, הדלתות הקידמיות מלאות שריטות,חסר לי סמל, חסרה החתיכת פלסטיק שעל הדלת (בדלת האחורית איפה שהדפיקה) שאמורה למנוע שריטות בחניה ויש לי 2 מדבקות קטנות על החלונות של מערכת האזעקה שבכלל לא עובדת
  13. שוטר או לא, איך בן אדם(?) מעיז לחנות בחניה לנכים?
  14. megapuzik

    מסעדות אהובות

    בעיר התחתית בחיפה, "אצל משה" השווארמה הכי טעימה שאכלתי
  15. מאז שקניתי את הפלא' שיש לי עכשיו (לפני כ4 חודשים), היו לי את הצלצולים הבאים: irene cere - what a feeling(flash dance) skunk anansi - weak ועכשיו יש לי את הצלצול הרגיל (הצפצוף הישן והמוכר) בגלל שהפולי חלש ובקושי שומעים אותו
  16. פשוט יפה.
  17. [התלעקות על האשכול] הורדת הממיר משפרת את ביצועי\עמידות\X הרכב? ברנו קליאו 92, יש ממיר? אם כן, משתלם להוריד אותו?
  18. megapuzik

    איגניס ספורט 1500

    והיאריס כן? הקליאו המתפרקת שלי נראית "מזמינה" יותר. מזמינה יותר למה? כבעלים לשעבר של 2 קליאו'S ויאריס בהווה... מעבר לגובה המבהיל של היאריס היא נראית הרבה הרבה יותר טוב מהקליאו המיושנת... (כל האמור לעיל מתבטל כשמדובר בקליאו172 צהובה ) בכל מקרה, נסכים ונאמר שגם היאריס וגם האיגניס לא חזקות בתחום המראה וגם בכך שנמתין לאיזו נסיעונת מבחן באיגניס כדי להמשיך את הדיון יותר ברצינות, לא? היאריס מוזרה, היא מזכירה לי מיני-מיני ואן, לא נהגתי לא על היאריס ספורט(על הרגילה כן) ולא על הסוזוקי, ובכלל, אני סך הכל נוהג כחודשיים. אבל עדיין, לדעתי היאריס פשוט מכוערת, אפילו יותר מהקליאו אם זה היה תלוי בי, לא הייתי קונה בכלל את הקליאו רק בגלל שהיא "לא נראית משהו" (למרות שביחס לפג'ו 205, ג'סטי ושרייד שלדעתי מתחרות שלה באותן שנים, היא עדיפה בהחלט). ובכלל, עד כמה שהאוטו לא יהיה טוב, אני לא מבין איך אפשר לקנות משהו מכוער
  19. megapuzik

    איגניס ספורט 1500

    והיאריס כן? הקליאו המתפרקת שלי נראית "מזמינה" יותר.
  20. כנראה שבאמת לא ממוקמת שם מצלמה, גם חבר שלי שנסע שם שלשום חשב שצולם וניידות בטוח לא היו שם. אגב, לידע כללי, האוטו רשום על שמי, הייתי מקבל 250 ללא נקודות גם במקרה הזה(נהג חדש)? תודה לכולם.
  21. תודה.
  22. תודה. מתי בערך ישלחו לי?
  23. אהלן. נסעתי היום בכביש החוף (בחיפה, ליד מקסים) ןנראה לי שצילמו אותי בגלל שראיתי פלאש כשעברתי מתחת לאיזה גשר או משהו כזה. בכביש מותר לנסוע 80 ואני נסעתי 100. מה שמוזר לי זה למה צילמו רק אותי כאשר כל שאר המכוניות נסעו בהרבה יותר מ100 ואפילו הייתה ניידת תנועה ליד ולא שמה לב. יש שם מצלמה באיזור בכלל? מה יעשו עכשיו? אני נהג חדש, מה העונש הצפוי? תודה, מודאג.
×
×
  • תוכן חדש...