שלום,
ברשותי קליאו שנת 92 (ידנית, 1400), כל פעם שיש נסיעות פקוקות, האוטו פשוט מפסיק לעבוד ואז לוקח לו שנה עד שמתניע שוב.
כאשר הנסיעות לא פקוקות ותקועות בגלישה בהילוך ראשון-נסיעה בשני, האוטו נוסע מצויין ולא נכבה.
מה יכולה להיות הבעיה? אני מתכנן ללכת למוסך, אבל רוצה חוות דעת קודם כדי שלא יעבדו עלי (אני בור מוחלט בכל הקשור לרכב, וגם נהג חדש).
תודה מראש