Jump to content

megapuzik

  • הודעות

    153
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי megapuzik

  1. megapuzik

    HYUNDAI COUPE ---->

    יש את הסמל של יונדאי מקדימה
  2. megapuzik

    אוטו ב0 עד 4500

    חבר שלי קנה לא ממזמן רנו5 שנת 87 בסביבות ה3000 אלף, האוטו במצב מכני טוב(נוסע) ונראה נחמד. על הביטוחים+טסט הוא שילם בסביבות ה4000, אז קח גם את זה בחשבון.
  3. MANOWAR, ללא ספק.
  4. אם האוטו מתניע - המצבר עובד. למעשה זה התפקיד העיקרי של המצבר - לספק כח להתנעה. מרגע ההתנעה והלאה, את החשמל מספק האלטרנטור. זה שהרכב של חבר שלך כבה זה יכול להיות כתוצאה מבעיות חשמל/דלק/ארנונה ומה לא. איך הוא נכבה ומתי? זה קורה כל הזמן? ניתן להתניע אותו אח"כ? תן עוד קצת פרטים. הרכב מתניע בקלות, אך לפעמים הוא נכבה מיד אחרי ההתנעה, גם אם המנוע "חם" (למשל אחרי נסיעה של שעה). לרוב אחרי שהוא נכבה הוא מתניע מחדש ללא בעיה, רק לעיתים רחוקות לוקח לאוטו איזה כמה נסיונות טובים כדי להתניע שוב. זה דיי מעצבן בגלל שכל פעם שהוא בא לנסוע, לוקח לו 5 פעמים של משחקי "התנעה-מנוע נכבה-התנעה מחדש" כדי להתחיל לנסוע נורמאלי.
  5. יש בכלל סיכוי למצוא בארץ 205GTI למכירה, במצב טוב ולא "חרושה"?
  6. הגיוני שאם שהאוטו מתניע ואחרי כמה שניות משום מה נכבה זאת גם בעיה הקשורה למצבר? (נשאל בשביל חבר)
  7. תודה על התגובות. כמו שכבר כתבתי, הוא ישב בספסל מאחורה ובא לשחק עם המערכת, משום מה היא כמעט באותו גובה עם הגיר ולכן בטעות העביר ל3.
  8. זה פוגע באוטו?פשוט אתמול חבר שהיה באוטו העביר בטעות הילוך מניוטראל ל3 (בא לשחק עם הרדיו והעביר הילוך), המנוע היה מכובה באותו זמן. אם זה פוגע, למה לעזאזל אין הגנה נגד דברים כאלה ומה צריך לתקן? (מצטער על הבורות, אני נהג חדש והידע המכני שואף ל0)
  9. תודה רבה לך!
  10. 550 ש"ח זה טווח המחירים של מד כזה? אני מעדיף לנסוע בלי, הרבה מידי בשביל תפרן כמוני
  11. מצטרף לשאלה. משום מה לקליאו שלי אין מד טורים, אני אשמח להוסיף אחד חיצוני.
  12. הכי זקן (אבל מפי יודעי דבר הוא מקצוען אמיתי): יוחנן קרבורטורים. נמצא ליד צומת קרית אתא. להגיע אליו לפני הצהריים כי הוא הולך הביתה מוקדם... צומת ק.אתא זה מקום דיי גדול, אפשר פרטים טיפה יותר מדוייקים? (יש לו טלפון?). תודה רבה!!
  13. אפשר יותר פרטים? מה זה משנק? איזה רכב? כמה עלה לך הטיפול(במידה וביצעת אותו במוסך)? תודה.
  14. תודה על הטיפ
  15. תודה, אשמח לעוד המלצות על מקומות. (להגיע למרכז זה דיי בעייתי אצלי)
  16. תודה רבה על התגובות! יש למישהו מקום מומלץ לטיפול באיזור חיפה והקריות?
  17. אכן, זה קורה בפקק בדיוק כשאני שם הילוך סרק. בקשר לטיפול, זה דורש החלפה של הקרבורטור או טיפול בקרבורטור במוסך יספיק? כמה דבר כזה אמור לעלות? תודה רבה.
  18. שלום, ברשותי קליאו שנת 92 (ידנית, 1400), כל פעם שיש נסיעות פקוקות, האוטו פשוט מפסיק לעבוד ואז לוקח לו שנה עד שמתניע שוב. כאשר הנסיעות לא פקוקות ותקועות בגלישה בהילוך ראשון-נסיעה בשני, האוטו נוסע מצויין ולא נכבה. מה יכולה להיות הבעיה? אני מתכנן ללכת למוסך, אבל רוצה חוות דעת קודם כדי שלא יעבדו עלי (אני בור מוחלט בכל הקשור לרכב, וגם נהג חדש). תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...