Jump to content

megapuzik

  • הודעות

    153
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי megapuzik

  1. בתוך הונדה ג'אז ישבת? יש אותה לדוד שלי, הוא ממש גבוהה (מגרד את ה2 מטר) ולא מתלונן.
  2. כמה בערך זמן לוקח למוסך לחרוט על הבלמים?
  3. עמית תעשה לי ילד
  4. פשוט מדהים
  5. תודה רבה רבה לכולם
  6. מתי המסלול בקריון יפתח? מישהו יכול לנדב עוד פרטים על המסלול בחוצות? אני מתכוון ללכת בקרוב.
  7. האוטו נראה מדהים יש תמונות של פנים הרכב?
  8. כמוני כמוך (רק שאני מניאק ולא מאניאק). למרות שאני חושב שזה חוק דיי דבילי בהתחשב בעובדה שאני מכיר המון אנשים שעשו רשיון, חסכו ועבדו בשביל אוטו ואין להם מי שינהג איתם כמלווה, כך שהם דיי שוחכים את מה שהם למדו בשיעורי נהיגה (שזה כבר נושא אחר, מה שלומדים בשיעורי נהיגה כל כך שונה מנהיגה "אמיתית"...).
  9. תודה רבה, נראה לי שיחסית "יצאתי בזול". עכשיו רק צריך להשתיק את החברה, היא מתעקשת לשלם על הפגיעה אגב, לאוטו שלי הלך הפנס איתות, הוא עובד רק הפלסטיק מבחוץ שבור. כמה בערך יעלה לתקן ולאן לקחת את האוטו?
  10. תודה לכולם על התגובות. האוטו שלי כולו חבוט ומלא דפיקות בגלל אנשים שנכנסו בו ואף אחד לא השאיר פרטים (בתקופה שאמא שלי נהגה בו, היא הייתה מחנה במקומות "עמוסים" וכמעט כל יום מישהו אחר היה נכנס באוטו), אז אני יודע איזה מגעיל זה "לברוח" ולא מתכוון לעשות את זה בעצמי. אם זה מתחת ל1000 ש"ח, אני מעדיף לא לערב ביטוח, כך שבנתיים אני לא אתקשר לסוכן. לא יקרה בקרוב שוב, תודה לכולם על התגובות.
  11. זוהי סיאט איביזה. מהו בערך סכום השתתפות עצמית?
  12. יום שבת בערב, הקניון מלא באנשים ואין שום אפשרות למצוא חנייה. אחרי שזיהיתי בקצה של העין אוטו שעומד לצאת, עצרתי לי קצת מאחורה, אחרי שווידאתי שאני לא מפריע לאף אחד לעבור וחיכיתי שהמשפחה שקשורה לאוטו שיוצא תסיים לשים את הקניות בבגאז' ותצא. כאשר אני מחכה, החברה החליטה לבלבל לי במוח עקב שיחה שהייתה לה בפלא' מהאקס... אחרי שאני מתעלם באלגנטיות בתירוץ שאני חייב להיות מרוכז כדי לחנות בג'ונגל שנקרא "חניון של קניות ביום שבת בערב בארץ ישראל", ממש ממש לפני שאני שובר את ההגה כדי להכנס לחנייה כמו שצריך, היא מחליטה להתעצבן ולצעוק כמו מטורפת. היא כמובן הוציאה אותי מריכוז מלא והתוצאה דיי ברורה. אחרי שנכנסתי באוטו שחונה ליד, החנתי כמו שצריך את האוטו, יצאתי לראות נזקים תוך כדי שאני משאיר פרטים(מצאתי את אמנת ז'נבה באוטו, תלשתי דף ורשמתי עם העיפרון עיניים של החברה). דיברתי עם האישה שהאוטו שייך לה בטלפון וסיכמנו שהיא תלך לפחח מתישהו שבוע הבא(כי רק אז יש לה זמן), תשאל עלויות ותתקשר אלי. כמה בערך יעלה תיקון של הזוועה שעשיתי? מאיזה סכום כדאי לערב את הביטוח ומה ההשלכות? אני נהג חדש ואין לי מושג בכל הקשור לפרוצדורה של הביטוח, לפני שאני עושה משהו לא מובן (כמו להתקשר לסוכן ביטוח וליפול ללחצים שלו), אני מעדיף לשמוע את עצת חברי הפורום. תודה מראש.
  13. תודה רבה
  14. אין מחליפים נוזל אלקטרוליטי במצבר. ההוספה מתבצעת לפי בד' ויזואלית, מוסיפים עד שהלוחות טבולים בנוזל, יש להזהר לא להוסיף יתר על המידה, אחרת הנוזל יפרוץ החוצה ויציף את תא המנוע, יגרום לאיכול הצבע והפח. עמית תודה. על איזה נוזל מדובר ואיפה משיגים אותו?
  15. איך ומתי יודעים אם צריך להחליף\למלאות מים מזוקקים למצבר?
  16. אני לא יודע אם זה נכנס לתקציב, אבל סוזוקי סוויפט יכולה להיות אחלה אופציה. אין לי מושג מה צריכת הדלק שלה או מה מחיר החלקים והטיפולים, אבל מבחינת אמינות היא פשוט 10. הייתה לנו כזאת משנת 92 עד 97, חוץ מבלאי טבעי(שגם הוא נורא נמוך יחסית למכוניות אחרות שהיו\יש לנו במשפחה) וטיפולי 10 K, לא הייתה שום בעיה (האוטו שרד בקלות את ה200000K בקילומטרז'). אבל שים לב שאוטו לא מטופל כהלכה, לא משנה איזה דגם יעשה בעיות אז תחפש משהו שמור. בהצלחה
  17. מזל טוב! עזר לי כבר כמה פעמים ועוזר לכל באי הפורום, החלטה מצויינת
  18. מה זמן לערך לוקח כיוון פרונט?
  19. אצלי לפעמים העברת הילוך מלווה בחריקה קטנה כשהמנוע ממש קר. אחרי נסיעה קצרה זה עובר.
  20. יש מחשב הצתה בקליאו משנת 92?
  21. מה בדיוק התפקיד של החלק הזה?
  22. כרגע בדקתי פיוזים וכולם תקינים. יום ראשון אני במוסך, אני אעדכן מה קורה.
  23. פילטר דלק החליפו לי לפני כשלושה ימים במוסך. פעם היו לי בעיות עם הקרבורטור (לפני כיוון וניקוי) והאוטו היה נכבה המון פעמים, עכשיו זה שונה לגמרי.אני יכול לדעת כמה שניות לפני אם האוטו נכבה או לא בגלל שהוא מתחיל טיפה לקרטע והנורת בקרה של החשמל נדלקת. וברגע זה אני יוצא לחנייה להחליף פיוזים
  24. משאבת דלק בכדי לוודא שהיא אכן תקולה, באם לא בודקים אותה עם מד-לחץ, יש צורך לחכות שתתחמם היטב ותתן את הסיפטומים של תקלה. מה זה פלאג שנשרף עמית התבלבלתי עם פיוז אגב, אני חושב שזאת בעיה בחשמל כי בדרך כלל כשהאוטו נכבה מסיבה זו או אחרת, נדלקות כל הנורות אזהרה (שמן, מים, חשמל), בבעיה הזאת קודם כל נדלקת הנורה של החשמל\מצבר (סימן של סוללה) ורק אז האוטו נכבה.
×
×
  • תוכן חדש...