Jump to content

crazymani

  • הודעות

    205
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי crazymani

  1. שלום לכולם,לאחרונה שמתי לב להצטברות של נקודות כתומות קטנות על צבע הרכב (ג'ינג'ים),ניסיתי להוריד את אותן הנקודות אך לא הצלחתי. למישהו יש רעיון,אולי חומר מסויים יעזור? ובקשר לפוליש ולווקס איך אני מתחיל? ,האם אני חייב את המכונה שנראת כמו דיסק? ומזה פלסטלינה? אני אשמח לקבל המלצה על מקום שעושה את כל הדברים הנ"ל במידה ויהיה מסובך מידי לעבוד לבד. תודה לכם ושבת שלום.
  2. יש לי שאלה שמעניינת אותי מאוד! אני כבעל סיאט איביזה בדיוק כמו שלך שואל את עצמי פעמים רבות ,גנב שרוצה לגנוב את הרכב חייב לשבור את החלון אלא אם יש בידו את המפתח,אני יודע שבסיאט יש בעיה ואני לא יודע אם לקרוא לזה בעיה שהדלתות לא יכולות להיפתח מבפנים. איך הוא נכנס ואיך הוא יוצא מהרכב? זה באמת מעניין אותי. שגנב לוקח סיכון להיראות כאשר הוא נכנס לרכב אחרי שהוא שבר את החלון ועוד להיכנס מהחלון! ,ואיך לעזאזל לא תופסים את האנשים האלה כאשר מנהלים מרדף והם פורקים מהרכב?
  3. אני הרכבתי באיביזה sc מאחורה דוטק אוביישן של מורל,העדפתי לא לחתוך את המגש האחורי ולשים 6x9. מבחינת הסאונד יש שמיעה טובה גם למי שיושב אחורה. הרבה יתרונות אין כי הקומפוננט הקדמי הוא יהיה יותר דומיננטי וחזק.
  4. מעניין מה עושה הבדואי שנגמר לו הנייר כסף לנרגילה והוא רואה אותה בחנייה
  5. מצרכים: 1) קרטונים 2) המון המון נייר כסף. 3) אופניים לפירוק. 4) צינורות פלסטיק. 5) כוח רגליים עצום!!. תהליך ההרכבה: http://www.flickr.com/photos/41959234@N05/page6/ נסיעת המבחן: מה אתם אומרים על זה? מהיום גם לך יכולה להיות פורשה. הפיתרון האמיתי להתייקרות מחירי הדלק
  6. ספויילר מקורי לסיאט איביזה החדשה!! מגיע בצבע בסיס שעל גביו ניתן לצבוע לפי דרישה. ראו תמונה: http://4.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/TAPr1JSq4mI/AAAAAAAC53g/OkC8B-eorEw/s1600/Seat-Ibiza-SC-Sport-Limited-02.jpg לפרטים: 0542317799
  7. אני ממליץ בחום על האיביזה,כנהג שיש לו רישיון כבר 6 שנים,וכבעל איביזה SC. נהגתי על המון המון רכבים,האיביזה נותנת את התמורה הכי טובה בהתאם למחיר! ואני חושב שמי שרוצה לחסוך בכסף הוא מוותר על בטיחות שזה דבר חשוב (אלטו,I10,קיה פיקנטו,סיריון וכו'..) חס וחלילה תאונה ברכבים כאלו משאירה את החיים בספק! תחשבו על זה זה חשוב ואל תרוצו ישר לקנות ואז תתחרטו,ותעשו נסיעת מבחן שזה מאוד חשוב!
  8. אצלי גם אותה הבעיה,רק שאצלי זה היה ה H7 מקדימה,צד שמאל נשרפה ולא דלקה שום נורה!
  9. כבר אין איביזה 1.6 105 כ"ס??
  10. שלום לכולם ב21 לפברואר רכשתי רכב מהחברה,הטיפול הריאשון הוא 15K אך אני מעוניין להכניס אותו לטיפול חודשיים לפני שהוא עומד על 13K. בהוראות רשום טיפול ריאשון 15K או שנה. האם זה אפשרי,כתוב במחשב רכב שצריך טיפול ב 15K,מה קורה אם אני עושה לפני?
  11. לאחרונה עלה לי גו'ק בראש שכל המוסיקה שתהיה לי במערכת תהיה בליווי הקליפ של השיר. [אני יודע שיהיו כאלה שיגידו שזה מסוכן לנהיגה וכו,ואני מודע לסכנות של הורדת הראש למטה בזמן הנהיגה מניסיון אישי ומר ואני לא מתכוון להסתכל על זה באמצע נהיגה אז תהיו רגועים,זה לא בשבילי!] לאחר חיפושים ארוכים באינטרנט מצאתי מקום שאפשר להוריד בו קליפים (שירים חדשים כמו ב MTV) באיכות 1080P,720P. הקליפים הם בפורמט MP4,כאשר ניסיתי להפעיל בדאבלדין הוא לא מצא לי אותם אותם בכלל על ה USB פלאש. מה עושים? למישהו יש פיתרון? ,אולי צריך להמיר את הקבצים? או שאין צורך כלל?. הבנתי שה-746 תומך בוידיאו 800X480?? מישהו מבין בזה ויכול לתת הסבר? תודה חברים יקרים
  12. שוב אני מציין שעדיף לך לחכות לרכב ולבדוק בעין איזה צבע הדש הפזיזות רק תגרום לך לבעיות,תהיה סבלני!
  13. הרכב כרגע עומד על 11000 קמ,שמתי לב שהנוזל הוורוד של הקירור הוא קצת מתחת לסימון,וחסר גם קצת שמן מנוע. האם אני אוכל להגיע למוסך צמפיון ויוסיפו לי קצת או שזה לא קריטי ועדיף להמתין עד הטיפול הריאשון שהוא 15000. תודה רבה!
  14. יש לי את הדיאמונד וויזן באיביזה החדשה,הנורה נותנת גוון לבן צחור! אבל זה עדיין לא מתקרב לקסנון אמיתי!
  15. המנוע הוא לא TSI,בדקתי באינטרנט ולא מצאתי כלום,אם יש למישהו את הרכב הנ"ל והוא יודע באיזה שמן מדובר אני אשמח לדעת. תודה רבה
  16. ממש מצער
  17. מצטרף לשרשור,ברשותי JVC 746,איך אני מוסיף את הGPS?
  18. מחזק את דבריו של יוסי. הנה לכם כמה תמונות 1 http://imageshack.us/photo/my-images/85/hybrid1.jpg/ 2 http://imageshack.us/photo/my-images/823/hybrid2a.jpg/ 3 http://imageshack.us/photo/my-images/406/hybrid3.jpg/
  19. יש תמונות? היה שם מישהו עם מצלמה רצינית
  20. היה אחלה מפגש,הרבה הרבה אנשים,שמחתי להכיר ,רכשתי המון ידע וסופסוף הבנתי מה ההבדל בין SPL לבין SQ:idea:
  21. ככל הנראה מחר יהיה לנו יום שטוף שמש יהיה מפגש קטלני!!!
  22. תהנה מהאוטו ושמור על עצמך בדרכים. היתה אפשרות להוסיף לרכב חלון בגג?
  23. ממש עצוב. כבעליה של סיאט איביזה SC 1.6, שנרכשה בחודש שני [פברואר?], ועל האוטו הושקעה מערכת [ובאוטו הותקנה מערכת] בשווי 15K לפני שבוע, אצל יוסי אלפיין, ההפסד שלי עומד כרגע על כמעט 40 אלף, אם אני מוכר את האוטו.
  24. יש ברשותי את האולטימו SC שבקרוב יותקן ע"י TRU S500 מה אתם אומרים איך השילוב?
×
×
  • תוכן חדש...