Jump to content

crazymani

  • הודעות

    205
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי crazymani

  1. פתח עליו case ברזולושן שמה תדפוק אותו יביאו לך פול ריפאונד והקומפוננט ישאר אצלך!
  2. אני צריך חוות דעת לגבי המגבר הנל... האם הוא חזק ואיכותי?
  3. לאאא כי הבנאדם היה למטה ורצה 250 שקל... משוגע הוא
  4. שלום לכולם אני עומד לפני קנייה של ידיות כרום לסיאט איביזה החדשה ורציתי לדעת אם הידיות של הסיאט איביזה החדשה הם כמו של הפולקסוואגן גולף,פסאט,וכו...(הידיות זה כולל הכוסיות שיש מיתחת איפה שמכניסים את היד)
  5. הסט הוזמן בטעות והוא אינו מתאים לרכב שברשותי מחיר מבוקש 180. http://pic100.picturetrail.com/VOL687/13182887/23456614/391294491.jpg http://76.my/Malaysia/original-philips-crystal-vision-h1-12v-60-55w-foc-2t10-1008-06-chyee1986@6.jpg
  6. מישהו מכיר / יודע מה הדגם של המנחת שמאפשר לעבוד עם המערכת המקורית של הרכב?
  7. שלום לכולם. לפני שבוע הזמנתי מאיביי נורות מסוג DIAMOND VISION הזמנתי 2 סטים H1 + H7 (אור גבוה + אור נמוך) הסטים הגיעו ומיהרתי ללכת להרכיב אותן,הרכבתי את ה H7 הכל היה בסדר. באתי להרכיב את ה H1 אניפותח את הקופסא ומגלה נורה שאינה מתאימה למחבר,ניסיתי וניסיתי ולא הצלחתי,בסוף התייאשתי והבנתי שזה לא מתאים לאור הגבוה... מישהו יודע אם זה מתאים לפנסי ערפל של הסיאט שלי? H1 http://images.madeinchina.com/149/4774149/12258-H1-Diamond-Vision-Premium-Halogen-Headlight_47 http://www.dealtoworld.com/gallery-11933-Diamond+Vision+H1+6055W+5000K+White+Car+Light+Bulbs+%282-PackDC+12V%29.html תודה לכולם.
  8. כי קודם כל זה יפה דבר שני זה כן חוקי דבר שלישי יש הבדל גדול במרחק ההלומה של האוך ודבר רביעי זה לא יקר כמו קסנון
  9. איזה סוג יש בסיאט איביזה sc? אני הזמנתי דרך אגב בגלל טרד שהיה פה. בקיצור הh7 מתאים והh1 לא כי יש לו פין אחד והמסגרת שסביבו קטנה יותר. בקיצור אני מוכר למי שמעוניין
  10. מזה הH1 לא מתאים לחיבור של הסיאט שלי.....לא הצלחתי להכניס החור יותר מידי גדול ויש לנורה פין אחד במקום 2 פינים. מישהו יכול להסביר?
  11. SEAT IBIZA SC
  12. הגיעו אליי הנורות שהזמנתי H1 וגם הH7 של פיליפס עכשיו אני לא יודע מה לשים באור הגבוה ומה בנמוך?? תודה לכולם
  13. העיסקה נסגרה ב 2/2 כמה ימים נשאר להם?
  14. שלום לכולם לפני כשבועיים רכשתי רכב מסוג סיאט איביזה SC שהיה במסגרת המבצע. התחייבו בפני שהרכב יגיע תוך 15 ימי עסקים,הכי הרבה 15 ימים(כתוב גם בחוזה ובהזמנה). אני לא מבין למה לוקח 15 ימים למסור רכב שהוא כבר נמצא בבונדד,זה לא רכב שצריך להגיע באונייה,הוא כבר נמצא בבונדד. בקיצור מחר זה היום האחרון של "צ'מפיון מוטורס" למסור לי את הרכב הנ"ל,יש לציין שמכרתי את הרכב שהיה בבעלותי וכרגע אני מתנייד בתחבורה ציבורית אודות ליבואן הנ"ל! הדבר גרם לי הוצאות רבות על תחבורה ציבורית מכיוון שאני עובד עם רכב וכרגע אין לי איך להתנייד. כמו שציינתי מחר זה ההזדמנות האחרונה שלהם. רציתי לשתף אתכב בסוגייה הזו כי זה מרגיש לי מוזר שרכב שעומד בבונדד לוקח לו כלכך הרבה זמן להימסר. מה הייתם עושים? ,אני מתכוון לתבוע את "צמפיון מוטורס" אם לא יעמדו בהתחייבותם.
  15. רכב חדש בדרך אליי ואני מחפש למגן אותו,אם מישהו מכיר אזעקה טובה שיציע כאן. שמעתי אזעקה שזה כמו הצופר של האוטו,ממש צפירות חזקות כמו של האוטו,מאיפה משיגים ומה שם הדגם/חברה?
  16. מזו התוכנה הזאת vag com? מה אני עושה איתה,היא מתחברת למחשב רכב? מה אפשר לשנות בה? האם זה יפגע לי באחריות הרכב? האם אם אני יכול להרוס משהו באוטו אם אני לא מבין בזה?
  17. רמקולים דלתות קידמיות? רמקולים דלתות אחוריות?
  18. זה 4 דלתות?
  19. crazymani

    איביזה 2011, שדרוג מזגן

    ראיתי באיביי את החלק הזה. מצטרף לשאלה
  20. קנתי את הרכב הנל מהחברה והוא מגיע בלי בקרת אקלים. ראיתי באיביי את החלק של הבקרת אקלים והשאלה שלי האם אפשר להוציא את החלק הרגיל (ה3 עיגולים שצריך לסובב) ולהתקין את הבקרת אקלים החדשה. תודה
  21. ראיתי שהרמקולים היקרים בארץ נמכרים באיביי ממש בזול! מישהו קנה,ניסה לקנות מאיביי? האם הרמקולים אמיתיים?
  22. צריך להגיד תודה על העלאת שכר המינימום בכ 450 שקלים(מה שבסוף חוזר למדינה עקב מחירי הדלקים הגבוהים.)
  23. אחי עשית דרך החברה את הקודן?
×
×
  • תוכן חדש...