Jump to content

crazymani

  • הודעות

    205
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי crazymani

  1. ומה בקשר לקוברה,יש מישהו שמבין ?
  2. הזמנתי את הרכב ועלה סימן שאלה גדול בקשר למיגון,הביטוח דורש קודן+עלוקה ואני רוצה משהו יותר טוב. ראיתי באיזה רכב של חבר שהוא המליץ לי על אזעקה של קוברה שבתוך הרכב אין את הקודן אבל יש איזה עיגול קטן כזה שיש בו נורה אדומה ואם שוכחים את השלט אפשר ללחוץ בתוך העיגול(יש שם כפתור)במקום השלט,כאילו אם הקוד הוא 223344 אז לוחצים שתי פעמים על הכפתור כפי שהספרה הראשונה היא 2 ואז הוא מצפצף וכאילו זה נקלט,בקיצור לפי הסיפרה. הבעייה פה שהרכב מגיע עם נעילה מרכזית כמו המפתח של מרצדס בצורת אולר קפיץ,מה שלא מובן לי זה איך אני משלב בין האזעקה של הקוברה לבין השלט עם הקוד,חשבתי על אולי אפשר לפתוח עם השלט המקורי ואז לעשות את הקוד עם השלט של הקוברה. או שפשוט לעבוד רק עם השלט של הקוברה,ולהשאיר את המפתח איך שהוא. *** סוגייה שנייה: אזעקת ביפר,הרבה חברה המליצו לי על האזעקה הנ"ל MVP 625 השאלה שלי היא האם האזעקה מגיעה עם קודן? האם שווה להתקין אותה במקום הקוברה? למישהו יש ניסיון איתה,והיא באמת נותנת התראות אמינות וממשיות? אני פשוט מחפש הגנה טובה לרכב מכיוון שאני גר בבניין ב"עתיקות" אם מישהו מבין למה אני מתכוון,והסביבה לא ממש איכותית כאן,לכן אני חייב אזעקה לרכב למרות שאני יודע שזה לא חוקי כבר. עוד הצעות בקשר למיגון הרכב יתקבלו כאן בברכה תודה רבה לכולם.
  3. אני לא רוצה לאבד את השליטה מההגה..זה הבעייה שלי שאם אחליף את כל היוניט אני אתבעס על זה שאפסיד את הנוחות הזאתי..
  4. יש מתאם להגה?? אני צריך כזה,קניתי סיאט איביזה והבנתי שאם אני מוריד את המערכת המקורית אני מאבד את השליטה מההגה.. אם אתה שמעת על מתאם אשמח לשמוע
  5. אני מעוניין לקנות מערכת חדשה לאוטו ויש בו מערכת מקורית ללא יציאה של מגבר. אני מעוניין להישאר איתה מכיוון השרכב הינו חדש! זקוק להמלצה למנחת איכותי ביותר,הכי איכותי שיש. תודה רבה!
  6. איפה אפשר להשיג את המנחת של גנסיס אודיסון?? ואם אפשר המלצה לעוד מנחת איכותי,אני מחפש את המנחת האיכותי ביותר ולא משנה לי המחיר!
  7. שלום לכולם אני עומד לקבל את הרכב החדש מהחברה,ציינו שהרכב מגיע עם נעילה מרכזית עכשיו הבנתי שאין שלט של נעילה מרכזית וזה פשוט משולב עם המפתח(כמו של המרצדס בצורת אולר) השאלה שלי האם אפשר להוסיף אזעקה לרכב ועדיין להשתמש בשלט? שמעתי שיש משו כזה של קוברה,יש מישהו שמכיר?(אזעקה שאפשר לשלוט עלי מהשלט המקורי של הרכב) האם החלונות עולים והסאנרוף נסגר עם הנעילה המרכזית המקורית שאיתה הסיאט מגיעה?
  8. ומה אם אני אומר שנהגתי על הרכב של דוד שלי 3 שנים זה יתפוס?
  9. שלום לכולם לאחרונה רכשתי רכב חדש מסוג סיאט איביזה SC וכמובן לאחר רכישת רכב חדש צריך גם ביטוח חובה+מקיף,וכאן נכנסת הבעייה עשיתי סקר שוק עברתי בין חברות של ביטוח ולבסוף מצאתי הצעה משתלמת אני=נהג צעיר בן 22,ביטוח חובה יצא לי 2800,וביטוח מקיף 2500 בסך הכל יצא לי 5300. את ההצעה הנל קיבלתי בביטוח ישר (555) עכשיו הקטע התנאי למחיר זה העדר תביעות של 3 שנים... אמרתי לנציג שירות שאין בעייה לא היות תביעות כלל וכלל לא היו (תאונות),הוא ענה לי אז לך לחברת הביטוח שלך ותביא מהם טופס שלא היו תביעות ב 3 שנים האחרונות. אמרתי לאבא שלי שמצאתי ביטוח במחיר סביר והוא אמר לי שיארגן את הטופס. לאחר פשפוש ברכב שיש לאבא שלי עכשיו ושנהגתי בו עד היום גיליתי שאין ביטוח כלל וכלל,ושעד היום נסעתי ללא ביטוח חובה אפילו!! הרכב הוא מסוך יונדאי גטס. יש לציין שאבא שלי הוא בן אדם שלא איכפת לו מכלום! הוא חיי איך אומרים "עלא בבאלה" וזה בכלל לא הפתיע אותי. הקטע עכשיו שאין את הטופס הזה כי האוטו היה מבוטח רק שנה אחת מתוך ה 4 שנים שהוא אצלינו. מה אני עושה עכשיו? איך אני מארגן את הטופס? ,יש לציין שאם לא אצליח להשיג את הטופס אצתרך לשלם עוד 1900 שקלים. ********* יש עוד בעייה האוטו רשום על שמי (היונדאי גטס) ואבא שלי כרגיל לא איכפת לו מכלום עושה לי דוחות והכל בא על שמי!!! איך אני מעיף את הרכב בעלות שלא יהיה רשום על שמי? אין לי דרך אגב למי להעביר אם אני רוצה כי לאף אחת מהמשפחה שלי לא ירצה לקחת אחריות על האוטו הזה. זה מכונת הרג על הכביש עוד בלי ביטוח חובה!!! לפעמים אני חושב לזרוק בלטה על הדוושה של הגז ולהעיף את הרכב מהצוק. תודה רבה לכולם. אני יודע שהסוגייה קשה אבל תנסו לעזור לי, אני יודע "משפחה לא בוחרים" אבל כל אחד והבעיות שלו.. שוב תודה
  10. ובמידה שיש פגמים ברכב כגון שריטות וכל מיני פאקים מה אני צריך לעשות?
  11. אני מאבד את השליטה מההגה. בעייתי לגמריי,אי אפשר לחבר את המערכת המקורית פשוט? ומזה מנחת?
  12. השאלה שלי היא כשהרכב מגיע חדש מהמחסן של הרכבים האם הוא מגיע לידיי 0 קילומטר על הסקאלה? האם הרכב צריך לעבור הרצה? מה בודקים ברכב שהוא חדש?(שריטות,מכות,כל מיני דפקטים?) איך מגיע הרכב לאולם תצוגה?(בנסיעה מהבונדד?,על גבי משאית גרר?) תודה.
  13. יש יציאה של מגבר בכלל במערכת הנל?
  14. המערכת הזו: http://www.new-yellow-cars.info/files/image/inside%20Seat%20Ibiza%20SC%201.4%20TSI%20FR.JPG והאם ניתן להחליף את הרמקולים המקוריים לרמקולים אחרים?
  15. יש גם את החברה HEKO TEAM www.heko.pl
  16. שלום לכולם בקרוב אני עומד לקבל את הרכב הראשון שלי בחברת הביטוח דורשים קודנית + עלוקה לרכב שעושה ניתוק הצתה. אני רוצה משהו יותר טוב שיגן על האוטו שלי,כמו אזעקה של קוברה,הבנתי רק שהמפתח של הסיאט יגיע כמו סכין קפיצי כזה כמו המפתח של המרצדס שעל גביו יש כפתורים של נעילה ופתיחה. עכשיו איך זה מסתדר אם אני שם אזעקה של קוברה או של רב בריח,מה קורה עם השלט של האיביזה? ועוד משהו מישהו יכול להסביר לי מהי אזעקת ביפר כמו של הרב בריח? היה פעם אחד למישהו גם אזעקה כזאת שהוא היה יכול להניע את האוטו עם השלט,איך עושים אתזה? תודה רבה!
  17. כן זה הדבר הראשון שעשיתי והם אמרו שאין להם את זה במלאי , אבל מצאתי בחור שמתעסק בזה והוא מבקש 400 שח על שתי החלונות , כידוע הדלתות של האיביזה אס סי ממשממש ארוכות. האם שווה ?400
  18. אחי זה פנסים לאיביזה הישנה.
  19. הפכתי את כל האינטרנט ולא מצאתי.
  20. שרשום שם בכתב מחובר והמילה הראשונה היא AUTO. תודה
  21. אחי אני מקבל את הרכב 13 אלף מיתחת למחירון....תעשה חישוב לבד.. עכשיו היית הולך על זה?
×
×
  • תוכן חדש...