Jump to content

crazymani

  • הודעות

    205
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי crazymani

  1. אבל זה לא השאסי של הרכב...כמה כבר אחוז זה יוריד מהמחירון? הפגיעה הא בעיקול שמעל הגלגל.. ומה ההבדל בין עמוד לקורת שאסי
  2. לצערי הכוונה שאני שאלתי את הבן אדם אם הוא מתחייב על שילדה אז הוא אמר לי שכן ואני לקחתי אתזה כמובן מאליו שהרכב יהיה נקי לחלוטין!!! מה שמפריע לי הכי הרבה זה העמוד שנפגע...והאם יש לו תרומה לירידת הערך של האוטו.. מישהו יודע/מבין אם לפגיעה בעמוד יש תרומה רצינית להורדת מחיר הרכב?
  3. חכה שיטען אחי זה יסתדר לך אל תדאג..
  4. שלום לכולם לאחר חיפושים סוף סוף מצאתי מאזדה 3 sport spirit באיזור שלי למכירה...הרכב שנת 2008 עשה 90 אלף קמ..שזה מעל הממוצע מחירון הרכב הוא 91 אלף ולאחר שקלול של קמ 84 אלף לאחר פגישה עם בעל הרכב סיכמנו שאני אקח את הרכב לבדיקה לאחר שבעל הרכב התחייב לי על מנוע גיר ושילדה!!! יש לציין שהרכב נראה טוב מבחוץ.. היום לקחתי את הרכב לבדיקה ולצערי זה לא היו הציפיות שלי מהבדיקה...הרכב עבר תאונות..אבל לא נגרם לו נזק בשילדה סיכום כללי: Uploaded with ImageShack.us מתלים:לתקן/לכוון זוויות מתלה,בולמי זעזועים בלאי יתר,צמיגים יבשים Uploaded with ImageShack.us בלמים: Uploaded with ImageShack.us מנוע:ראש מנוע רטיבות Uploaded with ImageShack.us תיבת ההילוכים: Uploaded with ImageShack.us מערכת מחוונים: Uploaded with ImageShack.us שילדה ומרכב: תיקוני מרכב משמעות שולית,סימני פגיעה מאחור,כנף אחורית שמאלית פגומה/תוקנה,כנף אחורית ימנית פגומה/תוקנה דלת אחורית שמאלית תוקנה מצב פנימי:שימשת צד הוחלפה,חלקי פלסטיק פגומים צבע מרכב:שריטות צבע מרכב+פגמים+מעיכות תיקוני מרכב =משמעות נמוכה:סימני פגיעה לפנים:הוחלפו חלקי מרכב,כנף שמאלית קדמית הוחלפה,כנף קדמית ימנית הוחלפה,תיקוני מרכב וצבע,סימני מילוי חומר,נזק בפנלים,נזק לפגושים=עמודים,צבע עמודם לא מקורי סימני מילוי חומר,עמוד אחורי שמאל פגום/תוקן. Uploaded with ImageShack.us סיכום: Uploaded with ImageShack.us מה אתם אומרים?? אמרו לי שקומפיוטסט מגזימים רצחחחח והם מחמירים עם כל דבר שנראה להם... האם כדאי ללכת על הקניה?? האוטו מטופל במוסך מורשה עד היום והרכב נוסע ממש יפה לא עושה רעש... הבפנים שמור ואין כל סימן לתאונות בכלל ואין שילדה... מה אומרים?
  5. הוא צודק??
  6. האוטו עצמו אני בטוח שלא עושה בעיות כי הוא חדש....השאלה מה הלאה והשאלה הגדולה היא למהההה הרבהה אנשים אומרים לי "אתה תיתקע איתו שתרצה למכור ואתה תפסיד הרבה כסף אני אומר לך תיקח גולף שנת 2003 ולא את זה אפילו תיקח פגו' 206 ולא את האוטו הזה,זה עוף נדיר שבקושי רואים על הכביש,מי קונה אוטו כזה זה אוטו של עניים וכולם יצחקו עלייך שאתה מביא סיאט וישר תקנה אותו אז אם יורד להונדה 10 אחוז מהמחירון אחרי שנתיים אז לך יירד 30 אחוז מהמחירון" זה היה ציטוט של דודים שלי שקטלו אותי מכה אחת כבר אחרי שנתתי מקדמה על הרכב ובחרתי צבע בא לי לבכות אבא שלי אומר לי "תקנה מאזדה 3 אחלה אוטו שבעולם לא מתקלקל,הנה תראה את דוד יצחק יש לו את הרכב 4 שנים ולא רואה מוסך חוץ מטיפולים שיגרתייים החלקים שלו זולים"... דוד חזי אומר: "אני אומר לך תזכור מה אמרתי לך על הסיאט אתה תצא עם התחתונים ותזכור שהיה מישהו שאמר לך והזהיר אותך לא לקנות את הסיאט!!" אז איך אני יכול לקנות את הרכב אם כל הדודים וגם אבא משגע אותי על זה איךךך ראבק?@?#@?!!@
  7. לכל בעלי הסיאט אני רוצה לדעת אם יש לאוטו בעיות וכמה עלות הטיפולים
  8. אז למה אני לא רואה את הרכב הזה בכלל??? אני לא ודע מה לעשות נתתי כבר מקדמה 2000 שקל ובחרתי צבע....אני רואה מלא אנשים מוכרים את הרכב ביד 2 מיד ראשונה במחירים ממש ממש זולים....אז מה עושים חברס??? עדיף ללכת על מאזדה 3?? את המאזדה 3 אני רואה בכל פינה בכל רחוב ובכל בית ובכל רמזור!!!! אוףףףףףףףףףףףףף הסיאט יפה אבל ממש ממש לא נסחרת בשוק...ועוד הסוכן רכב אומר שהיא מיוצרת בגרמניה....לא יודע אם להאמין או לבכות
  9. האם שווה לרכוש היום מותג ששמו אינו מזהיר במיוחד? האם הרכבים שלהם אמינים? אני מעוניין לרכוש סיאט איביזה האם כדאי בכלל להתקרב? אני זקוק לייעוץ דחוף אנשים תעזרו לי. אבא שלי וכל הדודים אומרים לי שלא כדאי להתקרב בכלל לאוטו סיאט! ושזה "עוף נדיר" כי בקושי רואים אותן... ונציג המכירות אומר לי שהמותג בתנופה והוא מכר למשל היום 7 כאלו כי [משום ש] יש את המבצע של כל התוספות ב 90 אלף שח! למי שהיה סיאט ולמי שמבין ברכבים ולמי שיש כרגע את הסיאט שאני מדבר עלי seat ibiza SC !! תודה רבה אנשים!
  10. מצאתי גולף שמורה מכאנית וחיצונית גם,אני מחפש אנשים שיש להם דעה בעניין של רכב גרמני שיוכלו לתת לי חוות דעת,האם יש אמינות ברכב האם הוא רואה הרבה מוסך איך הנסיעה שלו ...וכו.. יש לציין שזה הדגם המפואר בעל מנוע 2 ליטר תודה לכל העוזרים
×
×
  • תוכן חדש...