Jump to content

crazymani

  • הודעות

    205
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי crazymani

  1. נקנה מאתר פומפה לפני כחודש עם קבלות,לא הותקן,מוכר כי אני רוצה לקנות סט חזק יותר 750 שח לא שקל פחות! מי שמעוניין שיפנה בהפ.
  2. עבודה יפה! ונקיה!
  3. תודה רבה נא ליצור קשר בהפ.
  4. אם אזמין 2 ערכות כאלו זה יספיק? http://www.knukonceptz.com/productDetail.cfm?prodID=KCA-K8
  5. אם אפשר המלצה על חיווט מסויים אני אשמח,אני צריך לדעת מה לקנות בכדי לסיים את ההתקנה מבחינת החיווט. ( כמה מטר מכל דבר , איזו פירמה , כמה מפצלי מתח ,כמה בתי פיוז , כמה כבלי rca , כמה אורך חוט לרמקולים) מישהו כתב פה שההיבריד לא משו בדלתות של האיביזה, רציתי לדעת אם עדיף לי לעבוד רק אם הדוטק , להעביר לקדימה ולהשאיר את המקורי אחורה. תודה חברס
  6. כל הרמקולים באוטו הם של חברת מורל...תשאלו אותי למה ו...וואלה לא יודע באמת למה. אני קונה רק כחול לבן
  7. שלום לכולם בקרוב אסיים את הקנייה הארוכה שלי ואתחיל בהתקנת המערכת אני צריך מידע מאנשים שבאמת מבינים בהתקנות,שיתנו לי מידע בחיווט,מה צריך ,כמה מטרים,כמה גייג,איזה חברה לקנות(sound quest,audison,rockford וכו...) אני זקוק לקבל? או שהאלטרנטור יחזיק מעמד? בקיצור לעיניינינו... הרכב :הוא מסוג סיאט איביזה SC,רכב די קטן..(אך בעייתי!) הרכיבים : דאבל דין: jvc 746 BT קומפ קדימה: morel hybrid 6 קומפ אחורה: morel dotech 6 מגברים: TRU S500 + S44 סאב: morel ultimo SC 12 זהו זה הכל..נשאר רק החיווט,אני צריד לדעת מה לקנות כמה גייג וזהו!! תודה לכל מי שיכל לעזור ,מצטער שאני חופר..
  8. מישהו יודע מה המידות של היצרן?
  9. מישהו מכיר מקום שבונים בו תיבות לסאב?
  10. האם יש תיבה מקורית לסאב זה? האם אפשר לקנות תיבה פשוטה וסטנדרתית? מה ההבדל בין אם הסאב יהיה בתיבה סגורה או פתוחה??? תודה לכם
  11. מישהו מכיר את החברה הזו? http://cgi.ebay.com/DLS-Ultimate-Iridium-12i-Car-Subwoofer-12-DVC-4-ohm-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem1e669eaf42QQitemZ130570694466QQptZCarQ5fSubwoofersQ5fEnclosures מה עדיף morel ultimo sc או את הסאב הנל..
  12. היית ממליץ לי אולי על קומפוננט לקדימה אחר או שההיבריד יספיק,מאחור אני מרכיב את הדוטק האם כדאי להרכיב אותו עם טוויטרים או בלי? איך השילוב של כל הרכיבים? בחרתי הכל מורל...אני מפחד שלא תהיה התאמה בין הרכיבים
  13. שלום לאחרונה רכשתי שתי מגברים לרכב של TRU technology *מונו (s500)שהולך להגביר סאב של מורל (ultimo sc) *4 ערוצים (s44)שהולך להגביר קומפוננט אחורה (morel dotech ovation) וקומפוננט לקדימה (morel hybrid ovation) מה אתם אומרים על הבחירה של הרכיבים? יתאים? המגברים יצליחו להגביר?
  14. באייביי http://www.ebay.com/itm/Car-LED-4-Parking-Sensors-Reverse-System-Backup-Radar-/130543343079?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e64fd55e7
  15. ראו גם כאן,דוגמא למריחת ווקס http://www.youtube.com/autoglymuk
  16. שלום לכולם אני בעל סיאט איביזה SC חדשה... נכנסתי לאתר של סיאט העולמי וראיתי את המוצרים שהם ממליצים... http://seatepac.gedas.co.uk/productsList.aspx?type=a&id=1&main=Car%20Care%20and%20Protection&sub=Autoglym מישהו מכיר? יודע?
  17. איך עושים ווקס לרכב??? צריך מכונה או שזה פשוט ידני? מה ההבדל בין פוליש לווקס??
  18. DDX8026 רצוי..
  19. או סאב הרץ HX300D.. מישהו יודע איפה קונים את אחד מהסאבים הנל בארץ?
  20. אם מישהו מכיר ויכול להמליץ לי על מגבר טוב שעומד ברמה של ה S45 אני אשמח,כמובן בתקציב הנל..
  21. אבל לא ענית לי על השאלה...הטרו S45 יקר..מידיי...אני יכול להשיג את ה S44 במחיר מעולה האם הS44 יצליח להגביר לי את הסטים הנל?
  22. מה ההבדל בין סליל בודד לסליל לא בודד? האם יש הבדל המחיר? מה יותר טוב? על הדרך רציתי לשאול שאלה בקשר למגבר נוסף המגבר הוא TRU s44 רציתי לדעת אם הוא יצליח לנצל את הסטים כמו שצריך: Hat clarus + Hat imagine או Morel dotech 6 + morel hybrid אני עדיין מתלבט בין שתי הסטים הנל ויש לציין שזו המערכת הראשונה שלי וכל שינוי יעשה רק טוב... הכל שאלה של תקציב בין 3200 שקלים ל2000 שקלים. מה אתה אומר אודיו קינג אם אני ילך על ה HAT מה זה יתן לי? יש לי אוטו קטן מאוד Ibiza sc אני לא יודע אם המגבר יצליח להחזיק את ה HAT ,אני מחפש איכות המורל לא מספיק איכותי? אני חושב בקטע שאם יקרה משהו לרמקול יש לי למי לפנות כי המורל מיוצר בארץ...וחוץ מזה זה מוצר כחול לבן תודה אחי ***אם הוא אחיך דבר איתו בבית. קרא את כללי הפורום***
×
×
  • תוכן חדש...