כנראה שיש לי שכנים שיש להם נגריה בבית והחליטו להשתולל עם דבק במרפסת ובאותו היום בדיוק החלטתי לא לכסות את הרכב
יש כמה סימנים של דבק על הפנס ועל מכסה המנוע.
ניסיתי להוריד עם הציפורן וזה לא מתקלף,זה לא נראה לעין בצורה בולטת אבל מפריע ואני לא יכול לראות את זה.
מישהו מכיר חומר שמוריד דבק 3 שניות ולא פוגם בצבע,בפלסטיק שלך הפנס?
קודם כל רמקולים מאחורה זה או בדלתות או במגש האחורי,אני הייתי מציע לך להוסיף בדלתות האחוריות.
סט קומפוננט טוב אפשר להשיג היום ב 700-800 ש"ח.
בקשר לרמקולים הקדמיים שלך,במידה ותרצה להרכיב רמקולים בדלתות האחוריות הייתי מציע לך להחליף את הסט הקדמי קודם כי בטח זה רמקולים שבאו עם הרכב מקורי.
מדוע? מכיוון שהסט האחורי יכול להיות יותר דומיננטי.
כבעל איביזה החדשה,האחות החורגת של הפולו,אני יכול להגיד לך שהמצב הוא אותו הדבר בידיוק!
אני עברתי מיונדאי גטס לאיביזה החדשה,לוקח זמן להתרגל ורק בהתחלה התחושה מוזרה.
קרה לי כבר כמה פעמים כאשר אני צריך להאיץ,שהרמתי את המצמד לפני שידית ההילוכים נכנסה למקומה ונשמע רעש כזה מוזר.
זה קרה לי מזמן שעוד התחלתי ללמוד בשיעורי נהיגה ועכשיו זה הופיע שוב,ממה נובע הרעש הזה?,זה יכול להרוס את הגיר?
האיביזה שלי משועבדת לבנק כי לקחתי הלוואה,עכשיו אני רוצה להחליף למשהו יותר גדול וחשבתי לקנות לאון.
זאת הסיטואציה אז,הרכב שלי משועבד ואני רוצה לעשות טרייד אין בחברה,מגרש וכו.
למה לבטל,אני אתן לכם כמה סיבות.
1.למי שיש מערכת סאונד רצינית ברכב ורוצה לשמוע כשהאוטו כבוי,בשביל שלא יגמר המצבר.
2.למי שיש קסנון ברכב בכדי לשמור על אורך חיי הנורה.