הדאבל דין לא היה בשימו רב כלל וכלל ועבדתי איתו רק עם usb ולא הוכנס אפילו פעם אחת דיסק לתוכו , הכל ארוז באריזה המקורית עם קבלות ויש אחריות לעוד שנה וחצי.
הסאב נמצא בתיבה המקורית שלו ובמצב שמור חדש , המערכת שהיתה לי ברכב היתה sq והגיין של הסאב היה נמוך.
דורש 2500 על הדאבל דין , 1800 על הסאב בתיבה המקורית!
אני מאשקלון.