Jump to content

crazymani

  • הודעות

    205
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי crazymani

  1. אקטואלי מאוד
  2. אקטואלי
  3. מגברים sq נדירים! שבקושי היו בשימוש. נמצאים באריזתם המקורית עטופים בניילון 1600 ש"ח על כל מגבר. מוכן להחליף על סינגל דין של אלפיין.
  4. 137cda bt או משו בסגנון,שיהיה תקין ובמצב טוב. 0542317799 יובל.
  5. שנת 2010 78 אלף ק"מ. יד שניה פרטית. טיפולים מוסך מורשה. צמיגים חדשים לפני 4 חודשים. דגם מפואר כולל גג נפתח. מתחייב על הכל כולל הכל.! 0542317799 יובל. תמונות ישלחו על פי דרישה.
  6. 12345
  7. נקנה והיה בשימוש כשמונה חודשים ופורק עם מכירת הרכב. מחיר מבוקש 1600.
  8. שבת שלום לכולם.
  9. המגברים חדשים בקופסא היו בשימוש זמן קצר מאוד. דאבל דין jvc 746 מצב נדיר, היה בשימוש כשנה בלבד. אני מאשקלון. טל: 0542317799 יובל.
  10. פורק לפני שנה והיה בהמתנה להרכבה,אך לצערי לא הורכב מכיוון שבסוף לא רכשתי רכב חדש. היה בשימוש שנה,לעולם לא הוכנס לתוכו דיסק כי עבדתי רק עם הUSB. מחיר ופרטים בפרטי. תודה
  11. נכון עשיתי שיוף לגיר וזה נעלם...דרך אגב כמה הרכב שלך נסע?
  12. בין ראשון לשני במהירות של 20 עד 30. עכשיו פיקס! מעניין אותי מה הוא עשה שם כי הוא הסביר לי שהוא משייף את הדיסקיות משהו כזה.
  13. וואלה הטיפול בוצע כאשר הגיר חובר למכשיר והרכב היה באוויר על הליפט, היה קצת קשה לראות את זה כי זה היה דומה לפעולה של לתת פול גז בניוטרל ואז להעביר ל D , כמו כן הוחלף שמן גיר מקורי. הטיפול נעשה במוסך אלקס אשדוד. ממליץ בחום. מוסך מורשה הונדה וולוו.
  14. שלום לכולם לפני כחודש קניתי הונדה סיוויק 2007 בבדיקה שביצעתי בקומפיוטסט התגלה שצריך להחליף תושבת מנוע. הכנסתי את הרכב למוסך המורשה .יש לציין שהרכב מטופל שם מאז ועד היום, והמוסכניק טען שהתושבת צקינה לאחר סיבוב על הרכב היועץ טען שצריך לעשות פעולה שנקראת שפשוף גיר והבעיה היא בגיר ולא בתושבת. יש לציין שהבעיה היתה רעידות בין מהירות 20 ל 30 קמש. מישהו יודע מזה שפשוף גיר?
  15. Up upup
  16. כל הרכיבים במצב חדש , יש אחריות של עוד שנה לדאבל דין! לפרטים נא ליצור קשר בטלפון 0505064652 יובל מאיזור אשקלון.
  17. שמור לי על משמר הגבול על כל החברה הטובים ועל מצליח ונעים ביום של שקט או של אש בשביל עפר כשהמוקש אורב להם בכל עיקול אז שמור לי על משמר הגבול...
  18. הדאבל דין לא היה בשימו רב כלל וכלל ועבדתי איתו רק עם usb ולא הוכנס אפילו פעם אחת דיסק לתוכו , הכל ארוז באריזה המקורית עם קבלות ויש אחריות לעוד שנה וחצי. הסאב נמצא בתיבה המקורית שלו ובמצב שמור חדש , המערכת שהיתה לי ברכב היתה sq והגיין של הסאב היה נמוך. דורש 2500 על הדאבל דין , 1800 על הסאב בתיבה המקורית! אני מאשקלון.
  19. כבעל הונדה סיוויק 2007 אני ממליץ בחום .הרכב מפנק ברמות .נותן הרגשה של משהו אחר ולא סטנדרטי. המנוע של הסיוויק מאוד מאוד אמין, אתה מוזמן לבצע חיפוש בפורום ולא תמצא שום שרשור בקשר לליקויים חריגים. חוץ מזה המנוע הוא בנפח של 1800 ובנסיעה בין עירונית שיוט על מהירות של 100 הוא על 1.9 טור .ובכללי צריכת הדלק מזערית לרכב שכזה. ואם מישהו חולק על דעתי שיעלה את זה כאן.
  20. מה אפשר להגיד על הרכב? האם הוא אמין מבחינה מכנית?
  21. תודה לכולם על הניחומים,הרכב נמכר היום ב77K כולל הרמקולים ובלי המגברים ושאר חלקי המערכת.
×
×
  • תוכן חדש...