Jump to content

davemustaine87

  • הודעות

    4,988
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    3

davemustaine87 שיחק אותה בתאריך פברואר 18 2023

התכנים של davemustaine87 היו האהובים ביותר!

צפיות אחרונות בפרופיל

8,350 צפו בפרופיל

הנקודות של davemustaine87

פורומניאק

פורומניאק (10/14)

1.1 אלף

מוניטין

  1. סטיגמות סטיגמות. הייתה לי בליסינג קורולה 1.6 עם גיר רציף שנסעתי עליה סביב ה-80 אלף קילומטר והיום יש לי קיה פורטה עם מנוע 1.6 עם גיר 6 הילוכים שנסעתי עליה 50 אלף קילומטר. מחשב צריכת דלק בצורה ידנית באופן כמעט קבוע. ההבדל בצריכת הדלק הוא 7 אחוז לרעת ה-קיה האחת ממש מלכת החסכוניות והשניה בהמה זוללת דלק...
  2. היי תודה, אבל לפחות בשנים הקרובות אני מקובע חזק לדרום אז זה מה יש. בלי קשר המשרה הבודדת בשנה וחצי זה משהו שנשלח לפני שבועיים ומאז זימנו אותי לראיון, אז אני מקווה לטוב
  3. לא יודע מי חושב שיש עבודה בדרום. אולי בתחומים מסויימים ומשרות ENTRY. אבל במשרות יותר מתקדמות ההיצע פשוט לא קיים. עד כמה לא קיים? זה מסתכם בשליחת קו"ח פעם אחת בשנה וחצי האחרונות. ולא, אני לא מדבר על חזרה לראיון טלפוני או זימון לראיון פרונטלי. אלא שליחת קורות חיים למשרות שאני מעוניין בהם. משרה אחת(!) בשנה וחצי.
  4. בוא תעשה ניסוי מחשבתי: קח נגיד 3 שנים קדימה. טיפול כול 22 אלף קילומטר- היית עושה עושה 3 טיפולים. בנסועה הנוכחית זה 66 אלף קילומטר - זה אומר בהינתן טיפול כול 15-16 אלף - 4 טיפולים. כול מה שאתה חוסך זה 500-600 שקל ב-3 שנים , שזה 200 שקל בשנה. על זה שווה לך לתהות אם אתה מעמיד בסכנה את המנוע שלך? שאם אני זוכר נכון כבר החלפת פעם מנוע ברכב
  5. זה לא שהם עשו קפיצה, פשוט הסינים מוכרים במחירי זנות. אין להם שום בעיה עם קופונים שבאים והולכים אחת לחודשיים בערך, לחתוך את המחיר ב-40-50 אחוז גם אפילו אחרי חצי שנה. ככה יוצא שהם מוכרים ב-170-200 שקל אוזניות שהם די ברמה של אוזניות ב-450-500 שקל.
  6. חייב לציין שזוהי התנהלות מאוד מוזרה מצד החברה. אין הנחיה אמיתית כזאת מצד שום רשות. ברגע שהוכחת יציבות לתנאים וזמן מסויים. אז הוכחת ואתה יכול להשתמש בזה. לחתוך בחצי סתם דופק את החברה מבחינה שיווקית כי מן הסתם יעדיפו את המתחרות שיש להם תוקף כפול. גם לא. אני בספק אם איזה מחקר טען דבר כזה. זה לא הגיוני להגיד דבר כזה על כול תרופה בתנאים שציינת כאשר הם מחומרים אחרים, עם דרכי פעולה אחרות, ועוד לדפוק מספר מומצע של 50 שנה. למה לא 51? או 52 שנה? תאמין לי אם באמת יש מוצר שמצליח להיות יעיל אחרי 50 שנה, אז הוא גם ימשיך להיות יעיל אחרי 55-60 שנה.
  7. יש ביד 2 שלוש מודעות עם נתונים די דומים ב-סביב ה-90 אלף
  8. חבר קנה רכב זול ורצה לבטח אותו חובה+צד ג ב-3 שנים האחרונות לא היה לו רכב כלל, ולכן לא היה ביטוח. בן 40 עם וותק של 20 שנה נתחיל מזה שכמעט כול חברה שהוא פנה אליה בכלל לא רצתה לבטח אותו. רק חברה אחת הסכימה ממה שהוא ניסה( 5-6 חברות) המחיר - 6 אלף שקל(!) על פאקינג חובה+ צד ג. וואו.
  9. לא בטוח שאנחנו מדברים על אותו מכשיר, לי יש את זה: הוא עובד רק דרך שקע הטעינה לא יוצא כזה הרבה, אבל מהמעט שכן, אני כבר מעדיף לנפח בתחנת הדלק. אולי שריטה שלי אבל באמת מרגיש לא נעים לעשות את זה ליד הבית.
  10. לא יודע איפה קראת את זה, אבל זה בפירוש לא נכון. אני יכול להראות לך תרופות שמאבדות דרמטית את היעילות גם 3 חודשים אחרי פתיחה.
  11. ג'ברה אף פעם לא היו כוס התה שלי בנוגע לאוזניות, אבל חבל. עוד יצרן שלא סיני מפנה את מקומו. בסוף זה יהיה כמו בפלאפונים- 2 חברות מערביות עם אשכרה מבחר, והשאר סיניות.
  12. תלוי בהמון גורמים. אם תפרט אולי יהיה אפשר לענות יותר ספציפי. ככלל מומלץ לא להתשמש בתרופות פגות תוקף, החומר הפעיל מתפרק, ותוצרי הפירוק של תרופות מסויימות יכולים להיות רעילים.
  13. לי יש את המכשיר הזה : Xiaomi 70mai Car Air Compressor ובגדול אני לא ממליץ מ-2 סיבות : 1. הוא לא נטען. עובד רק משקע המצת מה שמחייב להעביר אותו מתוך הרכב במידה ואתה רוצה לנפח צמיגים מ-2 הצדדים של הרכב. 2. הוא פשוט רועש. ולא מרגיש בנוח לנפח בחניה מתחת לבית, צריך תמיד להתרחק לאיזור קצת יותר מבודד. לצערי אין לי מה להמליץ במקום, אבל שים לב לפרמטרים הללו לפני שאתה קונה. ואגב, אם כבר בנושא, האם המכשירים שהומלצו פה, עומדים בקריטריון של השקט? ולכמה ניפוחים הסוללה שלהם מספיקה?
  14. יש תמיד מבצעים באליאקספרס על אוזניות שלא רעות בכלל. לפעמים המחירים יכולים להיות שליש מהמחיר בארץ תנסה למצוא את האוזניות האלה : ANKER Q45,Q35,Q30, SPACE ONE 1MORE SONOFLOW, SONOFLOW SE
×
×
  • תוכן חדש...