Jump to content

מוסך גבע

ספונסר פורום
  • הודעות

    168
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי מוסך גבע

  1. אם יש לך ג'אנט מגנזיום אתה תרגיש כל אבן בכביש
  2. אם יש לך מצערת חשמלית(תלוי בדגם מנוע) הלימוד נעשה בעזרת הסורק המקורי.
  3. ההודעה יכולה להופיע עקב כשל במערכת ההזקה. לפעמים זה רק ענין של זיהום אויר ואפשר להמשיך לנסוע ולפעמים זה משפיע על התנהגות המנוע (זיוף,גמגום וכד'). בכדי לדעת בודאות יש צורך להתחבר לסורק תקלות. במוסך גבע מתבצעת בדיקה ואיבחון תקלה בעזרת סורק מקורי ללא עלות וללא התחייבות לתיקון
  4. בעית טעינה.מופיע גם כתקלה במחשב.אם כן- אלטרנטור לא תקין
  5. למרות זאת זה נראה כמו שאחת מהתושבות לא תקינה. התושבות הסיניות ממש לא גמישות ומרעידות את כל הרכב. עדיף תושבת מקורית קרועה מאשר סינית חדשה
  6. תנסה לחדד את הבעיה. האם כשמנוע קר לפני שאתה מניע רק בפתיחת סוויץ' השעון מראה 100 או רק אחרי ההנעה ועבודת מנוע של כמה דקות זה מגיע ל100 ולא יורד? אם זה באמת מתחמם אז יכולות להיות סיבות רבות לרוב זה בעיה בתרמוסטט
  7. הבדיקה הכי מדויקת ההיא בעזרת מחשב איבחון מקורי מחובר תוך כדי נסיעת מבחן.במצב כזה ניתן לראות באם הנתונים מתקבלים מהחיישנים באופן תקין.אם הנתון של מד האוץ וסל"ד מנוע מתקבל במחשבים אז הבעיה בלוח ותצטרך לשלוח אותו לתיקון. את הבדיקה במחשב תוכל לבצע אצלינו במוסך גבע ללא עלות וללא התחייבות לתיקון.נשמח לעזור-מוסך גבע
  8. האם ומתי בוצע ניקוי רדיאטור ?
  9. חיישן זוית גלגל הגה נמצא בתוך מכלול הידיות ( COM 2000)שנמצא מתחת לכרית אויר של הנהג. לצורך התפקוד הנכון של מערכת הESP הנתון הזה דרוש כדי שהמחשב יידע מתי להכניס את המערכת לפעולה.למעשה בנסיעה רגילה לא תרגיש דבר אבל במקרה קיצוני לא תוכל לסמוך על המערכת שתעבוד כראוי.
  10. חדש עולה 1000 ש"ח בערך.
  11. הציריה מהווה חלק בטיחותי ברכב וכשל בציריה במהלך נסיעה יכול לגרום לאיבוד שליטה ולרכב להיתקע מבלי יכולת לזוז. רעידות בהאצה בהחלט יכולות לנבוע מתקלה בציריה.לפעמים כשמבצעים עבודה על המתלה כמו החלפת בולמים קורה שהמפרק הפנימי של הציריה לא מורכב כראוי וזה גורם לרעידות שציינת.אני ממליץ לך לתקן את הבעיה ולא להתעלם
  12. האם יש ריח דלק? תבדוק אם אין נזילת דלק מהמשאבה שנמצאת במיכל דלק מתחת למושב האחורי
  13. תקלה במעגל חימום של חישן חמצן עליון.ניתן לבדוק את זה בקלות בעזרת רב מודד. במידה והחימום בחישן מנותק תצטרך להחליף חישן
  14. התופעה הזו מתאימנ לממסר הכפול.חדש עולה 100-150 ש"ח בערך
  15. לא הייתי מתרגש יותר מדי מהבדיקה.בדרך כלל בבדיקה במוסך עולה תמונה שונה יותר מדויקת ופחות מפחידה .בטוח שיש דברים שאפשר לחיות איתם ולא חייבים לחדש את כל האוטו.
  16. יכול להיות שבדיקת מתחים רגילה לא תעזור לך. תקלה של עודף/חוסר מתח תירשם בזיכרון של המחשבים -מנוע,ABS,כריות אויר
  17. לא ראיתי את הסרטון אבל לפי התאור זה תקלת מצבר. נסה להניע עם כבלים
  18. לפני שאתה מספיד את הרכב צריך לבדוק באמת מה הבעיה וגם אם יש בעיה בראש מנוע זה לא מצדיק השבתה של הרכב. אין צורך להחליף ראש,ניתן לתקן ראש מנוע ולא בעלות שתצדיק השבתה של הרכב.
  19. מה שחשוב זה שמישהו שבאמת מבין יבדוק את הרכב.לא בטוח שמהבדיקה של קומפיוטסט אתה תדע מה באמת מצב הרכב וכמה יעלה לתקן.כדאי גם להתחבר עם מכשיר איבחון ולבדוק תקלות במנוע ובגיר.במוסך גבע תקבל חוות דעת לרכישת הרכב כולל הצעת מחיר מדויקת בחינם .
  20. אכן יכולה להיות בעיה באחד התפוחים(של ההגה,של המשולש,של מוט המיצב) שגורמת לרעש מהסוג הזה.כמובן שמבלי לבדוק פיזית יהיה קשה לדעת במדויק. מוסך גבע פתוח וזמין גם ביום שישי
  21. תבדוק קודם אם אין חוטים קרועים בצמה ליד הציר של הדלת
  22. אם חישן הגובה לא תקין דבר ראשון תופיע הודעה על תקלה במערכת המתלים.אני מבין שאין הודעה כזו ולכן אני לא מוצא קשר להתרוקנות המצבר ולכוון הגובה. דבר נוסף ברכב שלך ישנן הגנות על צריכת הזרם מהמצבר בכדי שלא יתרוקן והמחשב נכנס למצב חיסכון (ECONOMYMODE) בקיצור אני לא מוצא קשר בין כוון הגובה לפריקת הצבר
  23. תגיד להם שאתה תתקן לבד. שים צמיגים ובולמים סינים תעשה כיוון גלגלים תצא יותר זול.ככה הם עושים כשהם מוכרים לך אוטו שלהם
  24. כשהרכב שלך מתחמם המזגן מפסיק לעבוד כמנגנון הגנה על המנוע.התקלות הנפוצות כמו שצויינו כאן הם התרמוסטט והחיישן חום.טפל בזה לפני שייגרם נזק מיותר
  25. מוסך גבע

    פיג'ו 3008

    מנועי 1.6 טורבו נמצאים ברוב דגמי פיג'ו וסיטרואן ולצערי יצא להם שם רע בכל הנוגע לאמינות. התקלות הנפוצות: 1. רעש משרשרת התזמון שנובע מחוסר מתיחה גם בק"מ נמוך 2. תקלות בניהול גלי הזיזים המשתנים גם ביניקה וגם בפליטה 3.סלילי הצתה תקולים גורמים לגמגומים בנסיעה 4. תקלות בטורבו וניהול זרימת האויר 5. תופעה נוספת שקשורה לניהול מנוע וזיופים נובעת מהצטברות של פיח על קני השסתומים התוכנה לניהול מנוע רגישה מאוד ולא סלחנית לשום תקלה וישר נדלקת נורת אזהרה ונכנסים למצב "חירום" גרירה למוסך ואי נעימות לכל התקלות יש פתרונות אך התחושה הכללית היא של חוסר אמינות ויש היום כבר רכבים מחוץ לאחריות שגורמים הוצאות כבדות ללקוח גם רכבים שמטופלים במוסכים מורשי יבואן ולפי הוראות היבואן לא מתחמקים מהתופעות והתקלות .ברור שיש כאלו שהתמזל מזלם ולא "סבלו" מהתקלות שציינתי אך באופן כללי יש יותר מדי כניסות למוסך בגלל הנ"ל אלו הדברים בהם נתקלנו במוסך גבע ואני יותר מאשמח אם למישהו יש ניסיון אחר יותר טוב תיבת ההילוכים בניגוד ל- AL4 הרבה יותר אמינה ואין כמעט תקלות
×
×
  • תוכן חדש...