Jump to content

אורח לרגע

  • הודעות

    860
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

אורח לרגע שיחק אותה בתאריך פברואר 21 2021

התכנים של אורח לרגע היו האהובים ביותר!

צפיות אחרונות בפרופיל

4,324 צפו בפרופיל

הנקודות של אורח לרגע

משקיען

משקיען (5/14)

722

מוניטין

1

תכנים שנפתרו

  1. נשאלתי בפרטי איך העניין עובד לי אז אענה בפומבי למען מתעניינים אחרים. הטלפון עדיין משמש כ hot spot. מחובר לחשמל כדרך קבע. כשאין שימוש בנקודה החמה זמן של כמה שעות אז צריך להדליק את זה מהנייד. הטלפון לא התחמם, לא התנפח והבית לא נשרף (בינתיים). לא היו שום בעיות בצפייה בטלוויזיה ולעתים שימוש גם בלפ טופ שמתחבר לאותה הנקודה. אני מבסוט מהעניין וחי עם זה בשלום. לא חוויתי בשום שלב (כבר כמעט שנה) שום בעיות התנתקות (כמו שהיו לי בהוט/בזק) ולא הייתי צריך להתחנן לאף נציג שירות שיסדר לי את האינטרנט. מרגיש שניצחתי (ניצחון קטנטן) את המערכת.
  2. טוב, נו.... במציאות זה הרבה יותר מרשים. להלן האתר של דובצע (רק חלקו האמת:) ) : טוב, נו.... במציאות זה הרבה יותר מרשים. להלן האתר של דובצע (רק חלקו האמת:) ) : טוב, נו.... במציאות זה הרבה יותר מרשים. להלן האתר של דובצע (רק חלקו האמת:) ) : טוב, נו.... במציאות זה הרבה יותר מרשים. להלן האתר של דובצע (רק חלקו האמת:) ) :
  3. א. חייב לכתוב שבשום פורום בעולם לא היית מגיע ל30 עמודים )והיד עוד נטויה). הנושא מרתק גברים חובבי רכב, מסתבר. ב. היום עברתי ליד האתר שלך באשר וינר, באתי מלמטה והסתכלתי למעלה, ראיתי לפחות 20 מנופים באתר, תקן אותי אם אני טועה. נראה מרשים. רציתי לצלם אבל מיהרתי. אשתדל לצלם לטובת כולם בשבוע הקרוב. לא רואים דבר כזה כל יום.
  4. מה זאת אומרת? יש תקלה שבעקבותיה הגיעו למסקנה הזאת או שאמרו לך שיש להחליף רדיאטור ללא תקלה שגרמה לאבחון הזה?
  5. עצה גרועה ביותר. מה שאתה מציע בעצם זה לעבור על החוק ולשקר לחברת האשראי שהעסקה לא התבצעה. הבחור הלך לפנצ'רייה, קנה צמיגים, וקיבל חשבונית עבור העסקה. אין לו שום קייס בחברת האשראי. ופות"ש יקר, יש לך איזושהיא הוכחה (לא משנה באיזו צורה) שביקשת מוצר שונה ממה שקיבלת? אם יש לך, תמשיך לנסות להוציא את הצדק אל האור. אם אין לך, לדעתי אין לך שום סיכוי לקבל זיכוי כלשהו ממישהו. בוא, אנחנו בישראל. **אלא אם כן הוא שם לך בטעות צמיגים שונים, הוא מודע לזה, הוא יודה בזה והוא צדיק.
  6. אני חושב שאתה אפילו לא יודע כמה אתה לא לבד. השליחים, לא שב"חים ואריתראים, כבר ממש שונאים את וולט. וולט מורידים מחירים לשליחים כל הזמן וכבר נהיה לא ממש שווה לעבוד שם. אז מה שנותר זה רק שליחים שעובדים בלי ביטוח, בלי טסט, בלי שכל, ובלי הבנה שבסוף צריך להגיש דוחות ולשלם מיסים. איך אני יודע? אני בין היתר שליח בוולט ונמצא בקבוצות שלהם, כבר המון זמן. בעלי העסקים, רובם, מתעבים את השיטה. הרי וולט לוקחים להם 30 אחוז על כל משלוח, מה שגורם לעסקים להעלות מחירים או להקטין מנות. והרוב מתבאסים על זה. מייחלים למותה של החברה יום יום. אז למה הם משתפים פעולה? כי היום, בערים הגדולות לפחות, אם אתה לא בוולט אתה לא קיים בתחום המשלוחים. איך אני יודע? עובד בין היתר גם בעסקי המזון המהיר, וכמו כן גם הרבה מחבריי ומכריי. הבאסה היא שאנשים עם חוט שדרה שיפסיקו להשתמש בשירות נוח של משהו רק בגלל עקרונות, (כמוך, מסתבר), זה זן נכחד. **גלשתי קצת לאוף של השרשור הזה אבל נו....
  7. איזה מהיר זה היה. כל הכבוד. במקרה הציעו לך דווקא בירושלים או שאתה ביקשת? נסחפת. 10 דקות זה עם הפסקת קפה. תמדוד מחר. אני אומר 7 דקות מקסימום.
  8. כן. בספרות המקצועית של רכב יש כמות X למלא בהחלפת שמן וכמות y למלא במנוע יבש/ריק/חדש. ** ככה לפחות באופנועים, מניח שאותו הדבר גם במכוניות.
  9. אין מה לחגוג השנה. עצמאות? איזו עצמאות? טבחו בנו, זיינו אותנו (תרתי משמע), אנחנו לא הצלחנו להחזיר להם, יש לנו פאקינג 130 (!) בני אדם שבויים אצל הנבלות האלה, חיים או מתים. מדינת ישראל תמיד התגאתה ביכולתה להגן על עצמה ולחיות ולשגשג למורת רוחם של כל השונאים. השנה, לראשונה מאז הקמת המדינה הוכיחו לנו שאנחנו לא יכולים להגן על עצמנו ולחיות בשקט (יחסי ככל שיהיה). אז לחגוג? את מה? את ה1500 הרוגים או את ה130 חטופים (שבויים)? לא הבנתי בדיוק מה צריך לחגוג. המדינה הזאת הולכת לאבדון בקצב הנוכחי. אז חגיגות עצמאות זה ממש לא מה שנכון לעשות כעת. את השרשור הפוליטי אני קורא באדיקות אך משתדל ממש לא להגיב שם. פה לא יכולתי לא להגיב. אם המצב הנוכחי נקרא עצמאות, ועוד שמצדיק חגיגות אז קטונתי, באמת. ** עם כל זאת, חייב לציין שאערוך על האש קטן בבית מסיבה אחת פשוטה- יש לי ילדה קטנה. היא חייבת לראות שאנחנו איכשהו ממשיכים את החיים כי הם (הילדים) כבר מבולבלים מספיק. אז אני אעשה על האש ואתן לה נקניקיות על שיפוד כמו שהיא אוהבת עם חיוך ובאהבה. אבל הקבב שאני אוכל, אני יודע בוודאות שלא יעבור לי חלק בגרון. זהו, פרקתי. ומי ייתן ומותם של כל הנופלים לא יהיה לחינם. הלוואי.
  10. תבדקי שאין איזה בורג או אבן תקועה בצמיג. כשאבן נתקעת בין חריצי הצמיג זה בדיוק מה שהיא עושה- תקתוקים. יש אנשים שלא שמים לב לזה בכלל ויש כאלה שזה מוציא אותם מדעתם (כמוני).
  11. למה באמת לא לעבוד בעיר שלך? חסר ביקוש למנופאים? שנאמר, "ירושלים, מנופים סביב לה"...
  12. תודה לכולם על העזרה וההכוונה. נקנה המחשב שבקישור.
  13. @vladclar תודה. המחשבים שהצעת הם פי שניים במחיר ממה שאני שמתי בקישור. האם באמת חבל על הכסף בלקנות מחשב ב1000 שקל? ומה ז"א "עם מערכת הפעלה"? במחשב שבקישור מאמזון אין כזו? @Michazzz אותיות זה לא בעיה. אפשר לשים מדבקות. המחשב צריך להיות נייד ולא נייח. אני מכוון למחשב הכי זול שאפשר למצוא, ובלבד שיחזיק איזה שנתיים שלוש בשימושים שהוזכרו. אם הייתי מבין משהו בזה הייתי מחפש יד שנייה אבל יכולים למכור לי אבן עם לוגו של מיקרוסופט ולהגיד לי שזה מחשב טוב, אז נותרתי עם לקנות חדש.
  14. שלומות. אקדים בכך שאני לא מבין דבר וחצי דבר במחשבים, לא מבין מה זה מעבד, לא מה המספרים של הזיכרון אומרים וכו'. ילדה בכיתה ד צריכה מחשב לצורך הדפסת עבודות (של עמוד או 2) בword, ויצירת מצגות בתוכנת canva. המחשב לא ישמש למשחקים בשום צורה. רק ללימודים. התקציב שואף ל0 אבל אם להיות ריאליים אז צריך לקבל עודף מ2000. מובן לי שמחשב ב1500 שקל זה מחשב שלא ישרוד הרבה שנים אבל כרגע אין 5k להוציא על מחשב. הוצע לי המחשב הזה HP 15.6" Portable Laptop (Include 1 Year Microsoft 365), HD Display, Intel Quad-Core N200 Processor, 16GB RAM, 128GB Storage, Wi-Fi 5, Webcam, HDMI, Numeric Keypad, Windows 11 Home, Red https://a.co/d/56nwb2a השאלה מתחלקת ל2: א. המחשב הזה שווה משהו? (273$)? הוא יחזיק שנתיים שלוש לשימושים שהוזכרו? ב. יש המלצה למחשב (ספציפי) שווה יותר בתקציב? תודה לעוזרים
  15. לא רק במכון טסטים. יש גם בתי עסק פרטיים שעושים את זה. בירושלים, לדוגמא, יש את חי-בח שלטים. אתה מגיע ועושה על המקום. כך אתה חוסך לעצמך את הפוזה של עובדי המכון שהם בעצם אלוהים אחד-אחד ועושים לך טובה שאתה בא כלקוח לעסק שלהם. מניח שאם תרשום באיזה אזור אתה ידעו חברי הפורום להפנות אותך לעסק כזה באזור מגוריך.
×
×
  • תוכן חדש...