ידידי היקר, כמו שנאמר על טעם וריח אין מה להתווכח.
אני גר באחד הקיבוצים בסביבת נהריה ואכלתי באידה כמה וכמה פעמים (לעיתים גם עם אורחים מחו"ל מטעם העבודה) ואף פעם לא יצאתי מאוכזב.
ירצה SmartCoupe יילך לשם, לא ירצה לא יילך - הוא ביקש המלצות ואני נתתי את שלי.
מסעדות מומלצות בגליל המערבי:
מסעדת אידה בנהריה (לא כשר).
מסעדת מורגנפלד בלימן (כשר).
מסעדת אלומה בתרשיחא (לא גליל מערבי כ"כ ולא כשר).
בהמשך להמלצה של מר וולף אחרי בת יער ישנה מסעדה הנקראת "הבית בקצה הנוף" עם הנוף המדהים ביותר בארץ, אוכל כשר ונוף מדהים!
היי,
אני לא יודע מה מלאי החולצות של המוכרים האלה עכשיו, אבל בעבר כבר רכשתי מהם כמה וכמה חולצות, 100% אמיתי.
1. http://stores.ebay.com/altusstore?_rdc=1
2. http://stores.ebay.com/clematis3025?_rdc=1
בהצלחה ותתחדשו.
אני לא יודי לגבי התפוח הספציפי אותו אכלת, אבל תפוחים מזן "פינק ליידי" גדלים גם בקיבוץ ברעם, עבדתי שם בקטיף לפני כמה שנים טובות ונפגשתי עם זן התפוחים הזה כל בוקר ב 05:30 בבוקר...
כשאני הפכתי לאבא קיבלנו את הספר הזה, והוא מותאם אישית לפי תאריך ושעת לידה וכו'.
פעם בכמה חודשים אנחנו מסתכלים בו ופשוט צוחקים כמה זה נכון ומדוייק, לדעתי זה מתנה מעניינית ומקורית.
http://www.star-stories.co.il/product_List.asp?tid=all&cat=1
DVD אינו מנגן קבצי HD אלא מבצע UPSCALE לקבצים אלו.
מה שכן אתה יכול לצפות בקצבי HD דרך המחשב שלך (כנראה שאתה רואה קבצי mkv.)
כמו שנאמר פה, "חבל" לך לצפות בקבצים 1080P, גם בגלל נפח הקבצים וגם בזמן שייקח לך ל"השיג" אותם.
קבצים של 720P יתאימו לך יותר, ובנוסף לא תוכל כמעט להבחין בהבדל.
קפוץ לחנות "ללין" הקרובה למקום מגורייך, וחפש את המוצר הבא
http://www.laline.co.il/product_heb.asp?cat_num=36&num=304
אחלה ריח, וממש נעים על הפנים. סביב 80 ש"ח בחנות.
דווח לי אם אהבת...
היי,
אתה יכול להשתמש בתוכנה החינמית הבאה - http://www.dvdshrink.org/what_en.php
ופשוט לא לצרוב את הקטעים שלא רלוונטיים אלייך מהסרט המקורי (תפריטים, תרגומים בשפות שונות, אקסטרות וכו') וכך להגדיל בצורה משמעותית את גודל הדיסק.
כמובן שגם אפשר להשתמש בדיסקים DL במידה ויש לך צורב שתומך בכך.