Jump to content

idannave

  • הודעות

    183
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי idannave

  1. זו גם המלצה מבחינתי, תודה.
  2. באותו נושא, למישהו יש המלצה על וילה כזו באזור הגליל? כבר נתקלתי בהזוי שדרש מחיר של 300 ש"ח לאדם (אנחנו 17) ואמר שזה מחיר מיוחד אחרי הנחה...
  3. יאללה מתארגנים על קבוצת רכישה והולכים על יציע שלם של חברי הפורום?
  4. אני אשמור את השרשור הזה ליום שבו אפרסם את הקסארה פיקאסו שלי (יד ראשונה מרופאה ) למכירה...
  5. ידידי היקר, כמו שנאמר על טעם וריח אין מה להתווכח. אני גר באחד הקיבוצים בסביבת נהריה ואכלתי באידה כמה וכמה פעמים (לעיתים גם עם אורחים מחו"ל מטעם העבודה) ואף פעם לא יצאתי מאוכזב. ירצה SmartCoupe יילך לשם, לא ירצה לא יילך - הוא ביקש המלצות ואני נתתי את שלי.
  6. מסעדות מומלצות בגליל המערבי: מסעדת אידה בנהריה (לא כשר). מסעדת מורגנפלד בלימן (כשר). מסעדת אלומה בתרשיחא (לא גליל מערבי כ"כ ולא כשר). בהמשך להמלצה של מר וולף אחרי בת יער ישנה מסעדה הנקראת "הבית בקצה הנוף" עם הנוף המדהים ביותר בארץ, אוכל כשר ונוף מדהים!
  7. היי, אני לא יודע מה מלאי החולצות של המוכרים האלה עכשיו, אבל בעבר כבר רכשתי מהם כמה וכמה חולצות, 100% אמיתי. 1. http://stores.ebay.com/altusstore?_rdc=1 2. http://stores.ebay.com/clematis3025?_rdc=1 בהצלחה ותתחדשו.
  8. idannave

    האם קיים Isofix ב Xsara Picasso

    תודה, אני אבדוק זאת.
  9. שלום, לקראת קנייה של כסא בטיחות לרכב נתקלתי במושג של Isofix. מישהו יודע האם קיים ההתקן הזה במושבים האחוריים של Xsara Picasso מודל 2003? תודה לעוזרים.
  10. אני גר באזור הצפון (סמוך לצומת כברי), ויש לי כ 1000 GB מלאים בתכני HD באיכות 720P. כל מי שרוצה מוזמן לקפוץ ולהעתיק סרטים לבקשתו.
  11. http://www.hammacher.com/Product/78387?promo=search לי זה נראה חארטה אחת גדולה, יש מישהו עם 80$ מיותרים שמוכן להשתתף בניסוי?
  12. ברובע היהודי סביב כל בתי הכנסת תמצא הרבה מסעדות עם שלט "כשר" שמתנוסס עליהן.
  13. אני לא יודי לגבי התפוח הספציפי אותו אכלת, אבל תפוחים מזן "פינק ליידי" גדלים גם בקיבוץ ברעם, עבדתי שם בקטיף לפני כמה שנים טובות ונפגשתי עם זן התפוחים הזה כל בוקר ב 05:30 בבוקר...
  14. DELL STUDIO 1555
  15. כל מה שרשמתי זה על סמך הנסיון שלי על סיטרואן פיקאסו שנת 2003 בשנה האחרונה.
  16. כאן תמצא את התשובה לשאלות שלך.
  17. כשאני הפכתי לאבא קיבלנו את הספר הזה, והוא מותאם אישית לפי תאריך ושעת לידה וכו'. פעם בכמה חודשים אנחנו מסתכלים בו ופשוט צוחקים כמה זה נכון ומדוייק, לדעתי זה מתנה מעניינית ומקורית. http://www.star-stories.co.il/product_List.asp?tid=all&cat=1
  18. DVD אינו מנגן קבצי HD אלא מבצע UPSCALE לקבצים אלו. מה שכן אתה יכול לצפות בקצבי HD דרך המחשב שלך (כנראה שאתה רואה קבצי mkv.) כמו שנאמר פה, "חבל" לך לצפות בקבצים 1080P, גם בגלל נפח הקבצים וגם בזמן שייקח לך ל"השיג" אותם. קבצים של 720P יתאימו לך יותר, ובנוסף לא תוכל כמעט להבחין בהבדל.
  19. בוא נתחיל בשאלה הפשוטה: מהם אמצעי הצפייה והשמע שיש לך בבית? (סוג מסך/מקרן, DVD, סטרימר, HTPC ,רסיבר וכו') ואולי כך נוכל להתמקד יותר בפורמטים שרלונטיים לגביך.
  20. מכיר מישהו שמת מזה.... נקווה שיהיה בסדר איתך.
  21. הרבה מזל שעלו לך על הבעיה לפני החורף והכבישים הרטובים. סביר להניח שהיית מרגיש את זה בבלימת החירום הבאה שלך...
  22. קפוץ לחנות "ללין" הקרובה למקום מגורייך, וחפש את המוצר הבא http://www.laline.co.il/product_heb.asp?cat_num=36&num=304 אחלה ריח, וממש נעים על הפנים. סביב 80 ש"ח בחנות. דווח לי אם אהבת...
  23. היי, אתה יכול להשתמש בתוכנה החינמית הבאה - http://www.dvdshrink.org/what_en.php ופשוט לא לצרוב את הקטעים שלא רלוונטיים אלייך מהסרט המקורי (תפריטים, תרגומים בשפות שונות, אקסטרות וכו') וכך להגדיל בצורה משמעותית את גודל הדיסק. כמובן שגם אפשר להשתמש בדיסקים DL במידה ויש לך צורב שתומך בכך.
  24. יופי של כתיבה, ממש נהנתי לקרוא! נראה כאילו הייתה לך חוויה ממש מהנה!
  25. אני יודע שלסטודיו יש יציאת HDMI וזה דגם חדיש יותר, אולי בגלל זה העלות גבוהה יותר.
×
×
  • תוכן חדש...