Jump to content

idannave

  • הודעות

    183
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי idannave

  1. היי, הגומי של כפתור נעילת הרכב נקרע וכתוצאה מכך איני יכול להשתמש בשלט (יש בינתיים חליפי). במוסך של סיטרואן אמרו לי שלא ניתן לרכוש רק את הגומי, או רק את החלק העליון של השלט, וצריך להזמין שלט חדש (380 ש"ח לפני מע"מ). כמובן שבינתיים וויתרתי על התענוג. מישהו יודע היכן ניתן לרכוש שלט/חלק עליון של השלט במחיר שפוי והגיוני יותר? גם אתרים מחול יתקבלו בברכה. צירפתי תמונות של השלט.
  2. יש הבחנה אופטימית יותר? האוטו אצלי פחות משבוע ולא אותר שום דבר בבדיקת הרכב....
  3. היי, היום בבוקר הבחנתי שכאשר אני מאותת שמאלה, האיתות (אור+צליל) עובד לפעם אחת ואז מפסיק. האיתות ימינה עובד כמו שצריך. בכל מקרה אני מתכוון לקחת את הרכב לבדיקה במוסך, אך מישהו יכול לדעת מה גורם לאיתות לעבוד פעם אחת ואז להפסיק? תודה.
  4. אז אם תיזכר או שתשמע מהיכן ניתן להשיג סכין כזו, אשמח לקבל פרטים.
  5. היי, בשעה טובה קניתי רכב, אך בעל הרכב הקודם התעקש למלא את השמשה הקידמית במדבקות שונות. האם ישנה דרך מהירה וקלה להסיר את המדבקות ואת סימני הדבק מבלי לשרוט את השמשה? תודה.
  6. היי, מישהו מכיר אתר בחול שאפשר להזמין דרכו סמלים לארץ? תודה!
  7. אני לא מאמין שמישהו ייקח אוקטביה 1.6 (מנוע בנזין) ללימוד נהיגה או למונית, בד"כ דגם ה1.9 דיזל יהיה מתאים יותר...
  8. אז ככה, במקרה אני ואישתי עובדים באותו מקום עבודה המרוחק 8 ק"מ מהבית, ככה שבמהלך השבוע לא צפויות יותר מידי נסיעות. וסופי שבוע ממוצע כמו שאר עם ישראל, טיולים נסיעות להורים ולא משהו חריג. אני מניח שנחפש משהו משפחתי ולא סופר מיני, כי יהיה יותר נוח להתנייד עם עגלה, בוסטר ושאר הדברים ברכב מרווח יותר מאשר בסופר מיני. כמובן שחשובה הנוחות והבטיחות. האמת שדי אהבתי את הסקודה אוקטביה 1.6, והיא מתאימה פחות או יותר לתקציב, מה אתם אומרים?
  9. שלום, הייתי מעוניין לקבל הצעות וחוות דעת, לרכב משפחתי לזוג +1 (בדרך), אוטומט. עד מחיר 45K (וגם זה בלחץ....). אנחנו לא פוסלים שום רכב, ובלי שום דעה קדומה על רכב כזה או אחר. ככה שכל הצעה תתקבל בברכה. חשוב שהרכב יהיה מבעלות פרטית (כרגע לפחות אנחנו לא מחפשים ליסינג/שכירות). תודה לעוזרים.
  10. מבקש חו"ד על הרמקולים הנ"ל, בבקשה רק למי ששמע או יודע לא רק על סמך השם. אני לא מתכוון לשים מגבר ולא מתכוון לשמוע מוזיקה בפול ווליום, רמקולים בתקציב מוגבל שאפשר יהיה לשמוע מוסיקה בכיף בסופר לנסר.... הראשון הוא: פייל pl63bl http://www.rechtman.co.il/def.asp?cat=10&model_idx=510# השני הוא: פייל ple6.2 http://www.rechtman.co.il/def.asp?cat=10&model_idx=586# השלישי הוא: פייל plrl62 http://www.rechtman.co.il/def.asp?cat=10&model_idx=869# הרביעי הוא: פיוניר tsg1610r http://www.rechtman.co.il/def.asp?cat=10&model_idx=869# כולם 6.5 אינץ שיתאימו לסופר לנסר מאחורה, וזהו ...
  11. שלום רב אני עומד לקנות רמקולים מחר או מחרתיים, ראשית כל אני מתלבט בין קנווד לפיוניר, האם באמת יש הבדלים מהותיים ביניהם או שזה רק עניין של טעם אישי? אני לא מתכוון להשתמש במגבר, האם יש טעם לקנות 330 או 300 וואט או שגם 240 יספיקו לי? מישהו מכיר את החנות "רכטמן" בחיפה? www.rechtman.co.il תודה מראש
  12. רגע אז איזה גודל של רמקולים יתאימו לי מאחורה בלי לחתוך ולהגדיל את מה שיש כבר? ומקדימה אותו כנ"ל? אני מאיזור חיפה ככה שתל אביב לא כ"כ עוזר לי
  13. שלום לכולם, יש לי מיצובישי סופר לנסר 97, עד כמה שהבנתי מקריאה בפורום בדש בורד אני יכול להתקין רמקולים של "4 כי אני לא מעוניין לחתוך את הדלת, ומאחורה אני אשים כנראה 9*6, רציתי לדעת איזה רמקולים (כל הארבעה) אפשר לקנות באזור ה 500 -550 שקל. בהנחה שה 9*6 יעלו באזור 350 וה"4 יעלו סביב ה 200, אם אתם מכירים חנויות באיזור חיפה אני אודה לכם מאוד. אם זה עוזר אז יש לי jvc kdg405 כמו שאתם רואים אני לא חובב אודיו מושבע, אני רק רוצה להנות קצת מהמוסיקה בדרך.... תודה מראש!
×
×
  • תוכן חדש...