idannave
-
הודעות
183 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי idannave
-
המפתח שלי (מקורי) לא מתקפל פנימה ואין בו 3 כפתורים אלא רק 2. הוא מפתח רגיל לגמרי, צד אחד שלו עם הלוגו של סיטרואן והשני עם כפתורי הנעילה והפתיחה. כמו כן ניסיתי ללחוץ על כפתור הנעילה במשך כמה שניות טובות אך החלונות לא עלו, אני מניח שלא קיימים אצלי מרימי חלונות.
-
לא הבנתי מה הכוונה במפתח שלט מקורי לא של אזעקה וללחוץ על כפתור הנעילה... על המפתח יש לי שני כפתורים אחד של נעילה והשני של פתיחה, אך מן הסתם הם של האזעקה....
-
היי, האם בדגם הנ"ל יש מרים חלונות שמשולב במערכת האזעקה? רציתי לדעת אם רק אצלי הם לא עובדים (או שאינני יודע כלל איך להפעיל אותם) או שאין כלל מרימי חלונות בדגם זה כסטנדרט (2.0L 2003)
-
תודה על המידע והתשובות. לפי כמות הק"מ שאני נוסע אני צפוי לטיפול אחד בשנה (טפו טפו), בלי בלתמ"ים של צרפתיות...
-
שלום, האם אני יכול לדעת מה צפוי לי בכל טיפול ברכב? אילו בדיקות מבוצעות בכל טיפול תקופתי? כמו כן, כל כמה ק"מ/זמן מבצעים טיפול לרכב הנ"ל?
-
הודעת ההנהלה: חובה לקרוא ולאשר לפני פרסום נושא חדש!
idannave פרסם הודעה בנושא של דני זומרשטיין בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אוקיי, מאשר -
מחוון אחזקה - קסארה פיקאסו[להבא, נא לרשום שנת ייצור בכותרת. תודה]
idannave פרסם הודעה בנושא של idannave בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כנראה שאתה צודק, תודה בכל מקרה! -
מחוון אחזקה - קסארה פיקאסו[להבא, נא לרשום שנת ייצור בכותרת. תודה]
idannave פרסם הודעה בנושא של idannave בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כן אני בטוח שלא עברתי ב900 ק"מ את הטיפול כי אני יודע שיש לי טיפול ב70K וכרגע אני ב69100. ובנוסף, עד עכשיו הק"מ עד הטיפול ירד כל הזמן ולא עלה - כלומר שלא עברתי את המועד. תודה עלהפתרון, אך אני מעוניין לדעת מדוע זה מופיע ולא למחוק את הסימן. -
שלום לכולם, בדר"כ עם פתיחת מתג ההנעה, מופיע בצג הרכב למשך מספר שניות מספר הקילומטרים הנותרים עד הטיפול הבא וסימן של מפתח אחזקה. החל מהיום הסימן של מפתח האחזקה נשאר דולק קבוע כל הזמן למרות שלפי מד המרחק יש לו עוד 900 ק"מ עד הטיפול הבא, האם זה אומר שיש בעיה אחרת ברכב? בספר רכב לא מצאתי מה זה אומר, מצויין שרק שאם שינה חריגה ממועד הטיפול צלמית המפתח ומרחק החריגה מהבהבים למשך 5 שניות, אך כפי שציינתי יש נותרו לי עוד כ 900 ק"מ עד הטיפול הקרוב. מישהו מכיר את התופעה? תודה.
-
מבקש המלצה למוסך סיטרואן בצפון (תודה מראש לרפי לין)
idannave פרסם הודעה בנושא של idannave בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בקיצור, כל אחד ממליץ על המוסך שהוא מטפל ברכב, ואין דעה גורפת לכאן או לכאן על שום מוסך. האם מישהו בירר על טיפול / חלק כלשהו במוסכים מורשים שונים וקיבל פערים גדולים במחיר? -
מבקש המלצה למוסך סיטרואן בצפון (תודה מראש לרפי לין)
idannave פרסם הודעה בנושא של idannave בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
למה הוא לא מפיע כמוסך מורשה באתר של סיטרואן? http://www.lubinski.co.il/Fset.asp?URL=garage.htm -
היי, בקרוב הקסארה פיקאסו 2.0L זקוקה לטיפול גדול, ואני זקוק להמלצה למוסך מורשה באזור הצפון (חיפה-עכו). זהו הטיפול הראשון מאז שקניתי את הרכב שאני עושה לו. בעלת הרכב הקודמת טיפלה בשני מוסכים שונים (פעם אחת במוסך המהדנסים בעכו ובשאר הפעמים במוסך צמרת). עשיתי חיפוש בפורום ולמעט נושא אחד לא נתקלתי בביקורות וחחות דעת על המוסכים הנ"ל. האם מישהו נתקל בבעיות במוסכים אלו, או שממש לא ממליץ על אחד מהמוסכים? בבקשה על סמל נסיון אישי, ולא סיפורים על חבר של דוד של סבא שדפקו אותו במוסך כזה או אחר.... תודה לעוזרים!
-
היי, אני רוצה להכין את הרכב לעונת השמש ורוצה לבצע פוליש-ווקס לרכב. האם מומלץ להמתין עד סוף הגשמים (אם יהיו בכלל עוד כאלה) או שאין בעיה לבצע את הפוליש עכשיו? כמו כן אם יש המלצות למכון שטיפה באזור הצפון (חיפה וצפונה) הם יתקבלו בברכה.
-
לאף אחד לא נכבה הרכב בבוקר שקר בחוץ?...
-
שלום לכולם, הסיטרואן פיקאסו (2.0L אוט') נכבית בהנעה הראשונה של הבוקר כשקר בחוץ. כשאני על N ומניע הכל בסדר, אבל ברגע שאני מעביר ל D ולא נותן גז הרכב נכבה. כעבור דקה או שניים כאשר הרכב מתחמם אין שום בעיות והרכב נוסע חלק. בהנעות אחרות במהלך היום (צהריים או לילה) אין שום בעיה, אלא אם כן ממש קר בחוץ אז הרכב קצת מגמגם (לא משהו רציני) עד שהוא מתחמם ואז שוב הנסיעה חלקה. האם ישנו פתרון אחר חות מלחמם את הרכב כל בוקר? אני גר בצפון באזור קר (מעלות) ונראה לי שיש פתרון אחר מאשר כל בוקר לחמם את הרכב. ברכב הקודם שלי (סופר לנסר ידנית) לא הייתה לי בעייה גם שהיה שלג בחוץ, מכניסים לראשון ונוסעים. כמו כן, הרכב מעשן (מהאגזוז) הרבה יותר בדקות הראשונות עד שהוא מתחמם. האם הבעיה יש של מצבר? טיימינג? או מהי הבעיה שגורמת לרכב להיכבות?
-
לאף אחד אין קודן כזה שיכול לעזור?
-
-
המייל הזה כבר מעלה עובש והוא ממש לא רלוונטי. לאחר חיפוש קצר במשרד התשתיות הלאומיות (האחראי בין היתר על פיקוח הדלק) נמצאה רשימה חלקית של תחנות, אך גם היא מעודכנת לשנים 2005-2007, אין עדיין נתונים לגבי 2008. מצורף לינק לאתר, את רשימת התחנות תוכלו למצוא בתחתית הלינק בקבצי word http://www.mni.gov.il/mni/he-il/Energy/Fuel/FuelQuality/default.htm
-
כמעט מדוייק, הנה טבלה מצורפת למידות טלוויזיה ומרחק לתכני HD: http://s3.carltonbale.com/resolution_chart.html
-
הכל תלוי בהעדפות הצפייה שלך. אם אתה צופה רוב הזמן בטלוויזיה (שידורי SD) או ב DVD, פלסמה יהיה הפתרון העדיף מבחינת איכות הצפייה. אם תרצה לשחק גם בקונסולות השונות (PS3 XBOX) או להשתמש במסך כצג מחשב, LCD יהיה פתרון הגיוני יותר עבורך. כמובן שגם חשוב לקחת בחשבון את נושא האור בחדר הצפייה. אם הסלון שלך מואר מאוד (אור טבעי דרך חלון או מנורה גדולה) עלייך לשקול קניית LCD בגלל ההשתקפות הטבעית של הפלסמה - אתה פשוט תרגיש שאתה צופה במראה שחורה גדולה. כמובן שאני בכלל לא מדבר על FULL HD כי לאור הרגלי הצפייה שלך לא נראה לי שיש צורך בכך. חוץ מזה כל הסטיגמות שאומרים על הפלסמות - חיי מסך קצרים, צריבות וכו' כבר ממזמן אינם רלוונטיים בפלסמות החדשות. גם אני התלבטתי בנושא לפני חצי שנה, בסופו של דבר קניתי פלסמה של סמסונג 42 אינץ, ואני ממש מרוצה עד הגג. בכל מקרה קיים פורום באינטרנט שעוסק אך ורק בנושא זה (hometheater.co.il) אני ממליץ לך בחום להיכנס עליו, יש שם הרבה שאלות ושרשורים בנושא זה, אני בטוח שיעזרו לך גם שם. שלחתי לך גם הודעה פרטית בנושא אחר (סיטרואן) אשמח אם תוכל לעזור לי שיהיה בהצלחה.
-
אצלי זה קרה ישר בתחילת הנסיעה בבוקר (הרכב היה קר), ובאותה נסיעה הייתה גם הבעיה של האיתות (הודעה נפרדת בפורום זה). כנראה בעיית מצבר או אלטרנטור אצלי.
-
טוב, בינתיים הבעיה "הסתדרה" מעצמה, ולא חזרה על עצמה שוב. אני חושב שזה קשור להודעה אחרת שפירסמתי בפורום לגבי economy mode, אני חושב שיש לזה קשר למצבר/אלטרנטור. תודה בכל מקרה.
-
היי ובוקר טוב, הרכב המדובר הוא סיטרואן קסארה פיקאסו שנת 2003, נפח מנוע 2000. לפעמים בבוקר בהנעה הראשונה של הרכב, או לחילופין לאחר שהרכב עמד כמה ימים, אני מקבל הודעה על הצג - Economy Mode Active. מה בדיוק ההודעה הזו אומרת? האם זה קשור למצבר הרכב? בספר הרכב לא רשום על זה דבר מלבד - "מצב חיסכון הופעל" - כמה מפתיע....
-
תודה רבה, עכשיו נשאר רק להביא אותו במחיר סביר...
