Jump to content

idannave

  • הודעות

    183
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי idannave

  1. מקפיץ רק על מנת לקבל חוות דעת נוספת על הבדיקה
  2. לא ראיתי את הרכב, הרכב בסניף תל אביב ואני גר רחוק (מאוד) משם, לכן פיקססו לי את הבדיקה. בטלפון לא סיפרו שום דבר על הרכב, לכן לא אוכל לענות על השאלות שנשאלו כאן. הרכב הוא מקרסו טרייד אין.
  3. טוב לאחר שקיבלתי את טופס הבדיקה החלטתי (כמה מפתיע) לוותר... המצב של הרכב על פי הבדיקה, במילים עדינות - לא מזהיר.
  4. הם מפרסמים באתר את המחיר מחירון של לוי יצחק אבל לא מפרסמים את המחיר שלהם, אני מניח שהוא יהיה נמוך יותר באחוזים בודדים, לא?
  5. היי, אני מתעניין לרכוש רכב (סניק II יד ראשונה) מקרסו טרייד אין. הם לא מוכנים לתת מחיר בטלפון ורוצים שאגיע לסניף. האם למישהו יש מושג בהערכה גסה האם הם מוכרים במחירי מחירון או למטה מכך? - אני יודע שזו שאלה כללית ביותר אבל סתם מעוניין לקבל קנה מידה. כמו כן, האם למישהו היה נסיון רע איתם?
  6. אם הייתי עוקב אחרי המידע פה בפורום הייתי כבר מקבל סחרחורת ומבין שמדובר בשני דגמים נפרדים לגמרי. יש לעיתים אי דיוקים ורציתי לדעת האם ההבדלים אכן מצדיקים 3000 ש"ח פלוס. ביצחק לוי אגב רשומים כאמור 2 הבדלים - גלגלי מגנזיום, חיישני תאורה.
  7. היי, מישהו יודע מה ההבדל בין הדגם SX הרגיל לדגם ה PACK המאובזר? מלבד גלגלי מגנזיום ו3300 ש"ח במחירון יש עוד הבדלים? תודה!
  8. עוד רעיונות/הצעות למישהו לפני שמתקשרים לשגריר?
  9. היי, תודה על התשובה. זה מפתח שכבר השתמשתי בו בעבר (המפתחות זהים לחלוטין בצורתם) הסיבה היחידה שבזמנו עברתי למפתח הנוכחי היא שנגמרה למפתח הזה הסוללה בשלט של האזעקה.
  10. בוקר טוב לכולם, הרכב הוא רנו קליאו B שנת 2002, 1400 ידני. כשבאתי להניע את הרכב גיליתי ששכחתי את המפתחות בבית של ההורים. במפתח הרזרבי נגמרה הסוללה ככה שלא יכלתי לנטרל את האזעקה, אבל הייתי צריך להוציא משהו מהרכב. פתחתי את דלת הנהג עם המפתח הרזרבי, האזעקה התחילה לצפצף, ניטרלתי את הקוד באימובילייזר - עדיין המשיכה לצפצף. לחצתי על הלחצן של הנעילה המרכזית - האזעקה הפסיקה לצפצף. הבעיה היא שמאותו הרגע הרכב לא מניע לי, חשבתי בהתחלה שזו בעיה של טעינת מצבר (הרכב עמד יומיים ללא תזוזה) ניסיתי הנעה בכבלים - לא עבד. אין סטרטר, הרדיו הדיבורית והכל עובד אבל אין סטרטר. ניתקתי את המצבר למשך 5 דקות, לאחר חיבור מחדש שמעתי 3-4 צפצופים מהאזעקה והאימובילייזר - אך עדיין אין הנעה. מצאתי סוללה שעובדת וחיברתי אותה למפתח הרזברי - מצליח להפעיל ולנטרל את האזעקה - עדיין אין הנעה. ניסיתי כעבור 6 שעות - עדיין אין הנעה. חשוב לציין שגם לאחר ניטרול האזעקה באמצעות המפתח הרזרבי והאימובילייזר, בלוח השעונים (ראו תמונה מצורפת) הנורה הנ"ל ממשיכה להבהב למרות שבמהלך תקין היא אמורה לכבות לאחר 3 שניות. היום בערב אני אמור לקבל את המפתח המקורי (לא יודע כמה זה יעזור עכשיו) - למישהו יש פתרונות/רעיונות נוספים להנעת הרכב? תודה לכולם.
  11. מצת/פלג - בסדר כנראה שאני טעיתי, כוונתי הייתה שהוא בדק ולא מצא את הסיבה לבעיה
  12. היי, בבעלותי סיטרואן קסארה פיקאסו, שנת 2003 מנוע 2000 אוטומט, משרתת אותי נאמנה מזה כ3 שנים ללא בעיות מיוחדות. ביום שישי האחרון הרכב סירב להניע (לא בהנעה הראשונה של הבוקר), בהתחלה חשבתי שהקשתי קוד לא נכון בקודן ולכן ניסיתי שוב לאחר כמה דקות אך עדיין סירב להניע - יש סטרטר (אורות, רדיו וחשמל עובדים) אך הרכב לא מניע. גם לאחר נסיון להניע באמצעות כבלים לא הניע. לאחר כמה נסיונות הנעה במשך כמה שעות הופיעה על הצג - Economy Mode Active. ביום שבת בבוקר פניתי לשגריר, הגיעה ניידת שירות ולאחר כמה בדיקות (מתח מצבר חיווט וכו') לדעת המכונאי יש בעיה באלטרנטור והרכב צריך להיגרר למוסך. גם נהג הגרר שהגיע לאחר כשעה לא הצליח להניע והרכב נגרר למוסך (לא מורשה סיטרואן, אך מוסך אמין שאני עובד איתו כבר מספר שנים). הפלא ופלא כאשר המוסכניק נכנס לרכב הוא הצליח להניע אותו בהזדמנות הראשונה ולא זיהה בעיה מיוחדת. הוא בדק מצתים, פלגים, מצבר וחיבור של הרכב למחשב אך לא נמצא מה המקור לבעיה, לטענת המוסכניק הכל תקין (ביקשתי יפה שימצא משהו על מנת שאהיה שקט ורגוע אך הוא טען שהכל תקין). לאחר כמה שעות באתי לאסוף את הרכב, נסעתי לביתי (נסיעה של 25 דקות) והכל עבר כשורה. היום בערב (לאחר יומיים שהרכב עמד) ניסיתי להניע את הרכב ושוב בכל חזר להתחלה - יש סטרטר אך הרכב לא מניע מכיוון שזו אותו בעיה אני לא זכאי להזמין גרר בשנית, ולפני שאני פונה שוב למוסך - האם מישהו נתקל בבעיה דומה ויכול לתת לי כיוונים אפשריים לבעיה? תודה מראש וסליחה על הסיפור הארוך...
  13. מצטרף לבקשה, למרות שפנייה לקרסו יכולה לסייע לנו.
  14. לא מדוייק קיבלתי כבר הצעת מחיר (מברוקס סטריאו) בעלות של 200 ש"ח. רציתי לדעת אם יש אפשרות אחרת חוץ מכיול.
  15. שלום לכולם, רכשתי מארה"ב (כנראה בפזיזות מבלי לבדוק יותר מידי ) את הדגם הנ"ל שקיים בו רדיו עם "קפיצות" תדרים אמריקאיות. קיים דגם אירופאי זהה שבו ניתן לבחור את קפיצות התדרים (בדגם האמריקאי לא ניתן, לפחות לי הmanual). האם ישנה דרך כלשהי ל"אפס" את הגדרות המכשיר על מנת שאוכל לקלוט רדיו בצורה נורמלית? תודה!
  16. חג שמח לכולם. בלוח הבקרה של הסיטרואן מצויין המרחק בקילומטרים עד הטיפול הבא, וכשעוברים את המרחק יש סימן של מפתח ומצויין כמה קמ עברנו ממועד הטיפול. למישהו יש מושג איך לאפס ולהגדיר עד המרחק עד לטיפול הבא?
  17. תודה לכל העוזרים!
  18. צודק עכשיו שמתי לב, תודה בכל מקרה! אפשר לקבל מקור כלשהו? לא מצאתי שום סימוכין לכך באינטרנט....
  19. היי, עשיתי חיפוש בפורום אך לא מצאתי את התשובה, מישהו יודע האם המנוע של הרכב הנ"ל הוא 16V או לא? אשמח לקבל סימוכין...
  20. שהתכוונתי למיני חשבתי על c3 או משהו בסגנון הזה. יש הצעות לרכבים רלוונטיים?
  21. שלום לכולם, צריך עזרה בבחירת רכב שני למשפחה שישמש אותי לנסיעות לעבודה ובחזרה. תוואי הדרך ברובו יהיה עליות וירידות - מאזור שלומי לצפת ראו לינק לא מעוניין ברכב ספורטיבי או בעל ביצועים כלשהם. פשוט רכב שיעשה את העבודה ולא יגזול ממני זמן רב (וכסף) במוסכים. הכל בא בחשבון - ידני, אוטומט, בנזין ודיזל (האם בכלל כדאי?), מידי פעם הרכב ישמש להקפיץ את הילדים לגן ככה שצריך להיות איזשהו אספקט של בטיחות. אני חובב צרפתיות אבל מוכן לשמוע על הצעה, התקציב כאמור עד 24,000 ש"ח. מהעבודה אני מקבל החזרה נסיעות חודשי של כ2,200 ש"ח האם ישתלם לחשוב על רכב מיני מליסינג? תודה לעוזרים!
  22. צריך להחליט בקרוב, שני מבוגרים ושני ילדים מאחור (ללא בוסטר). יש הבדלים משמעותיים?
  23. הכביש המדובר (אם אני לא טועה כביש 70 בקטע של צומת כפר יאסיף ועד צומת כברי) גם ככה כביש מסוכן ללא עברייני תנועה החמושים בלום. פסק הדין פשוט מזלזל באזרחים שומרי החוק ויורק לנו בפרצוף.
  24. אהבתי את כל יפי הנפש שיש פה בפורום. הרי אם הייתה עוברת יפיפיה בבגד ים בקיני במדרחוב, או אפילו מישהי שמגדילה ראש והולכת טופלס באמצע הרחוב או השחקן/זמר/סלב האהוב עליכם אז לא ממש היה אכפת לכם לעצור איזה חצי דקה ולהסתכל על הנוף, נכון??? אבל ראבאק, הבנאדם עוצר בשביל להעלות את אמא שלו לרכב וכולכם מתחילים להצדיק את הפקח ! מעניין אם זה היה קורה לכם מה הייתם רושמים כאן, אני בטוח שלא הייתי קורא תגובות בסגנון - "קיבלתי דוח מפקח כי חסמתי נתיב במשך 30 שניות אבל תכלס זה הגיע לי ואני מצדיק אותו", כן בטח...
×
×
  • תוכן חדש...