Jump to content

idannave

  • הודעות

    183
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי idannave

  1. זה הלינק המתוקן: http://www.notebookclub.co.il/prod-studio-1555-t65-ati.htm המחשב שלי משנת 2004, כך שאני כבר לא זוכר איזה AMD זה...
  2. היי, אני מחפש מחשב נייד שיחליף את המחשב הנייח שלי (שהלך לו המעבד ו/או הלוח אם) ולא משתלם לי להחליף אותם. השימושים העיקריים שלו יהיו - גלישה באינטרנט, מסמכי אופיס, וצפייה בסדרות וסרטים (גם באיכות HD). המשקל או אורך זמן הסוללה לא רלוונטיים כי המחשב כמעט ולא ייצא מהבית. מצאתי שני מפרטים שאני חושב שיענו על הדרישות שלי, אשמח לעזרה בנושא: 1. http://www.notebookclub.co.il/prod-studio-1555-t65... יש לציין כי אני רוצה לשדרג את ההארד דיסק ל 7200 rpm כך שהמחיר הסופי הינו 4714 ש"ח. 2.http://www.ynet-shops.co.il/shop/template/enterpricesalesproduct.aspx?auctionid=7730788&came=322 ניתן להשיג אותו ב 4449 ש"ח כולל משלוח. ההבדלים העיקריים הם שנות אחריות (3 לדל ו 2 לHP), מערכת הפעלה (בדל אין מערכת ובHP windows 7), סוג זכרון (בדל DDR2 וב HP DDR3) והבדל קטן בכרטיס הגרפי. אשמח לשמוע המלצות ולעזור לי בהתלבטות. השכל אומר ללכת על ה DELL בגלל האחריות, אבל בגלל שכרגע אין לי מחשב כלל בבית, אז האספקה המהירה של ה HP (יומיים) קורצת גם כן. תודה.
  3. אורן, ראשית כל תודה על העזרה, ניסיתי במהלך הסופ"ש לעשות זאת כמה פעמים, בכל המצבים של מתג ההצתה אך ללא הצלחה. בספר הרכב לא ראיתי איזכור לפעולה זו, אך בתרשים בספר הרכב, ליד הלחצן בידית השמאלית כתוב AUTO (כנראה מרמז על אורות אוטומטיים) אך אצלי ברכב לא רשום כלום כל הידית, יכול להיות שזו הבעיה?
  4. אצלי בפיקאסו יש לחצן בקצה ידית האיתות, האם האורות צריכים לדלוק כאשר מבצעים פעולה זו או שיש לכבות אותם? ניסיתי לעשות זאת אתמול בלילה אך ללא הצלחה.
  5. ראשית כל סליחה על ההקפצה אך לא מצאתי טעם בפתיחת נושא חדש. אורן - בסיטרואן קסארה פיקאסו שנת 2003, כיצד ניתן לבצע את הפעולה ההפוכה? כלומר כיצד ניתן לתכנת כך שהאורות ידלקו באופן אוטומטי.
  6. אפשר לשאול איזה דגם של DELL קנית? אני מעוניין לקנות את ה Studio 1555 עם מעבד P8600 ורציתי לקבל קצת חוות דעת על המחשבים שלהם.
  7. אם ככה זה בטוח לא רלוונטי, אני מסתדר כבר 14 שנה בלי הפנסים האלו, אז כנראה שאמשיך לנהוג בלעדיהם.
  8. היי, יוצא לי לקרוא הרבה בפורום על נורות קסנון, H פיליפס וכו', ורציתי לדעת מה עומד מאחורי הנורות האלו? האם זה רק ליופי או שבאמת משפר את שדה הראייה בנהיגת לילה? האם יש תקינה בחוק לגבי אילו נורות חוקיות לאיזה רכב ואילו לא? וכיצד ניתן לבדוק זאת? נניח שאני רוצה לברר על נורות קסנון לרכב שלי (אני לא אבל רק נניח) - קסארה פיקאסו, מהו ההליך,האם יש צורך לעדכן את משרד התחבורה? או פשוט לפנות למוכר ה ebay החביב עלי? לאחר חיפוש בפורום נתקלתי בתשובות חלקיות אך לא אשכול שמסכם את כל נושא הנורות לרכב. תודה!
  9. כנס לפורום של hometheater.co.il ותמצא שם את כל התשובות לשאלות שאלך. אני באופן האישי הבעלים של HDX1000 ואני מ-א-ו-ד מרוצה.
  10. ב 10 דולר אתה מוכר? סתם אחי, השאלה אם העלות הכספית של השעון עולה על הערך הסנטימנטלי שיש לשעון לסבא שלך.
  11. HDMI תופס בהחלט, לגבי FIREWIRE לא רלוונטי לגבי. פחות משנה לי כרטיס המסך, כי אני לא משחק במשחקי מחשב. השימושים העיקריים הם אינטרנט, אופיס וצפייה בתכני HD.
  12. נתקלתי לראשונה באתר הזה אתמול, נראה מאוד רציני אך אין הרבה סקירות עדיין לצערי.
  13. שלום, מישהו מכיר אתר/פורום עם סקירות של מחשבים ניידים, והשוואה בין המכשירים השונים? אני מחפש נייד שיחליף את המחשב הביתי שלי, סביב 4K.
  14. הייתי הולך על AEG. אם אתם זוג או משפחה קטנה אין צורך לקנות את המכונות של ה 8 קג', רק ייקר לך את הקנייה, מכונה של 6 קג' תספיק לך בכיף. כמו שאמרו פה לפני חשוב להשקיע ולשלם עוד כמה גרושים בשביל האחריות.
  15. idannave

    .

    הייתי חייב להגיב על מנת להיות שותף בשרשור ההזוי ביותר שנפתח פה!
  16. תודה, בדיוק לזה התכוונתי...
  17. הקפצה, מישהו/משהו?
  18. לא בטיפולים עצמם (את זה אני משאיר בידי המוסכניק שלי). אלא בשגרה היום יומית בין הטיפולים. כמו שציינת דוגמאת התוסף.
  19. היי, כיצד אתם מטפלים ברכב שלכם מעבר לטיפולים השוטפים במוסך? (לא כולל רחיצה פוליש וכו'...). כיצד ניתן באמצעות טיפול מונע וטיפול שוטף להאריך את חיי הרכב ולהקטין את בלאי הרכב בין הטיפולים השונים, או שבעצם טיפולים אשר מבוצעים בזמן במוסך אמין ומקצועי מספיקים לתחזוקה השוטפת של הרכב. אני הבעלים של סיטרואן קסארה פיקאסו 2003 2.0L , אבל השאלה נוגעת לכל סוגי הרכבים. תודה.
  20. MBA ללא נסיון תעסוקתי של כמה שנים טובות לא ייתן לך שום יתרון בעבודה על מתמודדים אחרים, ואולי אף להיפך - אני בטוח שנתלקת במושג Over Qualified. אם תברר על תואר MBA באוניברסיטת חיפה תראה שאחת הדרישות היא ניסיון ניהולי של 3 שנים (אם אני לא טועה) עם אישור ממקום העבודה. נכון שאפשר לזייף ולעקוף בקלות דרישה זו, אך עדיין זה מראה על חשיבות הנסיון התעסוקתי. עצתי לך היא לנסות להתמקצע בשוק, ולקבל נסיון תעסוקתי ולשלב את התואר השני תוך כדי העבודה. ממה שאני נוכחתי לדעת אין כ"כ חשיבות היכן נלמד התואר השני (כמובן שאני לא מדבר על מוסדות אקדמיים מחו"ל) ומה שמשחק הוא נסיון תעסוקתי ותכונות האופי של המועמד. בכל דרך שתבחר שתהיה לך הצלחה!
  21. אומנם לא קשור לנושא המקורי של האשכול (שהוקפץ אחרי ארבעה חודשים) אך מישהו יודע היכן ממקום מספר השילדה ברכב? בטסט האחרון שלי לא הטסטר לא הצליח למצוא אותו.
  22. אם אתה נהרייני יש רפד ששמעתי עליו רק טובות בכפר יסיף. אם אתה מגיע מהכיוון של צומת כברי, ממש בתחילת כפר יסיף מצד ימין (לפני תחנת הדלק) יש שלט של מרפדיית רכב. קפוץ לשם וקבל הצעת מחיר.
  23. מישהו גר באזור הצפון שמוכן לעזור בביצוע אינפוזיה? קפה על חשבון הבית.
  24. שלם לכולם, נדלקה לי ברכב נורת תקלת מנוע, ולאחר התייעצות ובדיקה עם המוסך נאמר לי כי עלי להוסיף תוסף ולנקות את הפיח שהצטבר. איזה תוסף מומלץ ומהי השיטה המומלצת? קראתי על ניקוי באמצעות "אינפוזיה" אך היכולת המכונאית שלי לא מרשימה דיו לביצוע משימה זו... אשמח לשמוע המלצות. מנוע 2000 סמ"ק אוט'.
  25. היי, מחפש חשמלאי רכב (כנראה תקלה באלטרנטור) באזור נהריה-מעלות והסביבה, שיידע לעבוד גם עם צרפתיות (סיטרואן קסארה). תודה.
×
×
  • תוכן חדש...