בעל ג'ימני
-
הודעות
532 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי בעל ג'ימני
-
המלצות חמות - על בעלי מקצוע בענף הרכב
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של נהג במצוקה בתוך פורום חוות דעת בעלי מקצוע
אני רוצה להבין משהו: נאמר ואני טמבאל, משוגע שרוצה להדפיס, תמונה של הכלב/תוכי שלו, על הבד-רשת הזו. זה אפשרי? או שרק לוגואים מוכנים מראש? -
שאלה בקשר למצלמות רמזור אדום (מזל שרשמת שאלה, אחרת היינו חושבים שזו ציפורן חודרנית)
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של -=tj=- בתוך רכב כללי
זה מזכיר את הבדיחה הכל כך שחוקה, על החוק לגבי הרמזור הירוק, המהבהב בכל העולם: בכל העולם ירוק מהבהב אומר: תאט, הרמזור עומד להתחלף לאדום. רק בישראל הוא אומר: נהג תן גז!!!!!! אתה עומד להפסיד את הרמזור!!!!!!! (סליחה על הצפת סימני הקריאה, ככה זה כתוב בחוק) -
חח בגירה, שאתה אח אמיתי....
-
אח הדאחקות הדאחקות. נחמד שבעייה של אחד, היא צחוקייה של אחר. מה עם ההרפס? עבר לך כבר מהשפתיים? והמיגרנה של אישתך? והציונים הנמוכים של הבת שלך בבית הספר? או שאתה אדם מושלם לחלוטין?, ואז בעצם תתעלם מכל מה שכתבתי לך.......
-
+++++++1111111
-
מניעת אדים בשמשה. האם אקונומיקה מתאימה ?
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של היו זמני בומבה בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
סבון לכלים פלמוליב וספוג רחצה (כן נו, ההוא שאתה לוקח איתך לקאנטרי). הזלף שלוש טיפות, לאורכו של הספוג ועבור בעדינות מרובה עלפנים החלון, בתנועות ישרות (איך סוגרים חלון הזזה אתה יודע?) כשתסיים, תן לתהליך 5 - 3 דקות להתייבש, ונגב בעזרת מגבת יבשה. חזור על התהליך אחת לשבוע. אין יותר אדים על החלון לעולם. -
אני חוזר מהעבודה, וזה הנושא שאני מוצא, שאתם מדברים עליו? מישהו ממכם עבר פעם תיאוריה? (הכוונה לאותם אלה, שפטרו את נהג הבאלנו, מאשמה) תחליפו את המילה "שוטר" במילה "ילד שרץ לכביש" "חתלתול מסכן שנבהל מהמשאית", עכשיו גם הם אשמים? או שאולי אשם נהג הבאלנו, שלא עבר תיאוריה מימיו, ולא יודע שמירת מרחק מהי? ברור לי כמו שברור לכם, שלעיתים קורים מקרים, שלא בשליטתנו. רוצהלהיות בשליטה? סע פחות מהר, האט ככל האפשר. זה לא יתכן שנהג המשאית ראה שוטר, רצה לעצור ובלם בלימת חירום, תוך סלאלום מקצועני ולחיצה חזקה במיוחד, על הבלמים. אם זה היה כך, אז כן, אשם באבון אבונו. מזלו של נהג הבאלנו, שהוא על הרגליים. פח תמיד אפשר להחליף ולקנות חדש. יותר חשוב שהוא בחיים, ולא נגרם נזק לנפש. להבא, שיידע לנסוע לאט. ובאשר לשוטר? מבחינתי שדודי כהן ואהרונוביץ, יסעו ביחד באותו הרכב, ויורו לי לעצור. אם המיקום של העצירה לא יראה לי כבטוח מיליון אחוז, אספוג גם כתב אישום וכ'ו, על הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, על איציות לשוטר וכ'ו. החיים שלי חשובים יותר, מאיזה דף נייר וכמה טיפות דיו, שעלותם אפילו מאסר.
-
שרשור סרטונים ותמונות מצחיקות (זה לא שרשור תגובות או דיון)
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של ^The_ScorpioN^ בתוך אוף-טופיק
פשוט אין דברים כאלה. וזה מה זה הילד כאפות הזה? -
עד היום, בכל פעם שאני שומע או רואה, פוגש או קורא, על המילה חתולה, אני בוכה מחדש. יום אחד (זה התרחש לפני שנים) חזרתי הביתה, אחרי יום ארוך במיוחד, והחתולה איננה. בדקתי פה בדקתי שם, ואמא אמרה: נפטרתי ממנה. אני מתגעגע אלייך סיסי (כן הנסיכה) שבוע אחרי שאמא התפטרה מהחתולה, היא הצטערה על מכת היתושים, ממנה הסביבה של הבית סבלה, אבל להביא עוד פעם חתולה? לללאאא חס וחלילה. מאז התגברת. חתולים הן ההדברה, הכי ירוקה והכי טבעית למזיקים. כאלה ואחרים.
-
למה? פה זה יותר טוב?
-
בעקבות השרשור של הבחור שלא לוחץ ידיים, שרשור בנושא הגיינה בעבודה
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של עידן ו בתוך אוף-טופיק
ותגובה שלי: כשהולכים לקאנטרי (לא מתקלח שם, רק נתתי דוגמא), יש אנשים שמביאים איתם סבונים בתוך מעיין קופסאת פלסטיק מלבנית כזו. אומנם אני לא עושה את זה (יש סיבה למה, תמשיכו לקרוא), אבל זה משום שהסבון שאצלי בעבודה, זה לא מהול ולא נעליים. נפתח בקבוק סבון ענק, נמזג מתוכו למתקן הסבון באופן ישיר (שתהיה בריאה גניה, על שהיא סובלת את השיגעונות שלי), כמובן שלפני כן, היא רוחצת היטב את המתקן, מייבשת, ורק אז שופכת את הסבון. -
מיקום קוד צבע בסוזוקי ג'ימיני או מישהו יודע מה המספר של הצבע השחור?
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של RACEPAK בתוך אוף-טופיק
אומנם זה לא מה ששאלת, אבל אולי כדאי שתיגש לאחת מהסוכנויות הקרובות לביתך, תסתכל על הגלג תצוגה שיש להם שם, שמודבקים עליו כל הצבעים האפשריים. אז בזמנו, חשבתי אולי להחליף, את הצבע של הג'ימני, והלכתי לסוכנות, כדי לראות איזה צבע הם יכולים להציע לי. בסוף ירדתי מהעניין. -
בוקר טוב! השירשור מלכתחילה בא, כדי להראות לכם מה אני ומי אני. לא ביקשתי ביקורת, לא פתחתישירשור כדי שתגידו לי כל הכבוד שאתה כזה, או אתה פסיכופט שאתה כזה. ברור שלכל אחד מכם, חבריי היקרים, הזכות להגיב ולכתוב דעתכם. אין עם זה בעייה. יש בעייה עם המיגדר של דבריכם. אתם קוראים לזה בעייעה והפרעה, אני קורא לזה דרך חיים. אין שום קשר בין ההתנגדות שלי, לקביעה שלכם (מטורף, סוג של הפרעה וכ'ו) ובין המציאות. אני שוב ושוב אומר: אתם אומרים הפרעה, סבבה, מותר לכם. השורש של המילה הפרעה היא מפריעה, פער. אני לא מרגיש שזה מפריע לי, ולא אלך לפסיכולוג, בדיוק כפי שאדם אחר לא ילך לפסיכולוג, על זה שהוא אוסף בולים בקדחתנות ובאדיקות. אני חי עם עצמי ועם סביבתי בשלום, וכל מטרתי מלכתחילה הייתה, לשתף אותכם באיך לפתור את העניין הזה, שאנשים נעלבים ממני, בגלל לחיצות היד. זה שאתם לקחתם את זה למקום אחר ואני עניתי? מה חשבתם? שאשב, אחטט באף ואתענג על כתיבתם? אני בטוח וסמוך, ש- 90% מכם בכלל לא זוכר מה כתבתי בהודעת הפתיחה שלי. ודבר אחרון: בגירה וכ'ו, הם חברי אמת פה לפורום, הם עוזרים תמיד ומאוד פעילים בכל הנעשה פה. מעולם ובאף רגע, לא היה לי דבר וחצי דבר, נגד אף אחד מכם, הפעילים והחברים פה. אפילו לא נגד אלה הציניים, שבמקום לענות ברצינות, בחרו את דרך הצחוקייה וההסתלבטות. יום נאה לכולנו
-
בגירה, איכזבת. שעות אתה כותב, תומך, שואל שאלות ענייניות, ובסוף בהודעה אחת מטומטמת (וואלה מטומטמת, לא אתה, התוכן שלה) מייעץ לי על קבוצות תמיכה? אז קראת לזה בשם אחר וזהו? עכשיו זה הופך את זה לבסדר? אולי חשבת שאני מחפש, חיזוק וטפיחה על השכם להתנהגות שלי, ולכן אתה (ודומייך) כותבים בצורה כזו? לי טוב כמו שאני, אני לא מחפש לא ממך ולא מהאחרים, תמיכה והצדקה להתנהגות שלי. טיפול? אולי תלך אתה לטיפול, שימנע ממך לחשוב שאתה בעל חיים? מה זה בכל בגירה? (ברור לך חבר, שלא התכוונתי אלייך אישית, לא התכוונתי להתכתש, ולא התכוונתי להעליב ו/או להרגיז, רק לקחתי אותך כדוגמא.)
-
אין לי יותר מה להגיב. אתם תבינו מה שתרצו, אתם תחשבו עליי מה שתרצו. אני לא אשב ואשכנע אותכם, שאני רואה או לא רואה, צודק או טועה. זה לא אומר שאני מסכים עם הקביעות שלכם. זה לא אומר שהשלמתי, עם מה שאמרתם. זו דעתכם (מבחינתי שיהיו עובדות, שפרופסורים כתבו) וזהו. בזאת תם הדיון, אלא אם יש לכם מה לחדש לי. "תכחיש כמה שתרצה" "אתה אדם חולה" "אנשים מסוגך יש להם הפרעה" בסדר, הבנתי, ניגמר הדיון עד להודעה, מעניינת, חדשה ואחרת, שתפתח ותרחיב לי את האופקים בנושא. שתחדש ותשנה לי משהו (אני בספק ) אתם מוזמנם לנסות לשכנע אותי אחרת. בהצלחה.
-
את גילי לא אסגיר, מפאת הרצון שלי, שלא לשתף בפרטים מהסוג הזה. בסביבות גיל 35 - 25. ובקשר להמשך כתיבתך, צייתני כבר ועברוך אכתוב שוב: בנות זוג שהיו, אם שמו לב או לא, לא משנה, אני התרעתי בפניהם, ברגע שעלה הנושא, שאני כזה. כתבתי שהיו בנות שהרימו גבה (כצפוי, כמו שהרוב עשו פה) אבל שהרוב קיבלו את זה והבינו, שזה אני וזהו. השארתי להם את האפשרות להחליט, אם הן נשארות או הוכות בגלל זה, מרחקות או מתקרבות. לשמחתי, התקרבו ולא התרחקו, לא הפריעה להן ה"בעייה" כפי שאתם קוראים לזה, והכל היה בסדר. כשלא עושים עניין ממשהו, אז אין בעייה להשלים איתו ולקבל אותו. ממליץ לכל אלה שקראו כתיבתי, והגיבו בנימת "יש לך בעייה/הפרעה, לך תטפל בה"
-
אם לא תכתוב "שטויות" לא אצטרך "להתגונן" מי אמר שאני "מתגונן"? מי אמר שאני מרגיש רע עם הדברים האלה? תקרא לזה הפרעה, אני קורא לזה דרך חיים. תגיד: "בוינא ג'ימני, אנשים סביבך רואים את זה כדבר לא רגיל" אגיד לך צודק, נכון, כולכם צודקים. אבל אני לא מסכים, עם הקביעה - "הפרעה". לא מקובלת עליי המילה הזו. אני לא רואה במילה "הפרעה" דבר שלילי, כשם שאני לא רואה בהתנהגות שלי, דבר שלילי. אני משוכנע שרובכם (אולי כולכם) לא התכוון להעליב או ללעוג, לצחוק או לזלזל, כשקרא לזה "הפרעה" ובכל זאת, לאףאחד אין זכות, לקרוא להתנהגות הזו הפרעה. אתם לא רואים אותי אומר, לכל המייבאים בייבוא אישי, מאפרות למוסטנג 65 שלהם, באלפי דולרים "כדי שהרכב יהיה מושלם" אתם לא רואים אותי, יוצא להפגנות מחאה וצועק נגד, כשישנם כל מיני מעריצים, שרודפים אחרי האלילים שלהם, שמתעלפים להם בהופעות (ע"ע שלמה ארצי, ע"ע אייל גולן) מרוב התרגשות וכ'ו. או שגם הם מופרעים? מעניינת אותי הגישה הזו שלכם, של אלה שאינם "מופרעים" כמוני. מי קבע שאתם בסדר? בגלל שרובכם כאלה? אולי רובכם טועים ואני ושכמותי צודקים? הפרעה? חה, הצחקתם אותי ידידיי...
-
אילו היה מפריע לי (וזה לא) הייתי מטפל. רק שאין במה לטפל, כי מבחינתי (ואחרים מפה קראו לזה בעייה, ולהרגשתי זה לא) אין בעייה. מבחינתי זו דרך חיים, כך חייתי כל חיי.
-
ועדיין אני לא רואה (כלומר אני כן רואה, ברור שרואה, אפילו מההודעה הראשונה, משהחל השירשור הזה ראיתי) מה לא בסדר בזה. אדם שהולך קצת אחרת הוא שונה, אישה מלאה שתלך חשוףהיא שונה, אדם ששר ברחוב הוא מטורף, ואני שואל: למה? למה לדעתכם זה כך? אולי אתם (לא אתם הקוראים, אתם כבני אדם, כולל אני) המטורפים? למה אני המטורף? למה אתם קוראים לזה הפרעה, מנסים לשכנע אותי שזה לא בסדר, לשלוח אותי לפסיכולוגים ולטיפולים? אולי, רק אולי, תקבלו את זה ואותי, כמו שאני? אני שוב אומר ושוב מזכיר: זה שיש לי את הצד הזה, לא ופך אותי, לא במישרין ולא בעקיפין, ל"אדם עם הפרעה". הכחשה? שו? על מה אתם כולכם מדברים? אריה שאוכל חסה, זו הכחשה, אדם ששונא את רעהו (יהיה אשר יהיה רעהו), זו הכחשה. אבל הכחשה? כי כך אני חי את חיי? תתעוררו חבריי היקרים, קבלו אותי כאחד העם, אני כמוכם, לא שווה יותר ממכם ולא שווה פחות ממכם.
-
מאיפה אתה באת עליי מאיפה?????? אם לא היית "התלמיד של....", כבר ממזמן הייתי סוגר איתך חשבונות. באמת ננדמה לך שלשם כך פתחתי את השירשור הזה? באמת נראה למישהו ממכם, שאני זקוק לעזרה, תמיכה או המלצה? כבר אי אפשר סתם לשתף? כבר אי אפשר סתם להעביר פיסת מידע? ברור לי, כמו שברור לכם, שזכותכם המלאה להגיב. את רוב התגובות אכן ובהחלט אהבתי, חלקן היה הגיוני ובהחלט מרחיב, אופקים. (רמז לאחד מהמגיבים לשירשור שלי)
-
אם כתבת ברצינות, תקבל תגובה רצינית: לתפיסתי (ושוב ושוב, תקרא לי בשמות, תגיד מטורף, חולה נפש, לך לטיפול וכ'ואים וכ'ואים נוספים, אבל זה אני), אני לא מתכוון לגעת בדברים, שדקה לפני כן, מישהו השתעל עליהם, וגירגר את הליחה שלו, שם את היד על פיו, ואז יאללה נגע בביסלי הזה או בבננה הזו. בוודאי אתה חושב לעצמך: "בטח הוא בוחר בסופר, עגבניות ומלפפונים, עם כפפות גומי" וובכן לא, בוחר עם היד, שמכוסה בשקית חד פעמית מניילון, שיש כמוה באלפי אלפים בסופר. בבית, כשהמצרכים כבר על השיש, אני מכניס את הירקות למקרר, וכשאני מוציא ירק כזה או אחר, הוא עובר רחיצה היטב היטב, תחת ברז המים. האמת היא שמבחינתי, הייתי מגדיל ועושה, ורוחץ את הירקות, טרם כניסתם למקרר אבל, זה לא טוב לירקות, ומרקיב אותם כשרוחצים ואז מכניסים לקירור.
-
או, סוף סוף "אדם עם שכל" אתה מבין הבודדים, שמצאה חן בעיני תשובתו. לא בגלל ש"הסכמת" עם אורח חיי, אלא כי הבנת שזה אני, וזה מצבי. בהחלט שמעתי על אחרים במצבי, היו כאלה חמורים יותר, והיו כאלה שפחות. בשירשור "עד כמה אתה פדנט בקשר לרכב שלך", כתבתי שאני מכיר אדם, שראה גרגר קטן של אבק, על רכבו, והוספתי גם, את השיטה של איך שניקה את הרכב. אי לכך ובהתאם לזאת, (ולפני שיהיו למישהו רעיונות, זה לא אני שדיברתי עליו, בשירשור ההוא) זו ההוכחה שלי לכך שההתנהגות שלי לא יחידה ומיוחדת במינה, וישנם נוספים כמוני.
-
באמצע הרחוב? ככה "בעמידה" מה שנקרא? אני חלילה לא מזלזל במי שכן, אבל ממש ממש לא. אין לי מושג מאיפה הוא הביא את הפלאפל הזה שלו, דרקה לפני שבאתי, אין לי מושג כמה חודשים, קוביית הביוב הזו שאצלו בסיר, והוא קורא לה שמן, עמדה ככה כמו שהיא. סטרילי אחי, אני סטרילי לחלוטין. מעבר לזה, אפילו אם הייתי אוכל כך (ואני לא לא לא), תמיד אעדיף ולעולם, מסעדה נקייה, שולחן מבריק ונקי, ולא מקום כזה "ברחוב" כמו שציינת. שיבושם לו, מבחינתי שאתה וגם החבר שלך, יגידו עליי "חולה" ו"דביל" ו"חמור" ו"חולה נפש", הכל מקובל בעיני, סבבה לחלוטין. לי זה לא מפריע, אני לא מפאריע לאחרים עם העניין וזה מה שחשוב. אגב, עם ובלי קשר לעניין, קראתי פה והגבתי, על שרשורים ברוח דומה, על כל מיני אנשים, והיחס שלהם לרכבם הפרטי. לא אצטט מילה במילה, אבל חלקכם בטוח יודע, על מה אני מדבר. היו כאלה שכתבו שם: "אצלי לא מעשנים/אוכלים/נושמים באוטו." "אני רוחץ את האוטו 90 פעמים ביום, רק עם סבון כלים שמיוצר באמריקה ומיובא אישית ע"י שליח, שמחזיק את הבקבוק בזווית 86 מעלות" ושאר הגזמות נוספות. אז הם, החבר"ה ההם, הם נורמליים ובסדר? ולמה? כי מדובר ברכב שלהם הפרטי? ואם הם לא בסדר, אז זה הופך אותי ואותם לקבוצה אחת של מטורפים?
-
התנצלותך התקבלה. לא נעלבתי ולא כלום. אבל יפה לך וכל הכבוד שהתנצלת. אתה מפונק מדי ידידי. זו דעתך, זו דעתי. מה מסובך כל כך? באים, מרימים את הרכב, אם בהרמה מלאה או לא, דקה אחת, הרכב למעלה, מתיחה וקשירה של מה שצריך ונוסעים לשלום.
-
למה אתה חושב שאני בלי ראש פתוח? באותה מידה וברוח השירשור, יכולתי לכתוב ולהרכיב על עצמי, מסיכה של מנתחים, כי פלוצים של אחרים מזיקים לבריאות. יכולתי לכוב שאני מסתובב עם בלוני חמצן רפואיים, כי החמצן שאנשים נושמים הוא מגעיל ומלא במחלות. לא כתבתי את זה, כי יש דברים שאיתם אני מסתדר. אני מודע לעצמי ולמצבי, אבל יש כאלה שאורח חייהם חמור משלי, והתנהגותם לא רחוקה, ממה שכתבתי, על עניין בלוני החמצן וכו'. נ.ב- תכף יש תוכנית של רפי גינת, על כל מיני כאלה ואחרים, שנמצאים במזון שכולנו אוכלים וצורכים יום יום, יהיה מעניין.
