בעל ג'ימני
-
הודעות
532 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי בעל ג'ימני
-
ואתה לא נוסע דרך כביש 6 כי..............? סיבה מיוחדת? בלי רמזורים, בלי עיכובים, רצית לעצור ולעשות מנוחה? פשוט רד במחלף הכי קרוב ותעצור בצד. עלה שוב על כביש 6 במחלף שממנו ירדת, והמשך בנסיעה.
-
יש איזה פלסטיק ברכב שאני מעוניין להחליף [לנד קרוזר 2008]
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של jary בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בפירוקיות השונות ניסית? כאלה אחרי תאונות, שכל הפרצוף של האוטו הלך (או החלק האחורי) אבל החלק הפנימי שלהם נשאר שלם..... -
זה נכון, אבל כמו שכבר אמרתי, אני מכיר חלק מהאירגון הזה (הסברתי כבר איך ולמה) ובארגון הזה, מה לעשות? ישנם כאלה שחולים או הבן שלהם עשה ואמא שלהם ברחה וכ'ו, ולכן לא משתתפים בדיונים הללו. לא לוקח סיכון. בהחלט אצלם מספר פעמים, על מנת שיהווה הוכחה ודוגמא לחבריי השוטרים. ובכל זאת נהגת, נתת לי פה מה, ששנים הצקתי לחברים שימציאו, ששנים רציתי שיכתבו, והם אמרו: "מצטערים, זה פשוט אסור" ועכשיו נהגת, "בזכותך" זה מותר.
-
נהגת ברגעים אלה ממש, שנייה אחרי שקראתי את תשובתך המלומדת, הפכת (בעל כורכך? לא יודע, תחליטי את) לאחת מחברותיי הטובות ביותר. כבר ביום ראשון בבוקר, אצא לעבודה ואפקיד את הרכב בידיים של שכנתי המקסימה, שכאמור הבטיחה להתפרע על החלון האחורי, "ביום שזה יהיה אטום"
-
לאחר שקראתי, עיינתי וצילמתי (במוח) את המסמך שצורף, הרי לכם שאלה, לפני השאלה עצמה, אבקש מראש לקרוא היטב מה שאני כותב, כי זה חשוב מאוד, בהתאם למסמך שקראתי ושאותו אצלם מאות פעמים ואפיץ לכל שוטר שיעבור מולי: ברשותי רכב סוזוקי ג'ימני. החלון האחורי (זה שנראה מבעד למראה הפנימי של הרכב) הוא אאטום מן הסתם (כלומר לא נפתח בשום צורה) כך גם החלונות של הנוסעים במושב האחורי. החלונות של הנהג ושל הנוסע שלצידו, כן נפתחים. נדבר כעת רק על החלונות האחוריים, של הנוסעים במושב האחורי, ועל החלון האחורי שנראה מבעד למראה הפנימית של הרכב: את כל השלושה האלה, בהנחה ויש לי שתי מראות תשקיף חיצוניות, ענקיות, שמראות לי היטב את הדרך, מותר לאטום אטימה מוחלטת? לא חשוב אם בוילון, אם בהשחמת חלונות, אם בבטון בצורת פלטה או סתם הנחת מגבת או אפילו טפט שחור. מותר, בהתאם למסמך הנדיר הזה שהעלו פה, לעשות את זה?
-
אור אגב מספרי תקנות וכ'ו, שאלה לי אלייך ידידי: נאמר לרגע (נמציא מספר) ותקנה 2 א' אומרת שמותר לנסוע באורות גבוהים (אני ממציא דברים כדי להגיע לפואנטה) ואני אומר לשוטר שתופס אותי שזה מותר ועוד איך, האם אני יכול לדרוש/הוא יכול לבדוק במחשב שלו בניידת, אם אני צודק או לא? המון פעמיםקורה, כשאני לא בקיא (כמו רבים אחרים ומנוסים ממני) בחוקים כאלה ואחרים, ששוטר מתנפח עליי בלי סיבה, ואני רוצה המון פעמים להעמיד אותו על טעותו. האם הוא יכול לבדוק כל תקנה שאציב בפניו, דרך המחשב שבניידת?
-
אהלן! אני דווקא כן תומך בטלאי, אבל לא סתם שחור וגמרנו. שים איזה פרח/כדורסל/תמונה של אובאמה (מצויר כן?) או שניים או 20 וזה יפתור לך את הבעייה. כל כך מוכר לי הונדליזם הזה, מאות פעמים קרעו לי את כיסוי הצמיג, וברוך ' טפו טפו טפו, שום שמיר בצל מלח מים, לא קרעו את האחרון. אני לא משווה כיסוי של רזרבי, שעולה גג 100 שקלים, לגג מתקפל של רכב, אבל בכל זאת.....
-
מחפש פיתרון להוצאה מהירה של אוויר בשטח
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של בעל ג'ימני בתוך פורום רכבי שטח
אור כמובן שצקתי ידידי. יש לי בג'ימני ארגז כלים קטן שבו יש כל מה שצריך לחילוץ וכ'. אפילו הקדשתי תאון קטנטנן למפתח המדובר. פשוט רציתי להגיד שאפילו את זה כבר עברתי ואני חושב על פיתרון אחר. במקביל, אני אגדיל ואעשה כאתלה את המדובר, על מראה, עם שרשרת כמו בצבא, שתולים דיסקית. עד שאשפצר את הרעיונות הנפלאים שנתנו לי פה. -
מחפש פיתרון להוצאה מהירה של אוויר בשטח
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של בעל ג'ימני בתוך פורום רכבי שטח
תודה על התגובה והעזרה וכ'ו וכ'ו, אבל אם תקרא בתחילת השירשור הזה, תבין שזה הדבר הראשון שעשיתי וניסיתי ולא בא לי על זה. לא רק שאני יודע ומכיר והיה לי (ועוד יש לי) את זה, אלא שכבר איבדתי כמה כאלה. לא מעוניין בשיטה הזו יותר. (אם תקרא את השירשור תבין גם למה) כמובן שאם יהיו לך שיטות לשיכלול ושיפצור הרעיונות וההצעות שהעלו פה בפניי הגאונים, אתה מוזמן, ואני אשמח. -
שאלה לגבי מיקום מיכל הדלק ? (נכון. זו באמת שאלה על מיכל הדלק)
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של takingg בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אצלי בג'ימני זה ככה. נדמה לרגע את כל הרכב עצמו, לקופסאת פח ענקית. נסה לדמיין את הג'ימני, שכידוע אין לו דלתות אחוריות, מהאגזוז וקדימה, הכוונה מתחת לרכב. מייד אחרי אוזני הגרירה האחוריים, ישנו מיכל הדלק. ממש ממש מעל זה (אם מסתכלים ממעוף הציפור) קיימים המושבים האחוריים בג'ימני. במילים עוד יותר פשוטות: הנוסעים שלי במושב האחורי, פשוט יושבים על מיכל הדלק. -
תדמה את החנות שתיפתח בעתיד (מה עם איזו כתובת? תהיה הנחה משמעותית לחברי האתר?) למחסן ענק, לא משנה כל כך במה תמלא אותו. מעבר לכך תצטרך לפתוח ע.מ, תיק במס הכנסה ועוד ועוד. בערך כמו קיוסק, רק שב"קיוסק" שלך אתה תמכור חלפים לרכב. אינני מכיר אותך אבל, אם אינך מבין ויודע, או אינך מכיר את כל החלקים כולם, רצוי שתעסיק אצלך בעסק, לכשיוקם, אנשים שכן מבינים, ומהם ללמוד מה, איך, עם מה, כמה ומתי. בהצלחה
-
עזרה בבחירת צמיגים לרכב (טוב שרשמת רכב, אחרת היינו חושבים לחדק של פיל)
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של CandyMannn בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מישלין, בריג'סטון. יש כל מיני חברות טובות. לטעמי האישי בלבד (וחבריי לפורום הענק הזה עוד יכתבו אחריי), החברה עצמה לא ממש משנה, מלבד התאריך המוטבע על הצמיג, ואת זה חשוב לבדוק ולוודא. -
מחפש פיתרון להוצאה מהירה של אוויר בשטח
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של בעל ג'ימני בתוך פורום רכבי שטח
גם את זה ניסיתי, הונטיל עף לקיבינימט בתוך החול, אפילו התאמנעתי ליד תחנת דלק, פתחתי את כל הונטיל והוצאתי לגמרי, נתתי לאוויר לרדת טיפה וכשניסיתי להחזיר, עף לי הונטיל מהיד. תסתכל באמצע השירשור על התובנות הנפלאות שהחברים כתבו לי, בקרוב איישם את הכל ואעלה תמונות -
שניים מחבריי הקרובים ביותר (הם אחי אגב) עובדים בחברה כזו. אחד מהם מחלץ (בדיוק כפי שפותח השירשור הזמין) והשני פשוט מעלה את הרכב לגרר ונוסע, זה כל תפקידו. מראש אגיד ואומר: נא לא לכעוס עליי, אני רק ה"דובר": אין מה לעשות בתלונות, ותפנה למי ולמה שבא לך. תפנה למוקד שקורא למחלץ/לגרר הם יגידו כן כן נטפל נטפל ומקסימום שיעשו זה להרים טלפון לקבלן (לבעל הבית של הגרר) ויגידו לו נו נו נו. תפנה למי? למשרד התחבורה? יטרקו לך הטלפון בפרצוף. עלייך להבין ידידי, נכון שהם מבטיחים תוך 3 שעות, אבל לעיתים, בעיקר בחורף גשום, או באמצע היום כשיש מאות אלפי רכבים על הכביש, שזה לוקח קצת יותר זמן. אין פה עניין של כעס, אין פה עניין של מרירות, פשוט ככה זה. רוצה להגדיל ראש ולשנות? רוצה בכל זאת להזיז משהו? כתוב לאיגוד המוסכים, כתוב למשרד התחבורה, גולל את סיפורך במכתב פלוס העתקים לכל מי שנראה לך ואולי העניינים יזוזו. נקודה לסיום, ואת זה ביקש ממני לכתוב, בעל הבית של חבריי הקרובים: תעשה לכולנו, נותניי השירות, ומקבלי השירות גם יחד, שירות נפלא, לרווחת כל המעוניינים, אם תנסה לשנות את הגזירה, של המתנה של עד 3 שעות. כולם ירוויחו מזה.
-
אההמ אההמ וערב טוף! אני קורא מגיל 5 (לא מתנפח, רק תמשיכו לקרוא הלאה) וקראתי וקראתי שוב ושוב ועדיין העיניים מסרבות להאמין. מותר, לאטום, או לתלות, או לסגור, או כל מושג אחר שתקראו לזה, את החלון, האחורי, שברכב?? אני מניח שכשאמרתם אחורי, התכוונתם בוודאי לחלון, שנראה דרך המראה הפנימית ברכב, האם על זה דיברתם? אם כן, מצטרף לבקשה למסמך מעניין שכזה, ובינתיים אני מזמין תור, אצל הציירת השכנה שלי, שתתפרע כמו שהבטיחה לי "ביום שזה יהיה חוקי"
-
תרשו לי רק להעיר הערה קטנה, בחלקים שונים בעירי, ישנם כיכרות בדיוק כמו המוסבר פה. בחלקם יש אבן שפה לכיוון אחד, כלומר אין מצב שמי שבתוך הכיכר הזו יצא לכיוון הזה. זו דרך אחת למנוע את הטעות הנכתבה פה מלכתחילה. בכיכרות אחרות, על אותה ה"פוזה", פשוט הונחו מחסומי דוקרנים, ממש כמו בקניונים וכ'ו, למניעת כניסת רכבים. ולכל הקופצים עליי, שבלילה לא רואים וכ'ו, יש בשני צידי הכביש, צמוד למחסומים האלה, שלטי אין כניסה. לפותח השירשור: אולי תקדם דברים דומים כאלה בעירך? תתפלא לדעת ולשמוע, כמה רעיונות פשוטים וקלים לביצוע לא נעשים, כי אחרים לא חשבו על זה לפנייך.
-
התפלאתי לאן נעלמת לי ידידי, תודה על התזכורת שבתגובה 20. שוב תודה רבה לך.
-
במבה אני לא חוסם כלום לאף אחד. אני עושה בחנייה הזו כבשלי (היא באמת שלי מה לעשות?) חומצה? יאללה בכייף, רק יגביר את החשק שלי להביא את המשטרה לביקורים בשכונה. העירייה תקבל טלפונים על כל מיני בניות מחסנים לא חוקיות, תקבל פניות על אנשים שמרעישים בלילה, המשטרה והעירייה מאוד תתעניין לדעת על מסגריה (לא מאמינים לי? תבואו לשכונה שלי ואראה לכם) שעובדת בתוך בניין, בתוך דירה, כשבשאר הבניין ישנם דיירים, שמנהלים חיי משפחה "רגילים". פה זה אחרת, אני עושה את מה שעושה בחנייתי הפרטית, הרשומה כחוק, ושעליה בזבזתי בשעתו, סכום השווה לגובה שתי משכורות. אפילו למות ולהיקבר היה עולה לי פחות......
-
נהגת לא יודע למה את קוראת חברים. אני מדבר על כאלה שישבו איתי שולחן ליד שולחן החל מכיתה ב' (כבר מזמן סיימתי את הכיתה הזו) אני מדבר איתך על כאלה, שכשירו לי בראש בצבא, ושכבתי שבועיים בבית חולים, הם עשו משמרות, דחו רגילות ועוד, וישבו איתי יומם ולילה. חברים לנשק זה נקרא? אף אחד מהם, לא עושה מה שעושה, כשהוא על מדים. אף אחד מהם, חלילה לא מאיים, על מי שמנג'ס. הם משתמשים במה שנקרא פוליטיקה אירגונית, חפשו בגוגל את המונח המתאים. אגב, לא תמיד הם היו כאלה "חשובים" כמו שהם היום, פשוט שאני בחרתי באפיק חיים אחד, והם באפיק חיים אחר. בדיוק כמו אותם משפחות רשע, שאני אומנם מכיר, אבל לא יושב איתם בשישי בלילה ומספר דאחקות.
-
שוב ושוב אני נפעם מסיעור המוחין המדהים הזה שהולך פה. למדתי במהלך השירשור הזה המון (לא שלא ידעתי לפני כן הא?) על התנהגות האדם. לכן הראש שלי והמחשבה, הולכת ומוצרת (מלשון צרות), ומתנקזת לה על השער המדובר. עד שהמתקין יחזור אליי בטלפון, תוכלו לספר לי מה ימנע מאזרחים שונים ומשונים, לעקור לי את העמוד המדובר? עם מה בדיוק הוא יקבע לי את האעמוד הנ"ל? הבנתי שהקיבוע יהיה באמצע, ובעזרת ידית יעודית שכזו, אני איישר/אשכיב את העמוד המדובר. כשאכנס לחנייה, גם לעכב את הגנב וכ'ו, אסגור אותו, גם בצאתי מהחנייה, לאחר שיצאתי, אשאיר אותו במצד עומד, ואנעל במנעול, אבל מה ימנע מהאחרים לעקור את כל העמוד? יקובע בבטון? בתוך הריצפה? עם ברגים לריצפה? הסתכלתי באתר של אלון שערים חשמליים ואהבתי מה שקראתי וראיתי שם.
-
אין מה לפחוד מהשכנים. יטענו חבריי לפורום ויגידו שאני מדמיין דברים, ואפילו בודה מליבי, אבל קרה לא פעם, שראיתי את אדון פושע (בלי שמות, לא חשוב מי זה), יושב במסעדה שבה אני נוהג לבלות. ראיתי את אישתו של אח של מר פושע, שביקשה עזרה בהחלפת פנצ'ר בגלגל, ושם כבר עצרתי, אמרתי לה שעם כל הכבוד לפנצ'ר שלה, אני רוחש המון כבוד לבעלה (אז זהו, שלא), והזמנתי בעבורה חילוץ, עזבתי רק כשהחילוץ הגיע והחליף לה את הצמיג. אין מה לפחוד מהחבובים האלה, רובם רק מרעישים, רובם הגדול נחמד כשנחמדים אליהם.
-
סוזוקי ג'ימני, חמישה ברגי סגירה וגלגלי מגנזיום
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של בעל ג'ימני בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
בוודאי, תודה על התיקון. אוקי, החכמתי, מצויין. תודה רבה רבה. -
ככה זה במדינת הקומבינות והתככים, כשאתה חבר של האנשים המתאימים, יפנו. נורא לא נעים לקבל טלפונים משוטרים, שמתעניינים על מה ולמה, איך ואיפה. זו אומנם "אלימות" מסוג אחר, אבל זה עוזר. יבורך בורא עולם על הקומבינות והשיטות למיגור תופעות מרגיזות.
-
יש לי חבר, שעובד בחברת גרירה מסויימת. ברשותו של בעל הבית מעל 20 גררים פעילים, 24 שעות ביממה. הגררים מגיעים אליו בצבע לבן, כמו רכבי צהל השונים. ברגע שהוא מקבל את הגרר הבא שלו, הוא לוקח אחד מהעובדים איתו, נכנס למוסך צביעה וצובע את הגרר כולו בכתום. ברגע שהוא מסיים את ענייני המנהלה עם מנהל העבודה, הוא אומר לעובד שלו: כשיסיימו, תצא לעבודה. הוא רשאי לצבוע את הגרר שלו באיזה צבע שרק מתחשק לו, אין בעיות עם משטרה, אין בעיות עם טסטים, הכל חוקי ומותר וכשר.
