אהלן,
אחרי שעשיתי טסט לאוטו נאבד לי הרשיון, הפכתי את כל הבית לא מצאתי אולי זה נפל לי ..
מין הסתם אני יתקשר אליהם ויגיד להם שישלחו לי רשיון חדש(זה לוקח שבוע) יש לי נסיעה חשובה עוד יומיים לצפון ואם יעצור אותי שוטר ואני יראה לו רשיון לא תקף מה הוא יעשה לי? אני יגיד לו ששולחים לי חדש כי הוא נאבד לי..
הוא יעשה לי משהו?
תודה רבה