Jump to content

jary

  • הודעות

    23
  • כאן מאז:

הנקודות של jary

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. הם לא ביקשו עדיין אבל אני מפחד וכן, כי אין לי ביטוח חובה ומקיף בכלל. צריך בשביל לתקן את השריטה טיפה עמוקה לצבוע את כל הפגוש? ישלי מרצדס slk280 2008 צבע כסוף
  2. אני עובד בקניון ונכון יש את המחסומים האלה בכל קומה? אז המחסום נפל לי על הפגוש האחורי ועשה לי פנס קטן ויפה. ממתי נופל מחסום על רכב@?#$?@!$?@!#$? הלכתי ישר להנהלה ולקחו ממני פרטים ביטוח אין לי ברכב , השאלה אם הם צריכים פרטי ביטוח שלי בשביל לתקן את המכה? כי זו שריטה לא ממש רצינית
  3. ראשונה פרטית דגם GLX 1500 סמ"ק 128000ק'מ אוטומטית טסט לשנה מטופל במוסך המרכזי ללא תאונות 6900 ש"ח
  4. הקפצה מחיר 17,900
  5. יד שניה פרטית(קודמת ליסינג) אוטומט בנזין 226,000 ק"מ מטופל אך ורק במוסך המרכזי ללא תאונות שמורה היטב צמיגים חדשים 16500 ש"ח עוד תמונה http://www.siz.co.il/my/yjjolxqtylhj.jpg
  6. בנאדם שאני מכיר מוכר את הרכב לפירוק , אני לא יודע כל כך פרטים על מצב הרכב וכו'.. אתם מוזמנים להיתקשר 052-3890309 050-2437099
  7. דגם ONE LINE PK יד ראשונה פרטית בנזין 78000 ק"מ מטופל במוסך המרכזי במצב חדש ללא שום תיקון צבע + חיישני רוורס + קודנית + סטריאו טסט 6-2011 דורש 62000 ש"ח הרכב נמצא באיזור השרון פלאפון 0502232862 או ה"פ
  8. אהלן, אחרי שעשיתי טסט לאוטו נאבד לי הרשיון, הפכתי את כל הבית לא מצאתי אולי זה נפל לי .. מין הסתם אני יתקשר אליהם ויגיד להם שישלחו לי רשיון חדש(זה לוקח שבוע) יש לי נסיעה חשובה עוד יומיים לצפון ואם יעצור אותי שוטר ואני יראה לו רשיון לא תקף מה הוא יעשה לי? אני יגיד לו ששולחים לי חדש כי הוא נאבד לי.. הוא יעשה לי משהו? תודה רבה
  9. יד ראשונה פרטית 125,000ק"מ טסט עד ספטמבר 2011 מזגן מקפיא צמיגים חדשים אוטו שמור מאוד ללא תאונות מחיר 18,800 ש"ח
  10. דגם ONE LINE PK פרטית יד ראשונה נהג יחיד שמורה היטב ללא תאונות מטופל במוסך פיגו מרכזי בצורה מסודרת + חיישני רוורס 37000ק"מ טסט 2-2011 52000ש"ח ה"פ או בפלאפון 0502232862 הרכב נימצא באיזור השרון.
  11. כן גם נורת בלם חירום עובדת, אז מה לעשות? פשוט אני מוכר את האוטו, ואי אפשר למכור ככה שהנורות עובדות
  12. כל פעם נישרף פיוז , אני לא יודע מה הבעיה לא בדקתי לעומק
×
×
  • תוכן חדש...