Jump to content

רון וינר

  • הודעות

    90
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רון וינר

  1. לא בעניין קניית רכב אלא בעניין מערכת לרכב, אני צריך זוג רמקולים אחוריים 6*9 שיהיו חזקים נקיים וטובים(רק טובים, אני לא זקוק למשהו ברמה עולמית) כמה צריך לעלות מה מומלץ? איך לאנזר, חברה טובה? כמה אמור לעלות זוג שכזה? וכמה התקנה? ומעבר לזה , עם אני מחליט שאני רוצה גם סאב ומגבר כמה זה צריך לעלות?
  2. רון וינר

    מה שאפשר ממה שנשאר

    מראה חיצוני של פיאט קופה מנוע S2000 הגה ושלדה 106 ראלי
  3. הוא כתב שיר על יוגו??? מה הוא עישן?
  4. כולם שופטים על סמך תמונות, שכולנו ראינו בעבר עד כמה הן יכולות להטעות, נראה את המגאן ואז נדע עד כמה היא מיוחדת ויפה\מכוערת . לפני זה הכל דיבורים באוויר
  5. רון וינר

    205 GTI

    קנייה של 205 GTI לא מומלצת לדעתי לכל מי שלא מדובר בחלום ישן נושן שלו ויש לו הרבה כסף להשקיע
  6. לא נמכרה 309 GTI בארץ?? אני זוכר שהלל פוסק סיפר שפעם היתה לו כזאת
  7. איבו או אלמרה... הממ
  8. אף אחד לא טען שהוא היה מוסיף כסף בשביל אוטומאטי, פשוט שבשביל משהו כמו SMG אפשר להתפשר
  9. מישהו (תומר?) יכול בבקשה לכתוב כמה כתובות של אתרים שעושים משלוחים גם לארץ ?
  10. יש לי 106 ראלי דור שני, אני מעוניין להחליף את הפילטר אוויר המקורי אבל לא בטוח לגבי האפקטיביות של פילטר פתוח רגיל, יש אפשרות לשלב מערכת ראם אייר של ה גי טי איי בראלי? כמה זה יעיל? כמה זה יעלה? והאם יש עוד אופציות לשיפור הנשימה חוץ מאין בוקס פתוח סטנדרטי וראם אייר? תודה
  11. Nobody Stones anyone even if he says Almera!
  12. אמא שלך רצתה אוטומאטי עם אני זוכר נכון, מה עם מיאטה חדשה? גם פתוחה גם יכולות דינמיות גם פוזה , אפילו אמינות יפנית יש בה הכל ומה קורה איתך חוץ מזה? אתה חייב לי עידכונים
  13. ולמרצדס אחורית ?
  14. רון וינר

    רק אל תיכעסו אבל...

    \\
  15. אבל מזל טוב איזה חלקים מהראלי יש לך בבית? משהו מעניין?
  16. רון וינר

    שאלת חוצה

    אין שם לא מצלמות ולא משטרה ואפשר לסוע חופשי?
  17. זה מעניין, רועי את יכול בבקשה לפרט את כל הדרגות?
  18. GTV כסופה תלתן ירוק בבקשה
  19. לא ניתן להגיע לידיע מראש על מה תיפול במכונית שתקנה
  20. כי נמאס להיות ילד מתלהב
  21. כל תוספת יכולה רק להשביח, תשאיר הכל
  22. רון וינר

    שלום פורום!

    יום יבוא ותהיה לי ספיידר(מהישנות)
  23. יכול להיות החברה ממועדון החיפושיות שחלקם עשו באגיזציה חלקית או מלאה לחיפושיות שלהם http://www.beetle.co.il זה האתר שלהם והם נפגשים בימי שישי מאחורי אווזי בשעות הערב המוקדמות
×
×
  • תוכן חדש...