Jump to content

רון וינר

  • הודעות

    90
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רון וינר

  1. גם אני תמיד האמנתי שהסדיגה לראלי בפורום היא מוגזמת בעליל( ואני אחד מאלה שהוא בעלים של כזאת) העניין הוא שהראלי כן מייצגת (כנראה) את התמורה הטובה ביותר לכסף שניתן למצוא בארץ למכונית ספורטיבית, והיא כן יחד עם ה306 נחשבת גם בקרב העותונות העולמית כפסגת ההתנהגות וההיגוי שאלו הם שתי הדברים מהם הכי תופסים בפורום שלנו, ככה שאומנם מוגזמת ההערצה שישנה בפורום לראלי, אבל להגיד שמדובר בסתם עוד מכונית ממוצעת זו הגזמה לצד השני, מדובר ברכב מוצלח , הנותן תמורה יפה מאוד יחסית למחיר שלו ובמיוחד לנהג הספורטיבי המתחיל.
  2. להחליף איתך ראש בראש ראלי לבנה 97 במצב טוב מאוד . אני אפילו לא רוצה שתוסיף כסף, יש עסקה?
  3. יש לי מקרן שקופיות בבית למקרה הצורך
  4. רון וינר

    מזל טוב ?!

    ימאהה סליידר מהעובדה... שכחתי כמה קטנוע זה נוח
  5. למכונאים שבינינו, אחרי שקיבלתי קטנוע מהעבודה עם צ'וק ידני התעוררה בי השאלה מה הוא עושה בכלל? אני יודע מה ההשפעות שלו בהנעת המנוע וכו' אבל מה הפעולה הפיזית אותה הוא מבצע? את מי הוא חונק?
  6. רון וינר

    הכותרת ששוברת

    "וואלה משה צדקת, עץ באמת יותר חזק מפח"
  7. רון וינר

    ח"ח למע"צ

    זה שהם סיימו הרבה לפני הזמן כשהצפוי היה שיסיימו הרבה אחרי(כמו בד"כ)...
  8. לא, לא בציניות. אומנם אנחונ רגילים לקטול, אבל צריך גם לדעת לשבח כשצריך והנה ארבעה חודשים לפני סיום המועד המתוכנן יפתח ביום שני מחלף השלום שנראה שיתן מענה לפקקים בצומת מי יתן וגם בצומת לה גארדייה - המסגר ילך חלק
  9. רון וינר

    GTA 147

    תומר עובד במקום שיש לו בו גישה "קלה" למכוניות של סמל"ת
  10. "איפה אפי?"
  11. הגרסא הערבית של המייפלאוור
  12. רון וינר

    הכותרת של היום

    "בעיריית תל אביב טוענים שגם חנייה זו אינה חוקית ובגלל שאין הגרר מסוגל להגיע למכונית חויב בעל הרכב בתשלום עלויות מיוחדות בסך 1000 ש"ח, בתמונה מצולמת הממונה על החנייה בעיירית תל אביב הגברת צפרירה זכאי בעודה מפקחת מקרוב"
  13. רק אל תשכח את האנשים הקטנים
  14. הרבה מזל טוב ערן! ואל תאמין לכולם , עד שהילדים בני חמש ככה הם עוד יושבים במושב ילדים ויש מספיק מקום מאחורה בפולו. אבל השאלה החשובה היא מי הבא בתור?
  15. עשיתי קורס של ארבעה וחצי חודשים על החשמל והאלקטרוניקה של המרכבה לפני פחות משנה ואני לא זוכר את המומנט... בכל אופן בהחלט כיף גדול לנהוג בדבר הזה כשאתה לא צריך להיות שריונר אחר כך
  16. זה בסדר להחליף , אבל רק למשהו לבן. הג'אנטים של גל הם האולטימטיבים
  17. האוטו שלי עשה 106 אלף קילומטר והיום הוחלף החיישן למדה... בקרוב אצלך הנזק: 515 ש"ח בליטל
  18. בדיוק מה שצפוי
  19. אני מצטער, הגעתי היום לליטל לשים את האוטו ובדרך חשבתי שאולי יהיה מישהו שאני מכיר וזה, בקיצור לפני שהספקתי להכנס לחניה אני רואה 306 GTI כסופה עם שלט למכירה וראלי97 לבנה עומדות בחניה, בפנים היתה עוד ראלי שחורה אחת ואדומה אחת דור ראשון. יוסי מחבל לנו ברכבים?
  20. נדבר עם גיא, אני אקפוץ אליו יום ראשון. בינתיים אני לא יודע עם המנוע אוכל שמן... יוסי אמר שזה אמור לקרות...
  21. אני גורם איזה נזק ארוך טווח בנסיעה על תערובת עשירה?
  22. ככה, נדלקה לי הנורית של מערכת ההזרקה , נסעתי ליוסי, יוסי אמר שאולי אפשר לא להחליף את המחשב רק לעשות משהו אחר אבל אין לו זמן להתרוצץ ושבינתיים אני לא גורם נזק קבוע לשום דבר , סתם האוטו נוסע על תערובת עשירה ואוכל קצת שמן ודלק . איפה כן יוכלו לטפל בי? אני באמת לא עושה נזק? יכול להיות שצ'יפ יהווה פתרון (סה"כ הבעיה אמורה להיות בניהול המחשב נכון? , בזה הצ'יפ מטפל, לא?) חזי וכריסי יוכלו לעזור לי?, איפה הם נמצאים? תודה תודה תודה
  23. כל אחד יבטיח משהו ליאשה כדי שיחזור... אני מבטיח להעלות את תדירות ההגעה שלי למפגשים לפעם בחצי שנה!!! יאללה, תורכם
  24. גם עם ישלמו לך תוספת למחיר של האוטו כשתמכור , זה לא יהיה חצי ממה שהשקעת , זה בטוח. אני למשל קניתי את הראלי שלי עם סאן רוף לא מקורי ולא הוספתי שקל(הוא גם לא ביקש), אבל אני שילמתי מעל מחירון והראלי זה לא דוגמא. בכל מקרה הגיוני שתקבל איזה תוספת קטנה אבל בטוח לא קרוב לסכום שתשקיע, זה "שווה" עם יש לך כסף מיותר ונראה לך שההשקעה בזה תתן לך יותר הנאה מנגיד טיול לחו"ל בחמשת אלפים שקל או טלויזיה חדשה או מה שלא תשקיע עליו את הכסף אחרת.
×
×
  • תוכן חדש...