ככה, נדלקה לי הנורית של מערכת ההזרקה , נסעתי ליוסי, יוסי אמר שאולי אפשר לא להחליף את המחשב רק לעשות משהו אחר אבל אין לו זמן להתרוצץ ושבינתיים אני לא גורם נזק קבוע לשום דבר , סתם האוטו נוסע על תערובת עשירה ואוכל קצת שמן ודלק .
איפה כן יוכלו לטפל בי?
אני באמת לא עושה נזק?
יכול להיות שצ'יפ יהווה פתרון (סה"כ הבעיה אמורה להיות בניהול המחשב נכון? , בזה הצ'יפ מטפל, לא?)
חזי וכריסי יוכלו לעזור לי?, איפה הם נמצאים?
תודה תודה תודה