Jump to content

רון וינר

  • הודעות

    90
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רון וינר

  1. רק השילטה קשה לאללה... איך רואים שהמשחק לא פופולרי בפורום, אף אחד עוד לא הכין 106 ראלי ,אני נאלץ להסתפק בקייטרהם
  2. רון וינר

    106 ראלי 16V

    משהו בסביבות ה10K ויש לך מנוע 16V אני אפילו מכיר מישהו שיכול למכור לך כזה . ולא הביאו אותה לדעתי כי היא יצאה בשנת 99 או 2000 כשכבר לא הביאו גם הראלי 8V ובכלל כמעט הפיסקו לחלוטין להביא את ה 106(אם אני זוכר נכון הובאו מעט מאוד בתחילת 2000)
  3. אני אדם חופשי...
  4. נראה כאילו רק לפני שנה וחודש עמדנו שנינו ביחד בשרשרת חיול, והנה שנינו אנשים חופשיים מזל טוב ! ותאמין לי , אחרי הTT תתגעגע לראלי
  5. אם אני לא טועה השאלה המקורית היא איך חותכים עוגה עגולה ולא עיגול, ובתלת מימד כמובן זה אפשרי , חותכים לחצי אז לרבע ואז החיתוך השלישי לכל הרוחב באמצע מימד העומק והרי לכם , שלושה חיתוכים שמונה חלקים
  6. טוב, אני עוד טרי מהעניין ( השתחררתי לפני שבועיים) דבר ראשון בקשר לקב"א : יש לי ידידה שהיא מאבחנת פסיכוטכנית (אלא שמראיינות בבקו"ם) שדרך אגב נחשב משום מה למשוה מאוד איכותי לבנות והיא אומרת שככה: כל המיתוס הזה על הורים גרושים איפה אתה גר וכל זה זה שטויות ולא קשור לקב"א כל וכלל שלושה דברים קובעים: הראיון האישי, ובתוכו בעיקר המוטיבציה המבחנים שועשים בצו ראשון , שקובעים את הדפ"ר והדירוג עברית שלכם, שמי שהיה לא מזמן בצו ראשון בטח זוכר שקיבל שלושה משפטים בעברית והיה צריך לנסח אותם אחרת ולכתוב את הפירוש במילים אחרות ושטויות כאלה. אי אפשר לשנות קב"א הוא סופי המידע אמור להיות מוגבל אבל כל מי שיש לו גישה למחשב מחובר לשלישות יכול לבדוק ובקשר למכונאי רכב בצבא, בחלק האחרון של השירות שלי הייתי מפעיל מחשב בסדנאת רכב בצריפין, ככה שראיתי איך השירות של המכונאים ולא כדאי מהסיבות הבאות: א) הסיכוי להיות קרוב לבית לא כזה גבוהה ב) אין בנות בבסיס בכלללללללללל ג) רמת האנשים באופן כללי היא נמוכה ד)בצבא הכל מתחיל ונגמר בכבוד, לחיל חימוש אין כבוד בשיט אם יש עוד שאלות תרגיש חופשי
  7. רון וינר מהווה ראשי תיבות, שמי האמיתי הוא אלי קופטר ארשי התיבות של רון וינר: ר- ראש ן - ו ן - נלך ו - ו י - יהיה נ- נמק ר- ראשון. מדובר מציטוט מספר זן ישן הנמצא במקדש מבודד בבנגלדש שם ביליתי את ילדותי בין עשרות 106 ראלים לא טחונות וללא שאסי( משם גם הגיע שלי, בודדה מסוגה בארץ הקודש)
  8. שלוש אופציות 1) פיאט קופה במצב מצויין 2) מיאטה 3) 306 GTI 6 ובקשר לעלויות אחזקה, ברשותי 106 ראלי כשנה וחודשיים. אם נבחן הוצאות שנתיות: טסט 1300 ביטוחים 4700 טיפול 300 טיפול לאחר קנייה 1200 (בשנה הראשונה היה טיפול אחרי קניה, בשנה השנייה היו צמיגים באותו מחיר) סה"כ 7500 ש"ח אפשר להחזיק אותו ב10,000 לשנה ( בלי דלק כמובן)
  9. ה205 זה אוטומוסך חושילניג אחי תאמין לי רק יונדאי קופה היא הכי פצצה והכי יפה והכי מהירה מהרמזור עדיף שתשאיר מכוניות כמו ה205 לאנשים שאוהבים לבקר את יוסי במוסך . פ'זו זה לפראיירים
  10. עזרתם מאוד! הצחיל בקומפוננטים ומגבר שיותווסף אליו אחר כך הסאב ומאוחר יותר אני אחליט לגבי האחוריים.
  11. הוא בכל זאת JVC , הוא יפגע לדעתך בצליל?
  12. אז ככה: כרגע יש לי באוטו הד יוניט JVC S585 (הספק ארבעים כפול ארבע ) ושתי רמקולים קדמיים של פיוניר ( היו אחוריים וצ'יינגר אבל נגנבו) השבוע אני קונה זוג קומפוננטים של MBQ שיחליפו את הפיוניר ומגבר שיוקדש אך ורק להם אחר כך אני רוצה לקנות זוג אחוריים בינוניים שיתחברו ישירות להד יוניט ורק עוד כמה חודשים סאב ומגבר שיוקדש לו. שאלותי הם כאלה, האם הסידור הזה הוא ההגיוני ? ( או שאולי עדיף לא להקדיש מגבר רק לסאב או מגבר רק לקומפוננטים אלא לחבר למגבר גם את האחוריים או מה שלא יהיה) וגם איזה סוג של מגבר אני צריך לקומפננטים? כי נראה לי שכזה של שתי ערוצים שמפיק את הרמת RMS שלהם זה מספיק, האם נכון? ושאלה אחרונה, זה אם ההד יוניט הזול יחסית יפגע באיכות השמע עם אני משתמש ברמקולים סאב ומגברים איכותיים?
  13. מישהו יודע מה גודל הבית שיש בדלתות בראלי דור שני? תודה
  14. אבל יש דברים שבאמת אי אפשר למצוא אפילו באינטרנט
  15. המדיניות של שינוי היא כזאת שואמרת נוריד את המיסוי, נוריד קצבאות וכשאנשים ירעבו נראה, רק בעזרת מיסוי גבוהה שיאפשר גם חינוך (ללמד לדוג) וגם לחנך יבוא פתרון, שוודיה לדוגמא, שהיא מדינה בה המיסוי הוא מהגבוים בעולם ובה יש לדוגמא חינוך חינם (אמיתי) עד ללאחר התואר האקדמאי היא מהמדינות שבהם הפערים הם הנמוכים ביותר . איך יגרמו הורדת המיסים להעלאת המשכורות? אתה באמת מאמין שמשפחת נמרודי או מוזס תעלה את השכר לעובדי הדפוס עם רווחיהם יעלו? כי לי נראה שעם יורד שכר המינימום דווקא ירד השכר.
  16. דבר ראשון אני רוצה לציין שלדעתי על כל אדם להצביע לפי מצפונו (גם עם זה חרות או ש"ס) הרי לשם כך קיימת הדמוקרטיה . שנית אציין שאני תומך בחד"ש. אבל העניין שעליו רציתי לכתוב הוא שינוי, לג'רמי ושאר תומכי שמאל לשעבר המתעדים להצביע שינוי, שינוי היא מפלגה המובלת על ידי פשיסט (כן , פשיסט) ובתוכה נמצאים ימנים קיצונים (מודי זנדברג מראשי צומת לשעבר לדוגמא) ובנוסף לכך וגרוע מכל לדעתי היא מפלגה סקטוריאלית באופן מחריד אשר חרטה על דגלה את הרצון לפגוע בכל שכבות האוכלוסיה ה"אחרות" על מנת להפיק תועלת לקבוצה שאותם הם כביכול מייצגים( מעמד הביניים החילוני) , לא מספיק לאנשי שינוי העוני המתגבר במדינתנו והם רוצים לבטל את דמי האבטלה, להוריד את שכר המינימום , לפגוע בקצבאות הילדים וכו וכו , הפגיעה הזאת בשכבות החלשות יכולה להראות חסרת עניין לנו (אנשים שיש להם מכוניות מחשבים אינטרנט וכו') אך ההשפעה של עוני גדולה בהרבה מהנראה במחשבה ראשונה וכל אדם או משפחה שנוספת למעגל העוני לא רק צריכה לפגוע בנו בגלל היותנו שבטיים ובעלי צורך לדאוג איש למשנהו אלא גם בגלל שכל משפחה שכזו פוגעת גם באיכות החיים שלכם עצמכם, מדינת הסעד אותה היה רוצה אדון לפיד להנהיג כאן היתה רק מגדילה עשרות מונים את הפערים החברתיים במדינה ופוגעת בכולנו .
  17. רק רציתי להוסיף את ברכותיי על הארגון המאוד מוצלח, היתה כמות יפה מ-א-ו-ד בשביל מפגש ראשון של מועדון ואני חושב שהוכחנו שיש מקום למועדון של מכוניות PSA ספורטיביות. היה נחמד מאוד גם להפגש מחדש אחרי הרבה זמן (ואני מבטיח להשתדל יותר )
  18. אבל פיוניר ב600 שקל זה סטנדרטי לחלוטין וגם לא משהו שאני מוכן לחרוג בשבילו מהתקציב שהגדרתי
  19. אחרי שהתעוששתי מזה שגנבו לי את סט ה6X9 מאחורה אני זקוק לצמד חדש התקציב 500 ש"ח (עם זה הבדל מהותי אפשר לעלות ל600) הרמקולים יתחברו לHU של JVC 45X4 עם קומפוננט של פיוניר מקדימה, ומאוחר יותר מתוכנן גם מגבר (כן כן , כרגע אין) גם משומש בא בחשבון אני מעוניין בעיקר שהצליל יהיה קודם נקי, אחר כך חזק עם מישהו מכיר שומע יודע מוכר סתם רוצה לעזור , תודה
  20. ומה בקשר להיונדאי קופה החדשה?
  21. ההודעה מיועדת לבעלי ה106 ראלי הרבים בפורום, גם תורם של הפירלי P4000 שלי הגיע ועכשיו אני צריך להחליף. השאלות העולות במוחי, האם כדאי להחליף למידה של הGTI? יש לי סיכוי למצוא יוקו? אם לא איזה צמיג מומלץ? ואיפה אני קונה אותם הכי בזול? מקווה שתעזרו לי מנסיונכם, ולא צריך להיות חסר פה נסיון עם צמיגים לראלי. תודה
  22. My name is Ron, I'm 19 from givtataim, i'm in the army (formaly electronics, going back to the bakum any day now) and I used to be a much more active memeber of the forum, unfortunatly the combination of work the army a car a guitar friends a dog and about a dozen other things leave me with very little time... I listen to Rock music (The pixies, Nirvana, Pavement , Guided by Voices , The strokes etc) Oh , and i'm typing this in english because i'm at my sisters house and for some reason her computer refuses to type in hebrew
  23. רון וינר

    מי רוצה הנחה בדלק?

    אצטרף לדבר כזה
  24. רון וינר

    סקר - מס' ק"מ שנתי

    והיום ביצעתי טיפול ראשון (100,000) למרות שיש עוד ארבע מאות קילומטר עד החלפת הקידומת... הייתי אומר שבערך שליש מהקילומטרז שלי הוא כזה שאינו נחוץ , בין עם זה לקחת בכוונה את הדרך הארוכה או לצאת מהבית למטרת הנהיגה בלבד
×
×
  • תוכן חדש...