Jump to content

רון וינר

  • הודעות

    90
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רון וינר

  1. מכרתי את האוטו( כןכן גם לי היה 106 ראלי) אחרי שהחלטתי שלהגיע כל יום לאוניברסיטה באותו זה לא לעניין. עכשיו אני בחיפושים אחרי קטנוע, 50 סמ"ק יספיקו לי ו ה אי טי 2 שבה את ליבי יש למישהו ניסיון איתו? או שיכול סתם לספר לי עליו גם יהיה נחמד
  2. זה תלית והמגן דוד ששמר על בני ישראל לאורך הדורות באמצע. בטוח והוא חתיכת דגל מכוער לדעתי... הדגל של הרצל היה מוצלח בהרבה
  3. רון וינר

    106 ראלי-שאלה

    בדגם של 98 יש כיוונון לגובה האורות, המתגים של המזגן והחום וכל זה קצת שונים. נראה לי שיש עוד דבר או שתיים שברחו לי מהראש
  4. מותר לך גם להריח כאילו עשית עכשיו אמבטייה בוודקה ולהחזיק ביד עשרים שוטים של טקילה, הוא עושה לך בדיקה לרמת אלוכוהול בדם, מעל המותר אכלת אותה, לא מעל המותר אין לו מה לעשות בעניין
  5. אני אלך להסתכל, אפילו עם רק בשביל הספורט
  6. מעניין מתי תצא הגטס טורבו שתתחרה בקליאו ספורט 206RC והמיני קופר S
  7. גם אלי MIH היו מאוד לא אדיבים, הייתי שבוע שעבר ב י.מ צמיגים שמול קניון איילון (לפי המלצת תומר) ששם דווקא היה בחור אדיב מאוד שהסכים איתי שעם לא לבן אז עדיף להישאר עם המקורי, ואחרי שיחות עם כל היבואנים הבנו שאין פשוט בסטוק של אף אחד ג'אנטים 14" לבנים(גם לא הלנסו שדניאל העלה פה, הג'אנטים שהתעניינת בהם ד"א אריאל הם חיקוי של הספידליינים של דיויד, בהחלט יפים). יש OZ CHRONO שנראים ממש יפה בלבן ב 15 (אפשר לראות אותם אצל פורטל) . אצל יובל מלמד אמורים להיות קומפומוטיב MO (כמו של גל) . ונותרה אופציית הצביעה
  8. דייהו מודנה 400 ( לפי מסורת הנפח לצילינדר, קצת יותר מרשים עם יש לך 12 כאלה במקום 4)
  9. הם יצאו מיצור לפני כמה חודשים, נותרו סטוקים פה ושם אך ליבואן הישראלי אין , והוא לא מתכוון להביא
  10. ועל שלי כתוב ראלי... אני רוצה לראות אותה לא מתפרקת בזמן סטייג'
  11. כלכך חבל שכבר אין עיתונות רכב כזאת יותר בארץ
  12. אבל יש והיו http://www.ozracing.com תבדוק
  13. יש לי צמיגים בני חודשיים על האוטו, חבל לזרוק, ובתור משומשים אני אקבל עליהם גרושים. חוץ מזה שצריך להוסיף לעלות גם את הרישוי מחדש שדורש "תשלום" לגורמים במשרד הרישוי(מדובר בסכום לא זניח). ועוד ההבדל של נגיד 200 שקל לג'אנט, בקיצור כבר מדובר בכמה אלפים טובים של שקלים בהבדל. אני מעוניין בראש ובראשונה בחברה מוכרת, הבחירה הראשונה שלי היתה OZ סופרטוריסמו קורסה, זה כנראה לא יקרה כי הם כבר לא ביצור והיבואן בארץ קקה.
  14. דוגמא לחניה שלא במקביל לקווים 180 ש"ח דו"ח חניה משטרתי
  15. א. אין בעיה עם שתיה באוטו, בארה"ב יש מדינות שמותר ויש כאלו שבהם אסור ב. אסור שיהיו שתי מכוניות בפריים
  16. כבר כמה שבועות שאני מסתובב בין כל הפנצ'ריות , הייתי בפורטל הייתי בי.מ צמיגים ובעוד מליון מקומות. פשוט אין ג'אנטים לבנים לפ'זו 14 אינץ'. אני לא מעוניין לעלות ל15 כרגע, ההשקעה גדולה מדי. יש למישהו רעיון לפתרון אחר? מקום שהוא יודע שיש בו ג'אנטים שכאלה? מה עם צביעה, זה אופציה הגיונית? כמה עולה איפה עושים איך זה מחזיק, עזרו לי אנא
  17. רון וינר

    בעיה ברשיון רכב.

    לבקש שישלחו לך http://www.mot.gov.il
  18. רון וינר

    חג שמח לכולם

    ומי יתן ונזכה לשתות הרבה יין בארוחה והרבה בירה לאחריה.
  19. אחת צהובה נצפתה ברכבת פינת דרך פ"ת
  20. סתם כמה מכוניות שאתה יכול לקנות בארץ 1.M3 2.פורשה 911 3. יגואר XKR 4.מרצדס SL AMG 55 5.M5 ועוד רבות שבאות לפני ה106 ראלי או האימפרזה
  21. אבל האימפרזה טוברו לימיניהן עשו המוווווווווווון טוב לתמיד של סובארו, להזכירכם פעם סובארו היתה מילה גסה, היום כבר מזמן לא, וזה לא בגלל שלתתי אלופים בצה"ל יש B4.
  22. במידה המקורית, כמו שלך יוקוהמה A539 עם אני אחליף מידה בצמיגים זה לא יהיה לחתך נמוך יותר אלא לגדול באינץ' אבל זה עוד קצת רחוק
  23. המחיר של פאלקנים היה 250 לצמיג (זהה למעשה למה שקיבלתם) אני קניתי יוקו ב300 לצמיג
  24. רואים שאין לכם באמת, עם היה לכם ז גדול באמת הייתם יודעים למה אין לי רתמות באוטו ורק את החגורה המקורית
  25. תמיד חיכתי ולא שמתי פילטר רגיל כי הוא חסר טעם, תומר , לא שווה לך להחליף את הוויפר ?
×
×
  • תוכן חדש...