יש לי צמיגים בני חודשיים על האוטו, חבל לזרוק, ובתור משומשים אני אקבל עליהם גרושים.
חוץ מזה שצריך להוסיף לעלות גם את הרישוי מחדש שדורש "תשלום" לגורמים במשרד הרישוי(מדובר בסכום לא זניח).
ועוד ההבדל של נגיד 200 שקל לג'אנט, בקיצור כבר מדובר בכמה אלפים טובים של שקלים בהבדל.
אני מעוניין בראש ובראשונה בחברה מוכרת, הבחירה הראשונה שלי היתה OZ סופרטוריסמו קורסה, זה כנראה לא יקרה כי הם כבר לא ביצור והיבואן בארץ קקה.