Jump to content

djkobig

  • הודעות

    248
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי djkobig

  1. התקנה יפה ומרשימה מאד אם כי במציאות (כמו שדני ועוד מישהו אמרו) היא נראת הרבה יותר טוב. כל הכבוד יוסי, ממש תענוג לעיניים וגם לאוזניים.
  2. חבל שאתה לא מוכן ללכת על יד 2. אני מרכיב עכשיו מערכת בתקציב גדול בהרבה ממה שיש לך, וכל המוצרים שהלכתי עליהם הם יד שניה\סוג ב'. יש רק מוצר אחד שקניתי חדש וזאת רק בגלל שלא מצאתי אותו ביד 2. תחשוב על זה שוב וטוב, כי אתה יכול להרים את המערכת כמה רמות למעלה עם מוצרים מיד 2. חבר'ה, הפתעות בקרוב...
  3. עבודה יפה ונקייה, תתחדש ותהנה. מי יתן שגם אצלי ברכב כבר תהיה התקנה.
  4. כל הכבוד בבחירת הרכיבים ובהשקעה עליהם. תהנה.
  5. המגבר 5 ערוצים נמכר כמו כן הקומפוננט 2WAY, ברכות לקונים המאושרים. נשאר קומפוננט 3WAY של TOXIC ומגבר 4 ערוצים של אותה חברה.
  6. אני סיפרתי לך על הקולה בפיתה, אנשים ממש הזויים יש בעולם....
  7. היה אחלה מפגש, מצחיק מאד במיוחד המצוד על התרנגול. אנשים תרמו רבות לרעיונות לגבי ההתקנה של המערכת שלי באוטו. מודה לכל מי שעזר והעלה רעיונות לגבי ההתקנה ברכב שלי.
  8. חשבתי להתקין אולי כמסך מחשב מסך שיורד מהתיקרה. מה דעתכם? האם יש בכלל מסכים כאלו בשוק שמוכנים לעבוד עם CARPC? עריכה: מה דעתכם על זה? האם אצטרך לשלם עליו מכס?
  9. לא הבנתי מה אתה מחפש. קומפוננטים סאב ומגבר או שאתה צריך גם רדיו דיסק? מה התקציב שאתה מעוניין להשקיע? עם או בלי התקנה? האם יש ברכב כרגע משהו שאפשר להשתמש בו?
  10. הוא קנה ממני את הקומפוננטים ולי ברכב כרגע יש קומפוננטים 5.25 של מאגנט דגם פשוט שהגיע לי עם הרכב (שנקנה בשנת 2002) שעובדים על רדיו דיסק ישן של פיוניר 5850 שנקנה לפני למעלה מ-3 שנים שגם הוא מוצע למכירה, ככה שאין לי מה להסתיר. הסברתי לו את החשיבות של קומפוננט מקדימה בשביל SQ (הוא רצה בהתחלה לחבר זוג 6*9 מאחורה עם סאב) הסברתי לו שלא ישמעו טוב ומה חשיבותה של במה קידמית והדגמתי לו ברכב שלי. כמו כן הסברתי לו שיש סבירות גבוהה שהקומפוננט הזה לא יעבוד טוב על הגברה של רדיו-דיסק ובטוח ישמע יותר טוב עם מגבר. השמעתי לו גם שהקומפוננטים עובדים פיקס,חברתי אותם על המגבר הביתי שלי שעובד גם ב-4 אום. הצעתי לו את המגבר שהם עבדו עליו ברכב הקודם שלי אך בגלל חוסר תקציב הוא לא יכל לקחת את המגבר. הקומפוננטים של מגנאט עוד מעט גם כן יעמדו למכירה. אני עומד מאחורי המוצרים שאני מוכר וקבעתי עם הבחור שיקפוץ אלי ביום א' בשביל שנראה מה אפשר לעשות, אולי כיוונים דרך ה-HU או כל דבר אחר. יש לציין שהקומפוננטים מוגברים כרגע ע"י ה-HU (לא זוכר דגם או יצרן) שלו, ורק בווליום גבוה הם נשמעים לא טוב, מי יודע מה האחוז עיוות שה-HU שלו מוציא בווליום גבוה?
  11. תדרים גבוהים 'נשברים' מהר בהשוואה לתדרים נמוכים. ככה שאם יש לך סאב מאחורה הצליל שלו מתפשט בכל הרכב ולא נשבר אבל בקשר לצליל גבוה מאחורה הוא יתן לך 'צליל היקפי' זה נכון אבל זה יהיה על החשבון הצליל הקדמי. פשוט: תדמיין לך שאתה בהופעה חיה, ואתה שומע צליל היקפי במקום לשמוע את הצלילים ישירות מכיוון הבמה בלבד. מבין למה אני מתכוון?
  12. 12. ריצפה כפולה כאשר הסאב יושב על הדלת של המגברים ומקובע אליה בעזרת הרבה זוויות וברגים (אם אפשר ברגי כוכב בשביל למשוך עוד הרבה זמן מזמן הגנב).
  13. מה רע בו? אני לא חושב שתמצא משהו יותר טוב בתקציב שאתה מחפש.
  14. לא לקנות סיני, אם כבר משקיעים אז לעשות את זה כמו שצריך.
  15. תודה אופיר, אני אשקול את האופציה הזו. יש לי עוד שאלה, האם אני צריך להגביר את הסיגנל שיוצא מהכרטיס קול למגברים עם קדם מגבר בין הכרטיס קול למגברים?
  16. ובאמת שאין לי דרך להודות לך על כל העזרה חגי. אני מקווה שהאופציה הסינית הזו תלך טוב. חבר'ה אין לכם עוד רעיונות?
  17. חבר'ה אני צריך עזרה והצעות למסך ל-CARPC, הבעיה היא שאין אצלי מקום לשים 2DIN (ואין תקציב לבניה) ככה שאני חייב מסך מתקפל. תמונה של הדש: הוצעו לי בעבר: http://cgi.ebay.com/Motorized-In-das...item53df4a53ad עפ"י מה שהבנתי זה מכשי ר לא אמין שמתקלקל לעיתים מאד קרובות http://cgi.ebay.com/Xenarc-700IDT-7-...item3a55dbe255 יקר לי מאד לצערי. אני מחפש מסך כזה נשלף שלא יעלה על 1300 שקל. פתוח גם ליד 2 אם מדובר במוצר איכותי ולא בזבל סיני. שיהיה ערב נפלא לכולם.
  18. uppppppp
  19. לקחתי בחשבון את עניין הגובה אך לא לקחתי בחשבון את נק' העיגון של הכרטיס ופה פקחת את עיני. בנוגע למארז, אני לא יודע איפה להתחיל אז חשבתי פשוט לוותר עליו, חשבתי שזה יהיה פיתרון טוב אבל מסתבר שהוא מוערר יותר בעיות. בקשר ל- HD אני אקח דיסק 2.5 עם אותו הנפח. חבר'ה בנוגע לכרטיס קול, אין לאף אחד הצעות אחרות?
  20. עכשיו אני שובר את הראש איך למקום כל דבר בריצפה הכפולה: אחרי שאני כמעט בטוח על איזה מגברים אני הולך ומה מידותיהם הוצאתי את ריצפת התא מטען מהאוטו הנגר שלי לקח מידות והולך להכין לי פלטה עם אותם המידות בדיוק. בנתיים לקחתי את הריצפה ועוד חתיכת קרטון ויצרתי תרשים דו מימדי שיסייע לי לקבוע כיצד עליי למקם את הרכיבים לאחר השלמת הריצפה: (כמובן שיש סטייה קלה של כמה מ"מ, תמיד תהיה): בדרך הזו יהיה יותר נוח לכוון את המגברים מבחינת גיינים וכ'ו . חשבתי גם על הסטאפ הבא: האיוורור יהיה יותר טוב בגלל שהוא יכוון בדיוק על הצלעות קירור של המגברים בצדדים בד"כ איאפה שהטרנזיסטורים יושבים. כמו כן יהיו גם 4 מאווררים למחשב 2 שמכניסים אוויר ו-2 שמוציאים בנוסף הסט אפ הזה מאפשר הפרדה יותר נוח בין הכבלי מתח ושאר הכבלים. הבעיה בסט-אפ הזה הוא כיוון המגברים שוב פעם גיינים וכ'ו. כמובן שאפשר להפוך את המגברים ואז הטרמינלים של הרמקולים ושל החשמל יהיו בצד העליון ושאר הירקות יהיו בצד השני. חשוב לציין: שתי התמונות צולמו מהכיוון של דלת תא המטען. הדברים הלבנים שנוספו בעריכה על המחשב מייצגים מאווררים בגודל 12 סמ' ואת הכיוון שבו הם דוחפים את האוויר. מה יותר מומלץ?.
  21. גורל, איזה כרטיס קול לדעתך עדיף מה-2 שציינתי מעלה? תודה על הטיפ גם אני חושב שאני יעשה אצלי ככה.. זה הפיתרון הכי טוב בגלל המצוקת מקום שיש לי באוטו.
  22. 1. איתמר - בשר כלשהו. 2. אדי - לאנוספורס - אהיל! אה ז"א שלושה בקבוקי שתיה גדולים ושני סלטים לעזור לחומוס. 3.The Coprse- (רמי) -אני אביא פיתות. 4.מיקי-black_haze- ערכת מפגש כרגיל (מנגל,פחמים,קצת חד"פ, נרגילה והרבה מצב רוח) 5.MAXIMUS - שתייה 6. עידן - פיתות חומוס המפורסמות 7. djkobig (קבי)- שתיה ואולי קצת סלטים.
  23. אין לי מקום מתחת למושב. בכלל מקום זה הנקודת חולשה של סופר מיני. מדובר על רנו קליאו בי. מגבר רוקפורד 600.4 לא נכנס לי מתחת לכיסא אז מארז של מחשב בטוח שלא יכנס. בקשר לכונן הקשיח חשבתי לעשות לו איזה קומבינה ולהתקין אותו על משהו שיספוג את כל הזעזועים שיש בנסיעה פסי סיליקון או משהו, גם בקשר לזה אני צריך רעיונות וחוו"ד מאנשים מנוסים עם CARPC.
  24. הסאב אמור לשבת על הריצפה הכפולה. לדעתך זה לא יהיה טוב? אם יהיה צורך אני יעשה את כל הפלטה העליונה של הריצפה מעץ MDF בעובי 2.8 סמ'.
  25. שלום לכולם, החלטתי בשירשור הקודם ללכת על CarPc. לאחר התייעצות עם מספר חברי פורום החלטתי על המפרט הבא: לוח אם: ASUS P5Q-EM משיג אותו ביותר זול מהמחיר שלו באתר מעבד: E7500 זיכרון: 4GB, 800MHZ (הכרטיס מסך מובנה על הלוח אם והזיכרון משותף ללוח אם ולכרטי מסך) דיסק: 3.5"HITACHI 500GB 7200RPM כרטיס קול: וכאן ההתלבטות הקשה: אופציה א' ‏Asus Xonar HDAV1.3 Deluxe 7.1 PCI-E‎ אופציה ב': Waveterminal 192M (מיד 2) מסך: Xenarc 700IDT (אין מקום ל-2DIN באוטו) מארז: אני אתקין את הכל בריצפה כפולה עם המגברים ומחיצות בין המגברים לרכיבי המחשב, המחשב יקורר ע"י 4 מאווררים 2 מכניסים אוויר מצד אחד ועוד 2 מוציאים מצד שני. כמובן שיהיה גם קירור על המעבד עם מאוורר. דרישות: הפעלת ווינאמפ GPS עיבוד סאונד ואופציה ל 3WAY מקדימה+סאב. (אקטיבי) לאחר סיום הפרוייקט אני מתכוון לעבוד על ההגברה עצמה. אני צריך עזרה בגיבוש החלטה לגבי הכרטיסי קול, אני רוצה לדעת מה דעתכם.
×
×
  • תוכן חדש...