Jump to content

NEON

  • הודעות

    222
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי NEON

  1. משתתף בצערכם. יהי זכרה ברוך .
  2. NEON

    התחדשתי!

    מזל טוב!!!
  3. משתתף בצערכם.
  4. הצבעתי לך ,בהצלחה!!!
  5. יש אפשרות שתספר לנו איפה הם ניקנו? אני עכשיו בחיפושים אחרי T1R או משהו בסיגנון במידה 205.50.15
  6. מחפש קורדובה קופה בפירוק אשר יש לה את הליפ המקורי מי קדימה. מעוניין ליקנות את הליפ המקורי שלה. תודה רבה. סלבה. הנה תמונה זה החלק השחור למטה על הפוגש של הניאון. http://img132.imageshack.us/my.php?image=pict3594tbt2.jpg תודה רבה. לכל מיקרה אייסי שלי: 232400279 MSN: [email protected] פלאפון : 0526904027 לבקש את סלבה או דימה.
  7. מחפש גיר ידני לקרייזלר ניאון(רצוי עם צמא ומחשב,וכל הדברים הקשורים). עם מישהו יודע איפה יש, צרו קשר בפרטי. תודה רבה. סלבה. לכל מיקרה אייסי שלי: 232400279 MSN: [email protected] פלאפון : 0526904027 לבקש את סלבה או דימה.
  8. ינוביץ.ב טלפון:03-5377738 כתובת השומרון 2 תל אביב זהו היבואן הרשמי של K&N בארץ. ופעם הבא תעשה חיפוש קודם.
  9. אחלה תמונות ניראה כמיפגש ממש יפה.
  10. NEON

    תאונה בראשון לציון

    חבל על הניאון, אבל לא יודע מה היה קורה במגאן או כל אוטו אחר אבל האישה שנהגה חי? כן זה העיקר. מישהו יודע לאיזה פירוק האוטו יגיע?(חבר צריך חלקים).
  11. נימכר. או שיותר נכון ניקנה.
  12. אני נהנתי תמיד לקרוא מה שכתבת. בהצלחה בהמשך.
  13. אני מחפש ליקנות גנטים 15"-16" אבל רצוי 15"(גנט של VR6 יתאים לי בול). מרווח ברגים 5X100, מחיר?עד 2000, וזה גם קשור איזה גנטים. וגם בבקשה שלא היו עם מכות או סריטות גדולות(רצוי ביכלל בלי). מוכן להגיע לאזור מירכז,אבל רצוי אזור הצפון. פרטים שלי: ICQ:232400279 MSN:[email protected] פלאפון:0526904027 לבקש את סלבה.
  14. אני מיצתרף לשאלה. אבל שאול העם יש מקום בצפון(רצוי חיפה) אשר עושה השחרה בתנור?
  15. אני בשבוע שעבר ב26 שיחררתי(שיחררו בשבילי FEDEX) פנסים קדמים ,ובלי בעיות קיבלתי אותם. אז אני מקווה שבחיפה ימשיכו לא לעשות בעיות.
  16. הקפצה. אנשים עדיין מחפש!!!
  17. אולג לא הולך לקחת עוד פעם סמים במיפגש(לנשום ריח של צמיגים שרופים).
  18. מחפש DVD לרכב אשר קורא DVIX בלי מסך רק DVD. רצוי של LANZAR. לפנות בפרטי.
  19. למכירה אגזוז זרימה חופשי(FREE FLOW ) של חברת APC מי ארצות הברית. האגזוז הוא מי טיטניום. נימצא על הרכב כ3-4 חודשים במצב מצויין. והכי חשוב עם אישור!. מחיר מבוקש 900ש"ח. לבקש את אביב פלא:0504090249 הנה תמונה של אגזוז דומה:
  20. מזל טוב, הרבה אושר וחיים טובים ובהצלחה בכל דבר שתעשי בחיים!!!!!
  21. NEON

    צביעת "זיקית"

    במיקרה אבי הכיר את הבחור עם שברולט קאוואליר , הצבע עצמו עלה לו 5000שח(רק הצבע) והוא אמר שהביא את הצבע מי גרמניה.
  22. זה דין וחצי . ואין את זה לכל מתקין(בדוק).
  23. חג שמח!!!
  24. הרבה חברים שלי הולכים למכבי במירכז כרמל. אומרים שהחלה מקום וזה עם בריכה.
  25. ולפצוע בנאדם סתם, כי הוא ניראה לך חשוד זה נכון? לא זה לא נכון ואף אחד לא יקח את הסיכון שבטעות!.
×
×
  • תוכן חדש...