Jump to content

roo11988

  • הודעות

    75
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי roo11988

  1. אם אתה רוצה אתה יכול להגיע לבדיקה... דבר איתי בפרטי..
  2. לדעתי אתה טועה ואני יוכיח לך את זה שיהיה לי זמן... כמובן להחזיר למצבו האורגיל זה לא אפשרי.. (אבל לשפר והמון ולגרום לך אפילו לא לראות את השריטות רק מקרוב מאוד אפשרי..) נ.ב ויש לי שאלה אם תצבע בצבע אורגינל הצבע יהיה יפה מאוד אבל מה אם שאר האוטו שיכול להיות שהוא טיפה דהוי ? וכמובן שזה יראה כמו כתם יפה או פשוט להשקיע ווקס מקצועי שעולה הרבה כסף...
  3. לי אישית היה הרבה סריטות באוטו שקניתי אותו.. לקחתי צמר גפן ואציטון רגיל.. ומחקתי לי את כל השריטות הפחות עמוקות או שיש ספרי שאתה קונה והוא בצבא האוטו שלך ואתה צריך לדעת לרסס שלא יצא מכוער אם אתה מעוניין תקנה את זה ותבוא אלי אני יעשה לך את זה בחינם.. בקרוב אני יכין לכם מדריך על האוטו שלי איך אני מעלים שריטות בשני הדרכים פשוט יש לי צבע מעפן.. שקשה להסיג תספרי שלו מקסימום אני יזמין אותו מחול.. ויש עוד אופציה שיש את רוב הצבעים.. לק של ציפורנים אבל שיהיה תואם לצבע שלך במדויק.. (תן לו פס קטן תן לו 10 דקות להיתייבש ותבדוק שהצבע מתאים..) וכמובן שלפני אתה שם לק אתה צריך שהוא יהיה מאוד נקי ועדיף לנקות אם האציטון בקטנה ולעבור אם ניר זכוכית מספר ממש נמוך שלא יהיה יותר גרוע רק שיהיה לו איפה להיתפס בלי להיתקלף... וכמובן שחייב לעבור אם נייר זוכיכת עדין גם אם אתה עושה עם ספרי.. או כל סוג של צבע.. ויש לק בשביל מכוניות לפי צבע אני ראיתי כאלה אבל לא זוכר איפה ... מקווה שעזרתי..
  4. אני מקווה שהסריטות עדינות.. ומקווה שתרשום לנו איך הלך..
  5. יש לי שאלה קטנה מה יש כבר להפסיד?? 3 טיפה של מישחת שיניים ?? ואולי כרית שקוץ של 5 שקל??? אני לא אומר לך לחרוץ על החלון ולנסות אני ישתדל מחר או אפילו היום שוב תמדריך עם הרבה יותר פירוט ואם מצלמה נורמלית... כי לי היה חור קטן בחלון של השמשה הקידמית וזה לא העלים אותו אבל טישטש אותו.. מי שיש לו סריטה על השמשה או משהו בסיגנור שינשה אין לא מה להפסיד..
  6. אני עובד עם מזגנים ולדעתי מי שרושם שאפשר ככה לעבור לגז חדש טועה גז ישן זה בערך אותו מערכת אבל המדחס צריך להיות מותאם לגז.. גז חדש נדחס יותר מאשר גז ישן... (או ההפך אני לא בידיוק זוכר) הצינורות שונים השמן מאוד שונה.. פשוט שמן אחר לגמרי כמו שאני זוכר.. במוסך של אבא שלי הוא מתפל גם בגז חדש וגם ישן אם מישהו רוצה תשובה מדוייקת אני יכול לשאול את אבא שלי הוא ממש ממוחה בגז חדש וישן 40 שנות מוניטין לא באים ברגע.. נ.ב היום קיים בשוק גז סיני ממש גרוע שגורם להרבה בעיות למשל : יכול להרס מדחס,צינורות נסתמים,הקור פחות חזק בקיצור בלאגן שלם להיזהר מאוד.. לצערי הרבה מזגנאים יש להם גז סיני כמו שאני ראיתי בכמה מקומות שבמקרה שאלתי..וגם רק אחרי שראיתי תבלון זהיתי שזה גז סיני.. הם לא אמרו לי וגם לא לקחו מחיר זול במיוחד.. אגב אבא שלי מטפל רק בגז באיכות מעולה אני לא זוכר את שם החברה של הבלון אבל אני יכול להגיד לכם עם מישהו ירצה לדעת.. (המחיר של גז סיני נגיד 100 שקל אז גז באיכות טובה עולה 600 אם לא יותר משהו כמו פי 6..)
  7. צריכת דלק שלום למומחה האים כדי לי לקנות מאזדה 323 1800 אמרו לי צריכת דלק גבוה זה נכון מה צריכת הדלק והאמנות תודה מראשלתשובה לחץ כאןשלום הרכב אמין ללא תקלות ,צריכת דלק 1/9 בממוצע. נשמח לענות על כל שאלה ,צוות המומחה מחירון רכב משומש http://pricelist.yad2.co.il
  8. אני ישמח מאוד אם תגיד לי אם עבד או לא סתם ראיון שצץ לי פתהום
  9. אני זוכר פעם שהייתי קטן והיה על גינס מסטיק היינו מכניסים למקפיא ופשוט שוברים אותו ונשאר סימן קטן ואותו עם מים חמים.. לדעתי אם תקח מיים רותחים ותשפך טיפה וקח שואב אבק חזק כמו בתכנות דלק ופשוט תשאב אותו שהוא רך.. עלול לעבוד מקסימום עבדת 5 דקות חינם והלך 5 שקל שאיתם תנקה כבר תאוטו..
  10. מצטער טעות שלי.. משחת שניים.. נשמע מצחיק תנשה בעצמך בבית קח טבעת יהלום (החומר הקשה בעולם כמו שלימדו אותי)או כל חומר שהוא יותר קשה מזכוכית.. (קשה לא חזק) חרסינה חומר מאוד קשה (סכין זה חזק אבל לא טוב תיזכר בשיעורי מדעים) פשוט רואים אותי מחזיק תמשחת שניים ביד וחשבתי שתבינו והירוק הזה זה כרית קרצוף כמו בתמונה הזאת..
  11. דרך אגב רוב הסיכוי שהתקלה תחור לך שוב.. אלה אם היה חוט רופף או משהו כזה כדאי להיכנס לבדיקה.. מקווה בשבילך שהכל יהיה בסדר
  12. ממש לא... לנו יש מחשב של גולף ואני מאמין שלעוד רבים אחרים גם יש... דבר איתי בפרטי אם אתה מעוניין
  13. אולי הקישור הזה יכול לעזור לך.. http://www.autozine.org/html/Volvo/S60.html
  14. הינה המדריך... המדריך נעשה על בושם מזכוכית חזקה ונשרט ע"י יהלום.. להמתין איזה 10 דקות... לשפשף במעגלים לנגב אם בד עדין ותאמת התוצאות הפתיעו גם אותי.. יהיה נחמד יותר אם יגיבו השקעתי תודה.. מדריך ראשון באתר...
  15. הכנתי מדריך כרגע.. המדריך עלה לאתר.. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=259048
  16. הכי חשוב תיזהר עם זה יכול להישרף לך האוטו מניצוץ סתאטי ועדיף שאף אחד לא ישב על המושב האחורי..
  17. . אם זה ליכלוך את יכול לקחת כמעט כל ספרי ולנקות..(רצוי ספרי לניקוי קרבורטורים..מתשתש גם סריטות עדינות מהפח..) אם זה סריטות שעל הזכוכית לזכרוני הגרוע ראיתי מקום בשלמה ת"א שעושים נראה לי סוג של פוליש לזכוכית.. (כמו לשעונים וכאלה שיש סריטות פשוט עושים לו פוליש מיוחד..) מצאתי סוג של מדריך שלא שמעתי אותו אף פעם אבל שווה לנסות.. שריטות זעירות המופיעות על משטחים עשויים זכוכית כמו שולחנות ניתן להעלים ע"י ביצוע פעולת 'פוליש' באמצעות משחת שיניים, בדרך הבאה: מורחים את המשחה באזורי השריטות, ולאחר כמה דקות משפשפים את המקום ומבריקים במטלית רכה ויבשה. מאת: רבקה קופר. אני כרגע מזה את זה על זכוכית של בושם ששרטתי אם יהלום... באדיבות ערוץ 7 נ.ב מחכה לתשובות איך זה הלך. מכל אחד שעשה או יעשה רצוי בפרטי. תודה מראש.
  18. שלחתי לך הודעה בפרטי.. בזמנך החופשי תענה..
  19. שלום ובוקר טוב.. הסבר פשוט אם אתה רוצה יותר מעמיק תפנה בפרטי. נגיד הבלוק של איפה שהצילנדר יושב רובו עשוי מאלומיניום בשביל לעביר חום בקלות.. לעומת זאת הטלטלים עשוים מחומר אם אני לא טועה סוג של סגסוגת של פלדה או משהו בסיגנון כי מופעל עליו הרבה לחץ.(בזמן שהמנוע דולק) או עוד משהו רדיאטור עשוי מאלומיניום כי הוא חייב להוציא את החום מהמנוע..וכד' מעבה שגם עשוי מאלומיניום וצריך לפזר תקור שמגיע מהמזגן. לאומת שהצינורות שמוליכים את הגז מגומי ואם הם בכל זאת מאלומיניום לרוב מצופים גומי ששומר על הקור.. (האם לזה היתכבנת ואם אתה רוצה עוד דוגמאות פשוט תגיד אני יתן לך בפרטי)
  20. גבר למחשיר שמוציא לחץ גבווה קוראים קיטור.. כי זה יוצא בלחץ כזה חזק שהמים הופכים להדים אפילו שהם לא חמים...
  21. תודה רבה לעוזרים.. בסוף הבאתי קלאץ חדש משהו יותר רחב אם שטח יותר גדול אם פורק לחץ או משהו כזה אמרו לי אני אישית הרכבתי אותו ולא ראיתי משהו מיוחד בו.. ואני עדין מחפש פילטר אוויר משהו טוב.. ודוד אחורי משהו טוב...
  22. לדעתי זה אפשרי ... אם הרדיאור היה בו פעם חורים ונסתמו אם הזמן המטרה של נוזל קירור הוא לנקות את הליכלוך , אבנית , שמנים וכל דבר אחר שיכול להיות גרם לנקיון יותר מדי טוב שפתח שוב תחורים... איפה אתה חונה יש מצב אולי מישהו נתקע בך בקטנה ועשה לך את זה??
  23. אני מנקה תאוטו פעם בשבוע אם קיטור כלל מנוע ואלטרנטור , מדחס, סטרטר וכל הבלגן ששם משתדל לא להיתקרב למחשבים של האוטו או דברים דברים עדינים שיכולים להישבר.. וגם סריטות אם יש ונגעת בסריטה מקרוב אם האקדח הזה יכול לקלף חצי אוטו בשניה... אבל גלגלים חופשי.... אבל... תיזהר לא לעשות על הרדיאטור כי כל הרדיאטור יעקם לך כל הפסי אלומיניום יתעקמו והוא לא יעשה תעבודה שלו כמו שצריך.. אני מקבל מכוניות ששטפו תמכוניות אם קיטור וחייב להחליף רדיאטור או לשבת לסדר פס פס עד שעובר בפנים אוויר בנוח...
  24. נ.ב והכבל שהיה אמור להיות מחובר לגיר בשביל הקמ"ש לא היה מחובר כי עשו גיר לפני כמה חודשים ומנוע ולא חיברו אותו כנראה בטעות.. עכשיו אני מחפש דחוף קלאץ משהו טוב שמעתי על קראמי או מחוזק או משהו בסגנון... אם יש לאן לשלוח אותי עד שעה 10 בבוקר אני ישמח לבדוק תעיניין..
  25. אני מחפש מצמד מחר אני מרכיב אותו ב 10 בבוקר אם למישהו יש עד אז מקום שמוכר כזה משופר או קארמי או כל דבר אחר טוב ישמח מאוד אם יפנה אותי יש לי עד מחר ב 10
×
×
  • תוכן חדש...