שלום בוקר טוב
אני מתעניין ב 3 דברים:
פילטר אויר פתוח.
אגזוז פתוח רצוי דרגון (כרגע יש דרגון מרעיש,שבור על האוטו...)
קלאץ' משופר אני לא מבין בזה אבל שמעתי על קלאצ'ים יותר טובים מהרגיל...
או על חברות וסוגים שמתאימים והיכן ניתן להסיג
אשמח לכבל מחירים וחברות ..
נ.ב
יש לי מיצובישי קולט 93 ידנית
לא נעול על דרגון או שום חברה אחרת....
תודה מראש לעוזרים....