Jump to content

jcrew

  • הודעות

    128
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי jcrew

  1. אני במקומך הייתי מוותר כבר על החניה הזו. הספק שבכל פעם שאתה נכנס לחניה עולה: תהיה או לא תהיה חניה, הוא מקור מתח עבורך ועבורה, שהרי כמו בתורת המשחקים מדובר על משחק סכום אפס שבו אם אתה מרויח היא מפסידה, וההפך. מצב כזה מכניס את מערכת היחסים בינכם, אם אפשר לקרוא לזה כך, לסוג של מלחמה: מלחמת עצבים, מלחמת התשה, מלחמת אגו. אני בטוח שאם תחנה את הבלנו היפהפיה שלך בחוץ, איכות חייך תשתפר ולא תצטרך לחשוב על נקמות וכמה שהשכנה מעצבנת. תחשוב שהחניה הזו לא קיימת יותר, נמכרה או הושכרה לתקופה ארוכה, ותיווכח שתרגיש יותר טוב שתשכח ממנה. אוקיי, שהאישה הזו תרוויח. סו וואט.
  2. jcrew

    טיפול ברכב עם קופונים

    ^ כל מילה חקוקה בסלע!!
  3. להבא אל תצפצף, במיוחד אם הפעולה כבר נעשתה ולא מדובר באזהרה לפני תאונה. אל תהבהב. אל תעשה את שני הנ"ל ביחד. אל תנסה ליצור עם קשר ברמזור, לא קשר עין ובמיוחד לא קשר שיחה. אל תפתח חלון, לנסות לדבר...מה כבר יש להגיד לו? אל תגיש תלונה. הוא יכול להתנקם, ואתה כבר יודע שהוא חמום מח. בקיצור, המדינה מוצפת בחולי נפש וערסים עצבניים. נסה לשכוח מהכל ולהגיע הביתה בשלום.
  4. נקודת המוצא שלי היא תמיד המחיר הנמוך ביותר במזומן. כל שאר התוספות הן התפלפלויות שנועדו לבלבל: תשלומים, אבזור, טרייד אין, תשלום דחוי, טיפולים, התחייבות למחיר עתידי, ביטוח מתנה וכל שיטה אחרת שזורה חול בעיני הרוכש וניתן לבלבל עימה
  5. נראה לי שהשיטות האלו עברו מן העולם. במרחב קיברנטי מפותח ורב ידע, ההגעה למרכז המכירות אינה משרתת שום מטרה עבור הצרכן המודע, בטח לא כשאני יודע שמישהו שם מחכה "לקשור איתי קצוות״. עדיף לי, ואולי לאחרים, פשוט לא להגיע, בערך כמו שלא אגיע למפרסם רכב יד שניה שאינו נותן רמז לגבי מחירו.
  6. לי יש את הלנסר GLX שנת 00, כבר 271,000 וללא בעיות כלל. מצד שני, אני פנאט שמטפל עדיין במוסך יבואן כמו שעון.
  7. אם אף אחד לא יודע אחרי כזו השקעה בפרסומות, מצבם עגום.
  8. המבצע מתקיים בימים אלו, ולא הצלחתי למצוא כל מידע. השארתי הודעה בכוכבית 3007 או משהו בסגנון. לא חזרו. תודה לעוזרים.
  9. ניתקתי את כל אביזרי הנוחות וההגנה בהתקנה מקומית ומאז חיי השתפרו ללא הכר. מומלץ בחום.
  10. באיחור של ארבע שנים, תודה.
  11. בלנסר 00 שלי אני מחליף מסנן + נוזל ממסרה אוט' כל 45K, והגיר פיקס (270K).
  12. ts, כל הכבוד על האומץ והדבקות במטרה...ובעיקר שאתה נעדר ציניות ומאמין באנשים. רצית אוטומטי? כולם לעגו, מישהו אמר שזה אפשרי, עשית ולא התאכזבת. רצית גז? בזו לך, אבל מצאת מישהו שיסב, וזה היה אפשרי. היית מרוצה. רצית עוד כוח? הלכת על זה והאמנת שזה אפשרי. אבל פה כבר מישהו פישל. יוליוס קיסר אמר "כל מה שאפשרי כבר נעשה. כל מה שבלתי אפשרי - עוד ייעשה". יפה מאד.
  13. יש פתרון ביניים. גם אני סומך יותר על מוסך היבואן ומעדיף חלקים מקוריים. גם אני מאמין כמו יריב שהזול יוצא יקר. אבל יש משהו שלא כולם יודעים: גם מוסכי היבואן בתחרות בינם לבין עצמם. המחירים שלהם לא זהים, וחשוב מכך, יש מוסכי יבואן שמעניקים הנחות עמוקות. כשדרוש טיפול למיצובישי המזדקנת שלי, אני בודק כארבעה מוסכי יבואן באזור שלי (שרון ומרכז), שואל אם יש מבצעים ופרומו. יש מוסכי יבואן עם קופונים להנחות. וגם כשבאים אליהם, הם מגלים גמישות במחיר. פשוט צריך לסגור איתם לפני הטיפול. ההוצאות של המוסכים האלו עצומות, והם לא יכולים להרשות לעצמם להישאר ריקים, או לטפל רק בלקוחות ליסינג.
  14. בעצם מה שזיו שואל (וגם אני) זה אם קיימת יחידה לשימוש ביתי שגם בודקת לחץ אויר בצורה מדויקת וגם מנפחת ללחץ הרצוי, בלי להוציא את זה ולהכניס את זה ושוב לבדוק אחרי שבורח אויר מפה ומשם.
  15. נכון, רכב חדש זה רכב חדש, אבל... יש הבדל בין רכב שיצא ממפעל הונדה ונמסר לך כמעט מיידית, לבין כזה ששכב באחסנה חודשים, ובאותם חודשים הפיזיקה הפשוטה גורמת לו לבלאי מסוים וקטן - אם זה לצבע או לחלקי גומי למשל, שהשמש, החול והלחות מעוללים בהם שמות. זה לא ענין של אשמה, בוא נחשוב בהיגיון. עכשיו השאלה מה עושים. הוצע לך פיתרון של דיטיילינג. צריך להתחיל מהקל לכבד. אם זה לא יעבוד, בית המשפט תמיד פתוח בפניך. אם ההוצאה לא כבדה עליך, עשה זאת לבד ושכח מזה. אם ההוצאה גדולה, כתוב ל"מאיר" ובקש בנימוס את השתתפותם בהוצאה. השלב הבא יכול להיות כתיבת מכתב לשירות הלקוחות של הונדה באירופה / מזרח תיכון. כתבתי פעם מכתב כזה למיצובישי אירופה, והמוסך בארץ פתר לי את הבעיה מייד. אחד מהדברים שציינתי יפתור לך את הבעיה כמעט בוודאות. מקווה שעזרתי. אל תיקח ללב.
  16. אינטואיטיבית נראה לי שאתה מדבר על מוסכים קטנים "של פעם" ולא מסוגו של "פליקס".
  17. מקבל את דעתך, צבי. התכוונתי בעיקר לטיפולים יקרים, כמו טיימינג למשל. בשאר הטיפולים הקטנים אני נאמן לאותו מקום כבר שנים (מוטורוני בתל אביב)...אגב, לא יודע מה זה יחס VIP. אומרים לי שלום בכניסה וכמה תשלומים ביציאה, אבל לא מתעללים בי ובארנק שלי, שאולי זה כבר הישג.
  18. גם במוסך מורשה יבואן אפשר ורצוי להתנהג בחוכמה. לברר מהו הטיפול הבא, להתקשר לארבעה חמישה מוסכי מורשה יבואן באזור מגוריכם ולשאול מה עלות הטיפול ואם יש הנחת לקוח חדש או הנחה אחרת. לשאול האם כל החלפים הם מקוריים או OEM. להביט בעבודה על הרכב מחלון חדר ההמתנה, ולתת תחושה שאכפת לך. הכי טוב לבוא ממש לרכב לחצי דקה כל זמן מה. אם יש דברים נוספים שהמוסך אומר שצריך לעשות, לא להתבייש להתמקח, ואף לבקש להוריד את הרכב מהליפט אם המחיר לא נראה. לבקש מהמנהל לעשות "קוועץ'" נוסף בחשבון הסופי. לחלק לכמה שיותר תשלומים ללא ריבית. כך אני נוהג.
  19. אין התלבטות אם החלפת השמן גיר היא חלק משגרת הטיפולים (בערך כל טיפול שלישי אצלי, לנסר 00 עם 257,000 ק"מ וגיר שעובד היטב.) גם אין התלבטות אם ההחלפה היא משהו שהיצרן בפירוש אוסר. הבעיה מתחילה לגבי רכבים שאין מידע מהיצרן לגבי הנושא, ופה כל מומחה ממליץ על מה ש"הגיוני" לפי מיטב הערכתו וניסיונו.
  20. שלום, אם ביצעת בעבר החלפות שמן סדירות בתיבה האוטו' כל 50,000 ק"מ בערך, אפשר להתסתפק בהחלפת פילטר (אם יש) והשמן גיר. אם אתה רוצה לבצע החלפה מלאה, יש את מוסך זיסו (חבר פורום) בת"א שיש לו מכונה ייעודית לכך.
  21. אני תוהה איך ה44 פוסטים פה מקדמים אותך במילימטר. אתה יכול לקבל את הדו"ח או לדחות אותו. אתה יכול לקחת למכון אחר. אתה יכול לקחת למוסך רגיל או יבואן. אתה יכול לקנות או לא. אתה יכול לחכות לתקלה ולנסות לתבוע את אלבר. או את המכון. או לתקן אם משהו יתקלקל ולשתוק. או לא לשתוק. או לכתוב לעיתון. או להתלונן פה. או לכתוב להונדה יפן. או אירופה. בסופו של דבר, ההחלטות ומה שינבע מהן הן שלך. אתה לא יכול להוציא אותן למיקוד חוץ. אף אחד לא יודע בדיוק איפה האמת ומה הגיוני ומה מופרך, מה סביר, מה ייתכן ומה נדיר. ההיגיון שלך יוביל אותך למקום הנכון. ונראה לי שהיגיון יש לך.
  22. ככל שתמתין יותר, המבצעים רק ישתפרו. המצב באירופה ממריץ לייצא כמעט בכל מחיר כדי להכניס כסף. הורדת מחירי המכוניות החדשות דוחפת מטה כמובן גם את שוק המשומשות החבוט ממילא. לכן רכב בן שנתיים שלוש הוא אופציה ראויה בעיני, כמובן לאחר מיקוח והשוואה.
  23. Mr. Misschief, אין לך מה להחפז לקנות. אילו אינם מחירי מציאה, התחרות רק תיגבר ו"מבצעי יומולדת" יחזרו שוב ושוב. המתן למגזיני הרכב הרבים לבדיקת הסוזוקי הידנית, ואח"כ בדוק בעצמך. סע לחו"ל וחזור בשלום.
  24. אוין תגובות... אוקיי, אז אשאל אחרת: האם ספריי לבית המצערת יכול לקלקל את מנוע הצעדים? תודה לעונים
  25. חברים, אומר זאת בקצרה ולפי שלבים. 1. הרכב היה לא יציב בסרק, וקצת גמגם ונחנק בתאוצה. לקחתי למוסך שאיני מכיר. 2. הבחור, להערכתי חאפר, התיז חומר לתוך הבית מצערת. בכך הסתיים הטיפול. 3. לאחר כשעה הרכב הניע אך נכבה מייד. מניע ונכבה. 4. חזרתי לאותו מוסך ובעל המוסך "החזיר את המצב לקדמותו" לדבריו. 5. לקחתי את הרכב למיצובישי שהחליפו אטם מכסה שסתומים, גומיות אטימה, קויל וסט חוטי הצתה. 6. הרכב אמנם לא מגמגם כשהוא חם, אך כשהוא קר עדייין נכבה. יש כיוון? תודה.
×
×
  • תוכן חדש...