Jump to content

jcrew

  • הודעות

    128
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי jcrew

  1. לדעתי כדאי להחליף, בשיטת מן הקל אל הכבד. סדר גודל של 500 ש"ח, להקפיד על נוזל ופילטרים מקוריים.
  2. המוביל וואן הוא לא שוס כזה גדול, ובמבחן המצורף נתן תוצאות פחות טובות מה S, למרות שעולה בחו"ל פי 3: http://www.laoreng.co.il/_Uploads/dbsAttachedFiles/141test.pdf הכל שיווק, אם לסכם את דברי הבוחן, ו"ספינת הדגל" של מוביל התגלתה כחסק'ה.
  3. היתה לי בעיה דומה שנפתרה ע"י החלפת מוט קישור.
  4. לי כבר יש חתימה חדשה פרי ציטוט מדהים מהאתר שלהם...
  5. http://www.ynet.co.il/home/1,7340,L-2421-280-25513059,00.html תוכל להשוות לטיימינג וטיפול 90K בלנסר שלי, הרבה דומה ומעט שונה, שנעשה במוסך היבואן לפני חודש.
  6. הבעיה בשיטה הזו שהיא מעצבנת. צריך להשקיע במד לחץ אוויר איכותי, ואז ליסוע לתחנת הדלק איתו. אז מתחיל סיפור של הוספה- מדידה-הורדה-מדידה נוספת, כפול 4 צמיגים. המכשיר של הצמיגאים כולל את המד והקומפרסור ביחידה אחת, וכל הענין פשוט יותר.
  7. אני לא יודע למה אתם משחקים בנושא לחץ האוויר, אין פה מקום לשיקול דעת ו"שיפורי אחיזה". אני ניגש בצמיגים קרים, על הבוקר, פעם בשבועיים שלושה, למקום בו קניתי את הצמיגים, וכמחווה שירותית מבקש בדיקה , או אם צריך מילוי, להגדרות היצרן. 5 דקות הענין סגור.
  8. היתה לי בעיה דומה בלנסר עם נסועה גבוהה יותר, שנפתרה ע"י החלפה לשמן גיר ופילטר מקוריים. אמנם לא זול אבל מומלץ לפני טיפול מורכב יותר.
  9. ספי ידוע כאן כמקצוען וכאדם עם לב זהב. תודה על ההמלצה הלבבית כרמית!! אייל
  10. ספי ידוע כאן כמקצוען וכאדם עם לב זהב. תודה על ההמלצה הלבבית כרמית!! אייל
  11. יש לך עלות מוערכת לגלון? המקורי של מיצובישי עולה כ -200 ש"ח (SP3)
  12. מציע לך לקרוא את פסק הדין במקרה דומה http://www.psakdin.co.il/fileprint.asp?FileName=/Tzarhanut/Public/ver_dlam.htm ואת הדיון ב CF http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=178844
  13. באמת הגיר מסמן שהוא גמור או שזו היתה בדיחה?
  14. בין שאר מוצריה, יש לחברה הזו ממש מוצר פלא http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=1KNX777 "ממעבורת החלל הישר לרכבך"
  15. יש לך מבצע באוטו דיפו 1199 ש"ח. http://www.autodepot.co.il/
  16. http://www.grandprixforums.net/f21/transmission-rebuild-has-begun-3451.html יהיה מקום טוב להעמיק את הידע שלך, ויש עוד המון.
  17. קניתי רביעיית דאנלופ טריים (175/70/13) ב-1000 ש"ח. אזור נתניה.
  18. לחלק גדול ממוסכי היבואן אין בכלל מקורי.
  19. "מכאן חיונותו של מסנן האוויר, במידה והוא מקורי, ויושב אטום בבעת המסנן" מוזר, זה החלק היחיד שהמוסך הורשה היבואן שלי שם לי תחליפי, בתואנה שזה "ממש לא משנה"
  20. הודעתי הראשונה כאן בפורום. ברשותי הרכב הנ"ל שהגיע ל 194,000 ק"מ ללא קושי, ואני מעוניין להישאר עימו עוד זמן מה (אולי 100,000 ק"מ נוספים). 1. לגבי שמן המנוע, האם מומלץ לשדרג את השמן שקיבל במוסכי מיצובישי בהם טופל עד כה? כמובן שהדבר יוכל לעשות רק במוסך פרטי, והשדרוג יהיה ל AGIP, MOBIL או אחר בדרגת 5/40 חצי סינטטי? 2. לגבי שמן הממסרה, האם מומלץ לשדרג לשמן סינטטי חדיש המותאם לתיבות עם נסועה גבוהה כשלי, או להיצמד לנוזל היצרן? 3. לגבי רצועת התזמון, האם אפשר לקנות תחליפית? האם יש חליפית OEM שהיא רצועה בקופסא ללא שם הייצרן? ואולי היא זהה? 4. האם לבקש באותו מעמד את החלפת משאבת המיים? 5. האם להמשיך לטפל במוסך היבואן או שניתן לחסוך כסף רב באמצעות חליפים איכותיים מהחנות? ת ו ד ה.
×
×
  • תוכן חדש...