-
הודעות
128 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי jcrew
-
חבר הורידו את היונדאי I-10 ידנית לכמעט 60,000 ש"ח. ה C-1 הידנית של סיטרואן עולה דרך ידיעות אותו מחיר. ולקינוח, האלטו שחילקו במקדונלדס למי שהגדיל את הקולה גם עולה 60K, מה שמעלה את השאלה: איזו ידנית ב 60 אלף הכי טובה?
-
אל תשכח שרכב ישן שנראה דנדש מעלה תהיות אצל קונה עתידי, אם יהיה כזה.
-
יונדאיי לנטרה - שסתומים דופקים בדקה ראשונה של ההנעה
jcrew פרסם הודעה בנושא של vogivog בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
העיקרון הוא שאם תוספי שמני המנוע היו שווים משהו, יצרני השמנים כבר היו מוסיפים אותם למוצרים שלהם. -
מגב בשירוקו התפרק ושרט את השימשה. האם צ'מפיון תכיר באחריות?
jcrew פרסם הודעה בנושא של איתן_כ בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אוקיי...וכאשר נפתח הכרטיס עבודה מתחילות הצעקות עם מנהל העבודה? אם זה נראה לך הגיוני, מעולה. -
מגב בשירוקו התפרק ושרט את השימשה. האם צ'מפיון תכיר באחריות?
jcrew פרסם הודעה בנושא של איתן_כ בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בקשת התיקון / החלפה צריכה להתבצע בכתב, באופן מנומס, למחלקת השרות, ולא בפניה ישירה לאדם כלשהו במוסך כלשהו. זה נראה פחות אינטואיטיבי, אבל למכתב מנומס עם בקשת פעולה (תיקון / החלפה / תשלום / פיצוי) יש משקל גדול מאשר מילים. מכתב גם מבטיח שלא תהיה התלהמות הדדית וטונים צורמים ללא תיעוד. במידה והתשובה שלילית, יש אפשרויות נוספות, כמו פניה ליצרן או טיפול משפטי. -
ייעוץ בקניית רכב ראשון [ידני, קטן וחסכוני - ג'סטי/פרייד]
jcrew פרסם הודעה בנושא של Idilia בתוך ייעוץ ברכישת רכב
לא המלצתי לה ליסוע באוטובוס. המלצתי לה לקנות רכב עם הכסף (המועט) שיש לה. ובתור בעל רכב בן 10 עם 226,000 ק"מ, אני יכול להגיד שההוצאות עליו נמוכות מאד. -
ייעוץ בקניית רכב ראשון [ידני, קטן וחסכוני - ג'סטי/פרייד]
jcrew פרסם הודעה בנושא של Idilia בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אוי באמת, שבעים אלף שקל כדי להגיע מהרצליה לרמת השרון, אני מניח לחנות בגדים או נעליים. לא חבל? קחי איזו יפנית (לנטיס, לנסר וכו') בת 7-10 בעשרים עשרים וחמש, עדיף שמורה מאיזה זקן, וסגרי עניין. את שאר הכסף תשמרי. -
טויוטה ראנקס 2006 מחפשת נעליים חדשות[צמיגים]
jcrew פרסם הודעה בנושא של מרק10 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מזעזע שמקום כל כך גדול ומפורסם נעדר את הציוד הפשוט הזה (גומיות), או יש לו והוא לא טורח להשתמש בו. -
כקרוב משפחה של מנוי בידיעות אחרונות (שזה ממש כל אחד), תוכל לשים יד על C1 בפחות מ 60K...נראה שווה מאד http://www.yedioth.co.il/Default.aspx?page=135&GDID=25186
-
כלומר אתה טוען שבגלל התוסף סיבובי המנוע גבוהים יותר באותם קטעי דרך שנסעת בהם לפני התוסף.
-
utsur, הויכוחים שלך עקרים ולא משרתים שום מטרה חוץ מהתנצחות. אין עוררין על כך שמוסך מורשה יבואן הוא מוצר / שירות יקר בטירוף, ולכן צריך להחזיר את ההשקעה לבעליו. יש הרבה מוסכים מורשים לשעבר, שלא ראו בכך כדאיות כלכלית. למשל לגבי מיצובישי, בהרצליה נסגר המורשה יבואן, ברמת גן "אדיר" הפך לא מורשה ונשאר רק "י שקד", בנתניה נסגר "האומנים" ונשאר "שיא", ויש עוד דוגמאות רבות. לא כל הנוצץ זהב. מצד שני, אין לאיכות של מוצרים מקוריים שום תחליף שווה ערך שניתן להשיג מחוץ למוסכי היבואן. סיני או טורקי, חלקים דומים עדיין אינם זהים. חלקים מקוריים גם מחזיקים זמן רב יותר, ולכן מאריכים את תקופת השימוש ברכב בין טיפולים, ומעניקים ראש שקט. לכן העצה הראשונה שקיבלת מיוסי כוהן היא הטובה ביותר. לך למוסך יבואן, אבל אחרי סקר מקיף והתמקחות. אני מקבל למשל במורשה יבואן בת"א 20% הנחה על עבודה ו 10% על טיפולים. אולי זה לא המון, אבל כשיש רק טיפול שנתי אחד זה לא קורע את הכיס. בנוסף, לא כל מה שכתוב להחליף צריך להחליף. פילטר דלק מקורי כל טיפול שלישי? מוגזם מאד. עיצה אחרונה: השתדל לעמוד לא רחוק מדי מהמכונאי, ולהראות לו שאכפת לך ממה שקורה - ולא ללכת לקניון ולקבל טלפונים "מפתיעים".
-
מכונאי מילא לי מי ברז בהחלפת תרמוסטט בורה 2000 2L
jcrew פרסם הודעה בנושא של DimaX111 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ראה גם פה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=302754 -
אני מטפל במוטורוני כבר מספר שנים. לא ראיתי איזה משהו יוצא דופן אצלם, לטוב או לרע. המחירים בסדר, קיבלתי הנחה מסוימת על העבודה, והנחה קטנה יותר על החלקים. אני לא מאלה שמשאירים את הרכב במוסך והולכים לאכול פלאפל...ובמוטורוני מרשים לך בד"כ לראות מקרוב מה עושה המכונאי (ממליץ על עאבד). סה"כ, מכיוון שרציתי חלקים מקוריים ללנסר שלי, מוטורוני סיפקו איכות והוגנות, במחיר סביר.
-
האם צדקתי שצרחתי כשהוסיפו לי מי ברז למיכל העודפים? לנסר 2000
jcrew פרסם הודעה בנושא של jcrew בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני שמח שהשרשור חזר לחיים אחרי כמעט שנה. היום היה הסוף (הטוב), וכך היה: נוזל חדש ונוצץ הוזרם למצנן של הלנסר, מתוך שקית קשיחה הנושאת את שמה המפואר של חברת מיצובישי. בוצע ניקוז. מיכל העודפים מולא באנטיפריז רגיל, לא מיוחס וללא כיתוב יפני. המכונאי ביקש שמחר אמדוד את גובה שני המפלסים ואמלא במידה וצריך. העבודה והמוצרים היו בחינם, בעקבות הצריחה שפתחה את הסאגה ה(בואו נודה) לא במיוחד מעניינת הזו. -
אנלוגי פוסט נפלא, מעורר מחשבה, עמוק...תודה. אתה מתייחס בדבריך ליצורי היום (דו"ג ונהגים ממהרים ומזגזגים למשל)...אני יותר מודאג מיצורי הלילה. הם יכולים להיות אנשים נחמדים שהחליטו לעשות פעילות גופנית בערב, לשים חולצה שחורה ופשוט לעבור כבישים בתקווה שתבחין בהם. הם יכולים להיות רוכבי אופניים סיניים, רומנים או ישראלים שבטוחים שהפנס הקטן שלהם, ולא תמיד יש אותו, יגרום להם לניראות נהדרת בחשיכה מוחלטת. הם עלולים להיות ילדים או נערים שאמנם הולכים לעיתים בחבורות, אך יש לעיתים איזה מזדנב שמחליט לדפוק ריצה פרועה. יצורי הלילה מסוכנים יותר עבורינו, כי ראיית הלילה שלנו פחותה, זמן התגובה ארוך יותר והחושים דרוכים פחות.
-
שיפוץ ראש מנוע + החלפת רדיאטור 2900 שקל. מעלו אותי או לא לדעתם?
jcrew פרסם הודעה בנושא של tgb בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מוסך שמוכן לתקן בלי קבלה אומר משהו מאד לא חיובי על עצמו, ויש קשר בין הדברים. -
האם מי שמטפל ברכב ישן במוסך יבואן הוא טיפש או פדנט?
jcrew פרסם הודעה בנושא של jcrew בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
והמוסך הזה הוא... -
האם מי שמטפל ברכב ישן במוסך יבואן הוא טיפש או פדנט?
jcrew פרסם הודעה בנושא של jcrew בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לפי ההיגיון הזה אני מבין שאתה ממליץ לחכות עד שמשהו יתקלקל -
בשאלה הזאת טמונות מחשבותיי המוטוריות כרגע. לנסר שנת 2000 עם 220,000 ק"מ שמעולם לא שזפה מוסך שאינו מרשת היבואן. היא אמנם גמלה לי על כך בחיים נטולי תקלות, אך גם סכומי החשבוניות היו לעיתים נדירות בני פחות מארבע ספרות. אני מתכנן לה לויה מפוארת ב 300,000 ק"מ, אם הגורל לא ירצה אחרת. אז שווה להמשיך להשקיע ב 80,000 ק"מ שנותרו?
-
מוסך מורשה יבואן , או מורשה משרד התחבורה ועוד דיון על ריקולים
jcrew פרסם הודעה בנושא של מוסך אמ הדרך בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
דחקתם את השרשור למקום צר, במקום לתת תשובה רחבה לנושא בו הוא נפתח. מבחינתי היתרון הגדול של המוסך מורשה היבואן הוא השרשרת האנכית הארוכה שמוענקת ללקוח לעומת מוסך שאינו מורשה. האפשרות לפנות למנהל העבודה, ואחריו למנהל המוסך, ואחר כך לבעליו, ואחר כך למנהל השרות האזורי, ואחריו הארצי, ואחר כך האחראי האזורי על ישראל מטעם הנהלת המותג, ואף גבוה מכך אינה קיימת כלל במוסך רגיל. הסיכוי שהתשובה שתקבל מאחד האנשים במעלה השרשרת הארוכה הזו תהיה הגיונית ומניחה את הדעת הוא גבוה ביותר, מכיוון שזוית הראיה היא רחבה יותר מאשר רווח מיידי. יש שיקולי שיווק וBRANDING שדוחקים הפסד מיידי, או חוסר כדאיות כלכלית קצרת טווח. -
שלום לך- אני בעל מיצובישי, גר בנתניה ומטפל במורשה מיצובישי בת"א (מוטורוני)...אחרי הנחה, המחירים לא רחוקים מכל מיני איציק ודוד שרותי רכב, ויש לך ראש שקט.
-
לא נכון שמשתמשים בצוברים (לא כולם, לפחות). SP4 מגיע במייכלים של 20 ליטר, ב-50 ש"ח לליטר במוסך יבואן.
-
האם צדקתי שצרחתי כשהוסיפו לי מי ברז למיכל העודפים? לנסר 2000
jcrew פרסם הודעה בנושא של jcrew בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עדכון: שיחה עם המנהל המקצועי של המוסך (להזכירכם: מורשה יבואן). יינתן זיכוי על החלפה מלאה של נוזל קירור בטיפול הבא. אם הכל יילך כשורה, מדובר על שנה מהיום. האם כדאי להתעקש על החלפה מיידית? לדבריו בשנה הקרובה לא ייגרם כל נזק. -
האם צדקתי שצרחתי כשהוסיפו לי מי ברז למיכל העודפים? לנסר 2000
jcrew פרסם הודעה בנושא של jcrew בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
המוסך לא חייב על מי ברז..."ייאמר לזכותו", אם אפשר לומר כך. ולא הייתה לי בעיה לשלם על נוזל קירור ייעודי מהול במים, לפי הוראות היצרן. אבל הוא עמד מתחת למכסה המנוע עם בקבוק רגיל, ומילא היכן שהיה חסר לדעתו - מיים למגבים, מיכל עודפים ומקום אחר שכרגע פרח מזכרוני. היום התקשרה "נציגת שירות" כדי לשאול אם הייתי שבע רצון מהטיפול, וחידדתי את הנקודה. נראה אם נשמע מהם בימים הקרובים. -
אכן, כך היה במוסך היבואן, אחרי שאני מקפיד כבר 8 שנים להוסיף רק נוזל קרור ייעודי. התבוננתי מהצד בזמן אמת, וקלטתי את המכונאי ממלא כך את קרבי המיכל, חמתי בערה בי. המכונאי טען שאפשר להוסיף קצת מיים רגילים מדי פעם, הדבר "משמן את המערכת". לי נראה מוזר שמי שמפרק מנוע וגיר, ייטעה בדבר כה טריוויאלי. שילמתי והלכתי, ואמרתי בליבי שלא אחזור. האם צדקתי?
