Jump to content

jcrew

  • הודעות

    128
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי jcrew

  1. בסוף הלכתי למוטורוני בתל אביב
  2. אזור נתניה, נזילה רצינית. מחפש איש מקצוע טוב והגון. תודה.
  3. במוטורוני תל אביב.
  4. אחרי שהתעייפנו משרשור שמן המנוע מתחיל שרשור נוזל קרור סתם...אתה פדאנט כמוני. הנוזל בתמונה הוא סתם קשקוש. הנוזל קרור ה"אמיתי" למיצו שלנו נקרא MITSUBISHI DIA QUEEN SUPER LONG LIFE COOLANT...תגגל אותו. אל תקבל את התחליף העלוב שהציעו לך. אני בטיפול 60K מחרתיים, כל הנוזלים והפילטרים יהיו מקוריים או OEM.
  5. אני מנתניה. כפי שכתבתי, מדובר על טיפול בן שמונה פריטים מקוריים במוסך יבואן.לא מדובר על סתם החלפת שמן ומסנן.
  6. במוסך מורשה יבואן קיבלתי את ההצעה הבאה: שמן מנוע+ פילטר שמן+ מצתים+ פילטר אויר+ נוזל קירור+ נוזל בלמים+ נוזל לתיבה אוט' + פילטר לתיבה אוט'... (כל החלקים מקוריים) 1635 ש"ח כולל מע"מ. מחיר סביר?
  7. יפה שאתה מגדיל ראש ומשקיע כל כך הרבה מחשבה... את הלאנסר שלי אני מכניס למוסך מורשה מיצובישי כל 15K...אין לי מושג מה השמן, רק יודע שכבר 251K ק"מ על השעון . פילטר מקורי חשוב יותר מפירמה, צמיגות וכו'.
  8. הבנת הנקרא: לא החליפו לו מנוע. הרכב שלי עבר החודש את קו ה 250,000 (לנסר שנת 2000). חוץ מדברים טובים אין לי מה לומר על אמינות הרכב הזה, ולא מוצא סיבה טובה להחליף אותו גם עכשיו.
  9. עדיף מה שעשית דוד ולא לסרב ואחר כך להימנע מלראות את השכן הזה, שזו הרגשה גרועה באמת. You win some, you lose some
  10. מחכים לעדכון מחירי המוצרים
  11. תודה חן...אכן 117 כ"ס, לעומת 109 כ"ס ב 1.5. האם באבזור החדש "ספורט" ב 114,000 ש"ח כולל גג שמש חשמלי ומגנזיום היא עומדת להיות להיט הסגמנט?
  12. אנשי צבא הקבע של הצבא הנפלא בעולם יהיו הראשונים לנהוג (ובהנחה) בלנסר היותר חדשה (כנראה שמנעד השמות נגמר בעברית, ועברו לאנגלית...) JET FIGHTER...לא פחות מ F16 המנוע אמור להיות 114 כ"ס. מישהו מכיר? יודע? http://www.mcc.co.il
  13. מה לגבי הלנסר החדשה? אחת מ 2009 נכנסת בתקציב.
  14. בסביבות 3,000 ש"ח, לא כולל הטרמוסטט.
  15. ממליץ על מוטורוני בנחלת יצחק, תל אביב. חלפים מקוריים כמובן, יחס טוב. סגור מחיר לפני הטיפול. נסה לקבל 10-15 אחוז הנחה (זה לא קשה). http://www.motoroni.com
  16. אם כך המחיר סביר, אבל ליתר ביטחון השווה אותו עם המוסך בבאר שבע או מקום אחר שתבחר מהרשימה (עלות שיחת טלפון)
  17. יש מוסכים "דגילים" מורשי משרד התחבורה, ויש מורשי כלמוביל היבואנית. הרשימה כאן: http://www.mitsubishi-israel.co.il/content.aspx?id=251 מוסך מורשה יבואן אמור להיות (אבל לא תמיד בפועל) מקצועי יותר במותג הספיציפי ומשתמש בחלקים מקוריים. לגבי הפילטר מזגן, יש לי לנסר 2000 ומעולם לא החלפתי. על פניו, המחיר נשמע יקר אפילו לחלק מקורי. חלק מקוריגיע בקופסא סגורה עם לוגו היצרן. אגב, לאיזה מוסך פנית?
  18. כשאתה אומר "מוסך מורשה" אתה מתכוון למורשה יבואן? נראה לי לפי השעתון עבודה שלא (135 זה נמוך מדי), ואם אכן כך אז המחיר לרפידות (כנראה לא מקוריות) יקר מדי.
  19. וחוץ מ 8,000 ש"ח תמורת 25 כ"ס ועיצוב (לדעתי) יפה יותר, הרבה יהיו מוכנים לשלם פרמיה כזו על רכב גרמני ולא צרפתי, האחרון מאבד ערך במהירות (ראה הוידאו על הקליאו).
  20. גם אחרי המחיר "הנמוך" של הקליאו, הקורסה במסגרת מבצע "הוט" נראית אטרקטיבית יותר.. http://www.dmag.co.il/pub/gitam/opelhot/OpelHot.pdf
  21. אם זה יפתור את הבעיה, אז כן.
  22. בוא נעשה חשבון פשוט: אם כרגע יש נוזל ש50% ממנו טוב ו50% לא, החלפה נוספת תוריד את האחוז הלא טוב ל 25%. עדיין לא ממש מושלם, ואני לא חושב שיש הצדקה להחלפה. זה לא ששמת בפנים שמן זית , שמת שמן לממסרות אוטומטיות בלנסר שלי אני מחליף נוזל ממסרה אוטומטית של מיצובישי DIAQUEEN פעם ב3-4 טיפולים ואין כל בעיות.
  23. יש צורך להשתמש במסנן ושמן גיר מקוריים. עדיף להחליף ולראות אם יש שיפור.
  24. מחיר סביר. עדיף שסט הטיימינג יהיה מקורי. תוכל להשוות באתר מחירי הטיפולים של הונדה: http://www.mct.co.il/mehiron/searchtipul.aspx
  25. jcrew

    ידנית ב-60K ש"ח

    7000 ש"ח נוספים זה לא מעט כסף.
×
×
  • תוכן חדש...