Jump to content

אנטיזחן

  • הודעות

    811
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אנטיזחן

  1. המידות לא כוללות את עובי העץ
  2. טוב הסאב הוא ינפנטי קאפה פרפקט 12.1 350RMS וההוראות יצרן הם תיבא אטומה של 28.32 ליטר תיכננתי תיבת טרפז דרך המחשבון באוטוסאונד וזה התיכנון אם המידות(בלי תוספת עובי הMDF עצמו): -אני לא בטוח איך לחשב את הצלעות המסומנות ב-? אז תנסו לחשב לי? אני ילך מחר או מחרתים לקנות את כל הדברים שאני צריך וילך לנגר: -כמה אמור לעלות לי פלטת הMDF והחיתכים לפי המידות? ובאיזה עובי אני צריך? -וכמה אמור לעלות לי הגריל והמקום הזה לחוטים לא זוכר איך קוראים לו? ואחשיוו שאלות לבנייה עצמה: -תקנו אותי אם אני טועה אני צריך קודם לחבר תפלטות אם דבק נגרים אחר כך ברגים, אחרי שמתיבש לאטום מבפנים אם סיליקון,לחכות שמתיבש לשים בד ואז תסאב? -כמה זמן צריך לדבק נגרים ולסיליקון להתיבש? -והסאב הולך להיות בצד הישר ולא אם השיפוע זה לא משנה נכון? טוב אני מבקש שתענו לי אל כל השאלות(אם אתם יודעים)ולא להיתעסק רק בשאלה אחת! והינה ההוראות יצרן של הסאב: http://manuals.harman.com/INF/CAR/Boxes%20and%20Parameters/KAPPA%20PERFECT%2012-1%20Enclosure%20Sheet.pdf
  3. אז מה כן?
  4. לא שמעתי אליהם לפי מה שאתה אומר הם ברמה כמה הם עולים?
  5. במקרה שלי הנ"ל זה לא משנה כי לסאב יש מגבר פנימי (סאב ביתי אקטיבי) האם אני צודק?
  6. אז מישהו מוכן להסביר לי איך עושים את ההלחמה הזאת בצורה מפורטת כי אני הולך להתקין מגבר בקרוב ולא ידעתי? אה ואיזה עוד הלחמות מהסוג הזה יש לעשות בעת התקנת מערכת?
  7. אני לא בטוו בקשר לרכב אבל אצלי במערכת קולנוע בית יש גם בעיה כזו בין המגבר לסאב(יציאה אחת במגבר ושתים בסאב והמוכר אמר שאפשר לחבר אם כבל RCA יציאה למגבר ולאחת מהיציאות בסאב לא משנה איזה ולא משנה שהשנייה תשאר ללא כלום אני לא בטוח שזה אותו דבר אבל בבקשה תגידו לי מי שיודע אם זה נכון ככה בשני המקרים?(אני יודע שזה לא הכי קשור לפורום)
  8. למה להלחים?
  9. רגע רונן זה זה אם הסיאט האפורה וה DVD רוקפורד(אם כן חתיכת מערכת SQ)
  10. אתה מדבר אל הקרוס שך הFNQ3614? כי הוא לא כלכך גדול?
  11. וכל כמה זמן תארגנו מפגש?
  12. וואלה אחים שלי היה גדול האבתי תחנות ממש מקצועית אירגון ממש ברמה ואיזה אטימה עשיתם אל הפיג'ו(מקווה שבמפגש הבה האוטו יהיה מוכן ) האהבתי תמערכת SQ שההיתה בסיאט האפורה של מי המערכת? ובקיצר היה טוב רק שהיתי חיב לזוז אחרי שעה אז אני רואה שהפסדתי הרבה. ובשורה התחתונה אני רק מחכה לעוד מפגש כזה (בעוד כחודש אני יוכל לבוא אם האוטו שלי והמערכת שתהיה בו)אבל השאלה אם גם במפגש הבא יגיעו הרבה אנשים מכל הארץ? ותודה לפיקסר אל ההסעה. והינה כמה תמונות שצילמתי אין הרבה כי היתי רק שעה: http://www.pic.co.il/nrg/UserAlbum.asp?uid=884B9982B6244A6AA77BF396CD748E4F&alid=133220
  13. המצעד כן נדחה הרגע דיברו אל זה בחדשות ואני גם בא
  14. משתתף בצערו ויבוא יום ולא יהיה יותר גניבות, אמן. גנבו לו רק תרדיו או גם תרמקולי?
  15. הינפנטי 12.1 יתאם בדיוק לדרישות שלך וגם הוא לא דורש תיבה גדולה רק 28 ליטר אבל הוא עולה בערך 1600 בלי תיבה
  16. בקשר לHU היתי לוקח ת ALPINE CDA-9827 ובקשר לסאב היתי לוקח תינפנטי פירפקט 12.1 שיש לו 350RMS בקשר לרכיבים האחרים אני לא ממש בטוח
  17. הוא לא 350RMS?
  18. מאיפה אני ישיג חתיכה קטנה רק ללוחית? וכמה זה יעלה לי?
  19. fixxer שלכתי לך בפרטי אני שואל פה כדי לראות אם יש עוד אנשים מהסביבה אז ככה, הבעיה שלי היא שאני עדין במסגרת המלווה וזה אומר שהמערכת עדין לא יושבת באוטו אז אם יש מישהו מבאר-שבע או הסביבה שמתכון לנסוע אז בבקשה שיראה אם אני יכול להצטרף אליו.
  20. מה באמת אפשר לעשות לגבי הלוחית של המספר? גם שתפסיק לרעוד וגם שלא תיפול יום אחד
  21. אני באמת רוצה לבוא ככה אחרי שיגמר לי המלוווה אבל מה שאני מפחד מכל המפגשים האלה שזה הזמנה לגנבים לא שאני אומר שהחברה פה גונבם או משהוא אבל להשוויץ ושכול העולם ידע זה לא מה שאתה צריך לעשות אם אתה רוצה שהמערכת תמשיך לשבת באוטו שלך!מה אתם אומרים?
  22. נו אנשים מה אף אחד לא יודע זה חשוב
  23. שלום האוטו הוא כאמור יונדאי אקסנט 96 והעזאקה לא ממש עובדת(המקורית): אם דופקים אל האוטו היא לא עובדת, שפותחים דלתות ויושבים באוטו גם לא אבל לפעמים כן,ואם מכניסים את האמבוליזר אז היא עובדת. אז אם מישהו יכול להגיד לי מה הבעיה אני ישמח? או שאם מישהו יודע איפה יושב הראש של העזאקה שאני יראה אולי יש איזה חוט רופף? תודה.
  24. ואם אני ישים 2 פיוזים של 40A במקום 1 של80A זה ישנה? ואם כן אז זה לא אמור להיות מסובך נכון פשוט אחד אחרי השני?
  25. עד כה קטנה אני למשל יש לי גם תבעיה ויש תסאב 12 של ינפינטי שנכנס בתיבה 28 ליטר (35*35*30) בערך
×
×
  • תוכן חדש...