טוב הסאב הוא ינפנטי קאפה פרפקט 12.1 350RMS וההוראות יצרן הם תיבא אטומה של 28.32 ליטר
תיכננתי תיבת טרפז דרך המחשבון באוטוסאונד וזה התיכנון אם המידות(בלי תוספת עובי הMDF עצמו):
-אני לא בטוח איך לחשב את הצלעות המסומנות ב-? אז תנסו לחשב לי?
אני ילך מחר או מחרתים לקנות את כל הדברים שאני צריך וילך לנגר:
-כמה אמור לעלות לי פלטת הMDF והחיתכים לפי המידות? ובאיזה עובי אני צריך?
-וכמה אמור לעלות לי הגריל והמקום הזה לחוטים לא זוכר איך קוראים לו?
ואחשיוו שאלות לבנייה עצמה:
-תקנו אותי אם אני טועה אני צריך קודם לחבר תפלטות אם דבק נגרים אחר כך ברגים, אחרי שמתיבש לאטום מבפנים אם סיליקון,לחכות שמתיבש לשים בד ואז תסאב?
-כמה זמן צריך לדבק נגרים ולסיליקון להתיבש?
-והסאב הולך להיות בצד הישר ולא אם השיפוע זה לא משנה נכון?
טוב אני מבקש שתענו לי אל כל השאלות(אם אתם יודעים)ולא להיתעסק רק בשאלה אחת!
והינה ההוראות יצרן של הסאב:
http://manuals.harman.com/INF/CAR/Boxes%20and%20Parameters/KAPPA%20PERFECT%2012-1%20Enclosure%20Sheet.pdf